Eiks kana pissi ?aksu
Emmä halua että kukaan vittuilee epekille, epek on kiva vaikka välillä onkin kuin villi naapurinpoika, kuriton ja häppeenurkan tarpeessa..
Kana ei pissi vaan kakkaa
Eiks kana pissi ?aksu
Emmä halua että kukaan vittuilee epekille, epek on kiva vaikka välillä onkin kuin villi naapurinpoika, kuriton ja häppeenurkan tarpeessa..
Noup tai näin mä olen ymmärtänyt, ne vaan paskoo niitä papanoita ja pipanoitaEiks kana pissi ?
joo kujeilu ja sellanen pervohuumori on ihan älyttömän hauskaa, vittuilu eiEn mä jaksa alkaa vittuilemaan,se vie liikaa energiaa kaikelta muulta mukavammalta asialta
Huumoria & pientä kujeilua saa olla,vittuilusta en tykkää
Joojoo kujeilu ja sellanen pervohuumori on ihan älyttömän hauskaa, vittuilu ei
Kana ei tosiaan pissi vaan hoitaa kaikki tarpeensa kloaakin kautta, josta kaikki siis tulee eikä pissi tosiaan kun kaik yhest luukusta.aksu
Emmä halua että kukaan vittuilee epekille, epek on kiva vaikka välillä onkin kuin villi naapurinpoika, kuriton ja poskeen oton tarpeessa
..ja sitten jos on tammonen kuin ma ...niin ei valttamatta oikeesti edes huomaa saati ymmarra toisen vittuilua..ja jos sattuu vaikka huomaamaankin, niin raakasti myohassa....joo kujeilu ja sellanen pervohuumori on ihan älyttömän hauskaa, vittuilu ei
Hei mulle on käynyt monta kertaa niin että oon tajunnut vasta sängyssä jonkun tilanteen jolle oon nauranut jopa ...sitten yhtä äkkiä mulle tulee sängyssä sellanen ahaa elämys että mullehan taidettiinkin vittuilla aiemmin ja mä en hiffannut sitä sillon..ja sitten jos on tammonen kuin ma ...niin ei valttamatta oikeesti edes huomaa saati ymmarra toisen vittuilua..ja jos sattuu vaikka huomaamaankin, niin raakasti myohassa....
Jep, koijarointi ja velmuilu ja hyvantahtoinen hersyvallisen tuhmallinen huumori on aina tervetullutta
Niin tuttua huttua kylla ...ja todella jalkijattoisesti...Hei mulle on käynyt monta kertaa niin että oon tajunnut vasta sängyssä jonkun tilanteen jolle oon nauranut jopa ...sitten yhtä äkkiä mulle tulee sängyssä sellanen ahaa elämys että mullehan taidettiinkin vittuilla aiemmin ja mä en hiffannut sitä sillon
no kyllä mä ihmettelen ihmistä joka sulle haluaa tarkoituksella veetuilla..täytyy olla melkosen ilikee ihminen...aaahhh..(tonne ne aakkosen pisteet paalle)...mahan huomaan olevani varsin hankala tyyppi...
Jos vaikka tulis tarvetta mulle veetuilla pain nakoo, niin hukkaan menee hyvat verbaliikat kun en tajuu ja hoksaa...ja varmasti nain on jo sattunutkin niin useesti etta...no ilmankos toisinaan jopa korvissa soi ja tosi usein posket punoittaa, kun mua 'muistellaan' niin kovasti ....
No niimpä miekin ihmettelin meijän kattimuruno kyllä mä ihmettelen ihmistä joka sulle haluaa tarkoituksella veetuilla..täytyy olla melkosen ilikee ihminen
Sua saa kiusata silleen, tollanen ihanuus
Mie en katoKatottekos te itsenäisyyspäivän paraatia?
noupKatottekos te itsenäisyyspäivän paraatia?
JooKatottekos te itsenäisyyspäivän paraatia?
Mie en kato
Jaa miksette kato?? pitää kattoa.noup
Emmää...ne on joka vuosi samanlaiset periaatteessa...katoin Tuntemattoman eiks se riitä?Jaa miksette kato?? pitää kattoa.
No c'moon heiii*levittelee kasiaan ja kohauttelee olkapaitaan*...ma oon ma . Ei kaikki musta todellakaan tykkaa eika mun tavoistani olla ja tehda ja you name it..ja varmasti osaan minakin olla arsyttava ja sietamaton tyyppi, jolloin tulee sanomista ja sita veetuiluakin...no kyllä mä ihmettelen ihmistä joka sulle haluaa tarkoituksella veetuilla..täytyy olla melkosen ilikee ihminen
Sua saa kiusata silleen, tollanen ihanuus