juuh, on seki kotiinpäinNooh, sait Boobsilta ainakin täyshoidot nilkoille
juuh, on seki kotiinpäinNooh, sait Boobsilta ainakin täyshoidot nilkoille
Kaikki muut juustot menee, tykkään maistella ja syödä jouluna juustoja (ei liian vahvoja makuja kuitenkaan), mutta jostain syystä mua on aina yököttänyt homejuustotNiin onkii
Tänä jouluna saan jakaa juustoherkut...esikoinen on tässä yllättänyt kehittyneillä kulinaristisilla maisteluherkkyyksillään, homejuustot on in!
Kuka homeen mausta tykkää.ihme sakkia täällä ku hömejyystö ei maita
ei se oo sama homeKuka homeen mausta tykkää.
No ainakin eräs kulinaristi on kovasti lupaillut taivuttavansa mut maistelemaan kaikkea uutta...saas nähä miten siinä käy, osataan molemmat olla melko jääriä välilläEllu pieni*halaapaijaa*...sulla on ollut niin luokattoman huonoa ruokaseuraa..
Hyvässä seurassa kun vain yksinkertaisesti maistuu
kuulostaa siltä että sää et ole kehityskelpoinen yksilöNo ainakin eräs kulinaristi on kovasti lupaillut taivuttavansa mut maistelemaan kaikkea uutta...saas nähä miten siinä käy, osataan molemmat olla melko jääriä välillä
Mut maistuu pahalle.ei se oo sama home
pöhMut maistuu pahalle.
Juuri tämä, se home maistuu tosi pahalle.Mut maistuu pahalle.
kuuluu se hömejyystöön, ei tosin muuallekruttiii senkin hanipöö, se ei ollut alapeukun arvoinen mielipide...home ei kuulu ruokaan
I feel for you, esikoinen ei esimes voinut aikaisemmin olla ruokapöydässä jos olin erehtynyt laittakaa homejuustoa tarjolle...mun piti siirtää se sivupöydälle kauemmaksi...Kaikki muut juustot menee, tykkään maistella ja syödä jouluna juustoja (ei liian vahvoja makuja kuitenkaan), mutta jostain syystä mua on aina yököttänyt homejuustot
No mä annan hitusen periksi ja tunnustan, että siihenhän se kuuluu...eriasia on sitten minne se juusto kuuluu missä on homettakuuluu se hömejyystöön, ei tosin muualle
no se kuuluu tietenki kulinaristin suuhunNo mä annan hitusen periksi ja tunnustan, että siihenhän se kuuluu...eriasia on sitten minne se juusto kuuluu missä on hometta
Mutku mä olen yrittänyt tottua siihen, pizzassa jne...mut aina meinaa tulla ylösI feel for you, esikoinen ei esimes voinut aikaisemmin olla ruokapöydässä jos olin erehtynyt laittakaa homejuustoa tarjolle...mun piti siirtää se sivupöydälle kauemmaksi...
Mutta - kävi viime jouluna kaverillaan pikkujouluja viettämässä ja siellä erehtyi maistelemaan homejuustoja..ja sen jälkeen ylistystä onkin riittänyt
Ja mä oon ollut kans ketku ja laittanu homejuustoa ruokiin - hyvin on sapuskat kelvanneet
Se on se seura mikä avartaa makuelämyksiä
No joo hänen mut ei minun suuhunno se kuuluu tietenki kulinaristin suuhun
noh, jos oot koittanu eikä maistu niin ei tartte väkisten änkeeMutku mä olen yrittänyt tottua siihen, pizzassa jne...mut aina meinaa tulla ylös
Eli pääsenkö sittenkin jatkoon?? *vapisee peloissaan*noh, jos oot koittanu eikä maistu niin ei tartte väkisten änkee
...sulla ei ole ollut sitä oikeaa ruokaseuraa, obs., huom.!Mutku mä olen yrittänyt tottua siihen, pizzassa jne...mut aina meinaa tulla ylös
Vastaanpa tähän vielä, kun ei homejuustoa voi edes ajatella
Muistutan ikivanhasta asiasta, minkä naiset ovat tienneet kautta aikojen, mutta minkä takia muutamille miehille - joiden piti tulkita taivaan merkkejä muulle kansalle - määrättiin selibaattiin? Etteivät vaan olisi saaneet selville sitä, mikä maapallon pitää radallaan: muutenhan se keikkuisi puolelta toiselle ihan hallitsemattomasti, tiedetään nykyään....
1548 Paavalin sanomiset on kirjoitettu Raamattuun näin:
"Heijusti se Waimoille sopi/ ette he Seurakunnasa puhuuat. Eli ongo Jumala' Sana teiste wlostullut? Taicka ongo se waan teiden tygen tullut?"
Olishan se aika siveetöntä alkaa saarnaspöntöstäkäsin kuunkiertoa (lue: kuukautiskiertoa, josta selibaattiväki siis ei koskaan saanut tietääkään) selittämään - se sama kun määrää ne pyhien paikat, kuten pääsiäisen ym kirkkopyhät nykyäänkin.
Kuukautiskierto noudattaa samaa kuun kahdeksan vaiheen rytmiä. Muista luonnon "ulostulleista" asioista on tiedetty perimätietona paljon - siis kuultu ja nähty käytännössä. Profetoiminen on ollut opettamista, ei sen kummallisempaa, mutta miehille ei ole välttämättä koskaan kuunkierron kuviot olleet aina kovin selvää ja onpa selibaatillakin sellainen "suoja" olemassa, ettei selviäkään ihan heti
Tarkastele tätä kuvaa tarkemmin.
ehottomasti jatkoonEli pääsenkö sittenkin jatkoon?? *vapisee peloissaan*
awww kiitos, tuo oli illan pelastus suuressa juustokeskustelussa!!ehottomasti jatkoon