The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja sitäpaitsi paljastit että käytät säilykkeitä! Siitä liemestähän sitä yritetään vispata vaahtoa.
Jos tuohon linjalle lähetään niin pittää ite kasvattaa kikherneet, kuivattaa ne ja niistä liotuksen kautta sitten tehä!
;)
Jos sä käytät kananmunia,niin toki myös kasvatat itse kanoja ja odotat että kanat munii ;)
 
Tänä päivänä olen taas muistellut sukuni historiaa molemmilta puolilta. Pappaa, joka pelkäsi lentokoneita vielä vanhanakin (venäläisten pommikoneet). Toista pappaa ja mummia sodan pyörteissä (kaikki jäi rajan toiselle puolelle), evakkoon lähetettyjä lapsia. Papan siskoa, joka oli rintamalla lottana (järkyttäviä kertomuksia). Ja erityisesti sitä, miten itse pärjäisin vastaavissa tilanteissa.
Pappa oli tykistössä ja ihan umpikuuro (yllättäen kun ei tiedetty mistään kuulonsuojauksesta silloin) ja ukki oli konekivääriampujana. Ehnrooth nuorempi kävi saattelemassa kumminsa hautaan, siis ukin.
 
Mie en oo kolauttanu, mutta krooninen vaiva on ollut aina ja sitä y r i t ä n kuvata joskus. Muilla asioilla ei niin väliä olekaan.----
No eipä mua toi oma pääkkönen ja sen toiminta/toimimattomuus haittaa :D*ufopääkkönen*...ympäristöhän se joutuu mua sietämään:barefoot:...


Mutta:rolleyes:...en mä vissiin ihan kamala tapaus taida kuitenkaan olla, kun olen mahtunut menoon mukaan *räpsytiräpsyti*:)...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
No eipä mua toi oma pääkkönen ja sen toiminta/toimimattomuus haittaa :D*ufopääkkönen*...ympäristöhän se joutuu mua sietämään:barefoot:...
Mutta:rolleyes:...en mä vissiin ihan kamala tapaus taida kuitenkaan olla, kun olen mahtunut menoon mukaan *räpsytiräpsyti*:)...
Eikun tarkoitin, et niissä valokuvauksissa se sininen hetki on ollut monesti "laukaiseva" tekijä, vaikka muuten olis vähän mitäsattuu:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Eikun tarkoitin, et niissä valokuvauksissa se sininen hetki on ollut monesti "laukaiseva" tekijä, vaikka muuten olis vähän mitäsattuu:
Oi, ihanaa miten hassusti tuon aikaisemman viestisi luinkaan :D!

Mä nyt en ole ikinä saanutkaan kameralle tallennettua Sinistä jetkeä mutta sitä lähtemättömämmin tuonne sieluni syvyyksiin:love:....ihan pikkulikasta lähtis olen ollut siihen hassuna :)...
 
Hyvä kais, elä anna periks epekille yhtään vaan pistä hanttiin nainen ja näytä sille mistä kana kakkaa!!:LOL::ninja::sneaky:
Toi ei o yhtään hyvä neuvo.

Kais on niitä joka ei ole koskaan vittuillut kenellekään eikä hänen sitä taitoa tarvitse opetella. En häntä tunne mutta tykkään kovasti.

En mä tunne epekiäkään. Mut mulla on semmoinen kutina et hänelle vittuilee vain ne joilla on kaltaiseni kusipään luonto ja jonkinmoinen mahdollisuus selvitä hommasta hengissä. En ole väärässä.

Ei o koskaan suositeltavaa näyttää mistä kana pissii. Kyl sen paikan tietää jokainen jolla on sinne asiaa. Muille sitä ei tarvitse edes vilauttaa.
 
Toi ei o yhtään hyvä neuvo.

Kais on niitä joka ei ole koskaan vittuillut kenellekään eikä hänen sitä taitoa tarvitse opetella. En häntä tunne mutta tykkään kovasti.

En mä tunne epekiäkään. Mut mulla on semmoinen kutina et hänelle vittuilee vain ne joilla on kaltaiseni kusipään luonto ja jonkinmoinen mahdollisuus selvitä hommasta hengissä. En ole väärässä.

Ei o koskaan suositeltavaa näyttää mistä kana pissii. Kyl sen paikan tietää jokainen jolla on sinne asiaa. Muille sitä ei tarvitse edes vilauttaa.
aksu:love:

Emmä halua että kukaan vittuilee epekille, epek on kiva vaikka välillä onkin kuin villi naapurinpoika, kuriton ja häppeenurkan tarpeessa..:D

Kana ei pissi vaan kakkaa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä