Jees, katotaan !Katottekos te itsenäisyyspäivän paraatia?
Jees, katotaan !Katottekos te itsenäisyyspäivän paraatia?
Onhan se tuntematonkin samanlainen joka vuosi ...periaatteessa,riippuu näyttävätkö alkuperäsen vai ei.Emmää...ne on joka vuosi samanlaiset periaatteessa...katoin Tuntemattoman eiks se riitä?
no just sen takia koska sä oot sä mä en hiffaa joidenkin ihmisten ajatusmaailmaa, miten susta ei muka voi tykätä?No c'moon heiii*levittelee kasiaan ja kohauttelee olkapaitaan*...ma oon ma . Ei kaikki musta todellakaan tykkaa eika mun tavoistani olla ja tehda ja you name it..ja varmasti osaan minakin olla arsyttava ja sietamaton tyyppi, jolloin tulee sanomista ja sita veetuiluakin...
Fine by me, vallankin kun en todellakaan sita aina edes hoksaa ....ja me ollaan niin erilaisia. Ja noihin veetuilutilanteisiinkin vaikuttaa niin moni asia, joku on arsykeherkempi tai purkaa siten omia olotilojaan tai muuta...
no on joo...Onhan se tuntematonkin samanlainen joka vuosi ...periaatteessa,riippuu näyttävätkö alkuperäsen vai ei.
Hirrrweeen helppoo haniseni ...no just sen takia koska sä oot sä mä en hiffaa joidenkin ihmisten ajatusmaailmaa, miten susta ei muka voi tykätä?
Täh? Häh? Pöh?Ellunen ja Kais...nyt lopetatte molemmat tommosen...no, tommosen hopottelyn...ihan tavallinen tallaaja oon enka mitaan muuta
siis et makaa vai makaat?Hirrrweeen helppoo haniseni ...
....koska en makaan itteeni aina voi sietaa...
Tuituisaisai itelles vaanTäh? Häh? Pöh?
Elluuuuu ....halavatun kone*ufopaakkonen*siis et makaa vai makaat?
Ei jaksa kahtooJaa miksette kato?? pitää kattoa.
Just nyt ei kerkiä
Joo ei, ollaan kapinallisia eikä katota ja ööö kapinoijjaan *kapinoi*Ei jaksa kahtoo
Mulla palaa ulkona tulet..ulkotuletKynttilä sytytetty.
vain yksi? pitäsi sytyttää kaksiKynttilä sytytetty.