The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No siella toinen pihisija :)...mikas on olotila?*huolehtii*...saitko nukutuksi hyvin?
Juuh, kiitos kysymästä, oikein hyvin - olotilakin on jo huomattavasti parempi.:)
Tuli lyhyet yöunet mutta ne passas vallan mainiosti ja riitti - on tässä nukuttu ihan riittävästi viime päivinä.:coffee:

Kohtahan tässä on jo aika alkaa laittaa pöytää koriaks - sinivalkoiset kynttilät palamaan ja ja ja.:love::love::love: enkelikellokin saa kilkattaa:love:
Meinataan kyllä vetästä perintöastiaston esiin ja oikein hopeiset jälkiruoka-aterimetkin - ihan vain jälkiruokaa varten.:barefoot:

Onneks mulla on pikku apuri hääräämässä mun kanssa niin täähän käy kuin tanssi - no worries.:love:



Vietetään oikein ihana päivä, herkutellaan ja höpötellään meidän ihanasta Suomesta ja sen historiasta meidän tärkeimpien kanssa.:love:


Nyt kädet taikinaan.:coffee:
 
Juuh, kiitos kysymästä, oikein hyvin - olotilakin on jo huomattavasti parempi.:)
Tuli lyhyet yöunet mutta ne passas vallan mainiosti ja riitti - on tässä nukuttu ihan riittävästi viime päivinä.:coffee:

Kohtahan tässä on jo aika alkaa laittaa pöytää koriaks - sinivalkoiset kynttilät palamaan ja ja ja.:love::love::love: enkelikellokin saa kilkattaa:love:
Meinataan kyllä vetästä perintöastiaston esiin ja oikein hopeiset jälkiruoka-aterimetkin - ihan vain jälkiruokaa varten.:barefoot:

Onneks mulla on pikku apuri hääräämässä mun kanssa niin täähän käy kuin tanssi - no worries.:love:



Vietetään oikein ihana päivä, herkutellaan ja höpötellään meidän ihanasta Suomesta ja sen historiasta meidän tärkeimpien kanssa.:love:


Nyt kädet taikinaan.:coffee:
Hyva etta tauti on jo talttumaan pain :). Lepo tekee hyvaa...

Enkelikelloa en itse viela esille laittanut, jahka loydan siihen kynttilat niin sitten. Paaseekin ihan omalle paraatipaikalleen :love:..

Loppuhetkia elokuvasta katsellaan, tirpana katsoi oman aikansa ja nyt tekee omia jouluaskarteluitaan. Itse rupeen kohtapuoliin laittamaan paivallisvalmisteluja aluilleen, perintoastiastoa kanssa esille laittelemaan...yhdessa enempi tai vahempi tassa tehdaan ja varmasti ehditaan happihyppeilemaankin ja hankkimaan punaisia poskia :love:

Ja totta, vietetaan yhdessa tata paivaa itsekukin parhaalla mahdollisella tavalla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
ak kans kuuntelee
]
Kun mä olin Parolassa, niin mä sanoitin "panssarintuhoajien marssin". Sain siitä hyvästä kolme päivää kuntoisuuslomaa ja linjaa vetänyt luutnantti ilmoitti, että tästä tehdään perinne.

Kun kävin Parolassa pari vuotta myöhemmin niin panssarintorjujat oli hirveen helppo tunnistaa koska lauloivat sitä. Kiroillen minua.

Laulua ei enää taida olla olemassa, enkä sitä itsekään enää muista. Aika aikaansa kutakin sanoi pässi kun päätä leikattiin.
 
vierailija
...paivateeta...piparilla :rolleyes::love:

Ja pojat ovat kattoneet ihan hiljaisina ja hievahtamatta elokuvaa, hiukan valiin kommentoineet...ja tirpana kattoikin vain hiukan alkua, nyt puuhastelee omien askarteluiden parissa :)...
Niin moni sivarikin on katsonut aikoinaan, että tietää, minne olis mentävä. Tosin eihän silläkään loppupeleissä ole mitään merkitystä ollut:
http://www.hameensanomat.fi/uutiset/kotimaa/204699-haglund-olisi-armeijaa-kaymaton-puolustusministeri

Nää on niitä silmänkääntötemppuja vaan:ninja::censored:
 
Lunatickille tiedoksi Pepin ja Justiinan välinen ero.
Peppi on maailman vahvin joten häntä olisi syytäkin pelätä, mutta ei tarvitse.
Pepin mieltä minä en tahdo pahoittaa.

Justiinan mieltä minä en uskalla pahoittaa. Tossa on jokin nyanssiero koska onnistun aina pahoittamaan naisen mielen tein niin tai näin.

Jotenkin Peppi on minulle se turvallisempi ratkaisu. Vaikkakin Justiina osais pitää minut kurissa ja rouvan nuhteessa ja olis minulle terveellinen, niin siltikin tapansa käyttää kaulinta on mielestäni väärä.

Justiinoita maailmassa on pilvin pimein. Pepit on hemmetin harvinaisia. Sen vuoksi niitä kannattaa metsästää. Heitä ei riitä kaikille.

Vähän kuin legenda "hyvä mies". Tunnen muutaman mutta en itse ole sellainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissmett
Uijuijui!!*tohkeissaan*

Ihan kohta -!!-on muuten Se Hetki ulkona!!

Sieltä se hiipii hissun kissun...Sininen hetki:love:...hetki ennen mörkiäispimeyttä :)

Tosin mörkiäiset on nyt taatusti karkoitetut todella kauaksi koska noi kaksi hellantelttua pitävät ulkona semmosta kiekumista että :D!

Kohta kynttilöitä parvekkeelle lyhtyihin:love:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mulla on uunissa hieman imellytetty juureslaatikko tai juuresmuussi, miten sen nyt haluaa nimetä.

Sekä banaanikakku jonka maustin kanelilla, neilikalla ja kurkumalla. Jälkimmäistä aluksi hauduttelin voissa pitkään ja hartaudella.

Kunhan mies tulee töistä paistelen vielä hapankaalia ja lihapullat seuraksi.

Nii ja sienisalaatti on kanssa! Miten unohdinkin!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tänä päivänä olen taas muistellut sukuni historiaa molemmilta puolilta. Pappaa, joka pelkäsi lentokoneita vielä vanhanakin (venäläisten pommikoneet). Toista pappaa ja mummia sodan pyörteissä (kaikki jäi rajan toiselle puolelle), evakkoon lähetettyjä lapsia. Papan siskoa, joka oli rintamalla lottana (järkyttäviä kertomuksia). Ja erityisesti sitä, miten itse pärjäisin vastaavissa tilanteissa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä