The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En mä jaksa alkaa vittuilemaan,se vie liikaa energiaa kaikelta muulta mukavammalta asialta :)
Huumoria & pientä kujeilua saa olla:D,vittuilusta en tykkää :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Alkuiltaa!

Kortit tehty ja kylässä käyty.Tonttuhommat jäi mut ehtiihän sitä vielä.
Ja tein sitten niinkin juhlallista ruokaa kuin makkarakeittoa...viimeksi kun sen teko tyssäsi väärään maggaraan. Nyt masu kiittää ja loppuillan olen ja ihmettelen. Tuossa keiton teon lomassa tuli exän isä mieleen,sellanen pieni kaipaus iski...hän kun kovasti minusta tykkäs,olis makkarakeitto hällekin maistunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
..ja sitten jos on tammonen kuin ma :barefoot:...niin ei valttamatta oikeesti edes huomaa saati ymmarra toisen vittuilua:notworthy:..ja jos sattuu vaikka huomaamaankin, niin raakasti myohassa....:D

Jep, koijarointi ja velmuilu ja hyvantahtoinen hersyvallisen tuhmallinen huumori on aina tervetullutta :)
Hei mulle on käynyt monta kertaa niin että oon tajunnut vasta sängyssä jonkun tilanteen jolle oon nauranut jopa :cautious:...sitten yhtä äkkiä mulle tulee sängyssä sellanen ahaa elämys että mullehan taidettiinkin vittuilla aiemmin ja mä en hiffannut sitä sillon:notworthy::alien:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
...aaahhh..(tonne ne aakkosen pisteet paalle)...mahan huomaan olevani varsin hankala tyyppi:notworthy:...

Jos vaikka tulis tarvetta mulle veetuilla pain nakoo, niin hukkaan menee hyvat verbaliikat kun en tajuu ja hoksaa...ja varmasti nain on jo sattunutkin niin useesti etta...no ilmankos toisinaan jopa korvissa soi ja tosi usein posket punoittaa, kun mua 'muistellaan' niin kovasti :oops::D....
 
Hei mulle on käynyt monta kertaa niin että oon tajunnut vasta sängyssä jonkun tilanteen jolle oon nauranut jopa :cautious:...sitten yhtä äkkiä mulle tulee sängyssä sellanen ahaa elämys että mullehan taidettiinkin vittuilla aiemmin ja mä en hiffannut sitä sillon:notworthy::alien:
Niin tuttua huttua kylla :barefoot:...ja todella jalkijattoisesti...

Ja just tollain etta ensin sita hihittaa toisen lapalle :D..ja sitten hienolla viiveella tulee se...aaaaa, toihan muuten vittuili mulle:eek::confused:*ufopaakkonen*!!!- hoksaaminen...

Tippaleivat pahimman kerran tuolla paakkosessa solmussa ja syherossa :D
 
...aaahhh..(tonne ne aakkosen pisteet paalle)...mahan huomaan olevani varsin hankala tyyppi:notworthy:...

Jos vaikka tulis tarvetta mulle veetuilla pain nakoo, niin hukkaan menee hyvat verbaliikat kun en tajuu ja hoksaa...ja varmasti nain on jo sattunutkin niin useesti etta...no ilmankos toisinaan jopa korvissa soi ja tosi usein posket punoittaa, kun mua 'muistellaan' niin kovasti :oops::D....
no kyllä mä ihmettelen ihmistä joka sulle haluaa tarkoituksella veetuilla..täytyy olla melkosen ilikee ihminen:eek:

Sua saa kiusata silleen, tollanen ihanuus:love:
 
  • Tykkää
Reactions: epek
no kyllä mä ihmettelen ihmistä joka sulle haluaa tarkoituksella veetuilla..täytyy olla melkosen ilikee ihminen:eek:

Sua saa kiusata silleen, tollanen ihanuus:love:
No c'moon heiii*levittelee kasiaan ja kohauttelee olkapaitaan*...ma oon ma :). Ei kaikki musta todellakaan tykkaa eika mun tavoistani olla ja tehda ja you name it..ja varmasti osaan minakin olla arsyttava ja sietamaton tyyppi, jolloin tulee sanomista ja sita veetuiluakin...

Fine by me, vallankin kun en todellakaan sita aina edes hoksaa :D....ja me ollaan niin erilaisia. Ja noihin veetuilutilanteisiinkin vaikuttaa niin moni asia, joku on arsykeherkempi tai purkaa siten omia olotilojaan tai muuta...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä