The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin onkii(y)

Tänä jouluna saan jakaa juustoherkut:love:...esikoinen on tässä yllättänyt kehittyneillä kulinaristisilla maisteluherkkyyksillään(y), homejuustot on in!
Kaikki muut juustot menee, tykkään maistella ja syödä jouluna juustoja (ei liian vahvoja makuja kuitenkaan), mutta jostain syystä mua on aina yököttänyt homejuustot:alien:

Kaikki muut juustot menee, tykkään maistella ja syödä jouluna juustoja (ei liian vahvoja makuja kuitenkaan), mutta jostain syystä mua on aina yököttänyt homejuustot:alien:
I feel for you, esikoinen ei esimes voinut aikaisemmin olla ruokapöydässä jos olin erehtynyt laittakaa homejuustoa tarjolle...mun piti siirtää se sivupöydälle kauemmaksi...

Mutta - kävi viime jouluna kaverillaan pikkujouluja viettämässä ja siellä erehtyi maistelemaan homejuustoja..ja sen jälkeen ylistystä onkin riittänyt:)

Ja mä oon ollut kans ketku ja laittanu homejuustoa ruokiin - hyvin on sapuskat kelvanneet (y)

Se on se seura mikä avartaa makuelämyksiä:love:

• Tykkää
Reactions: Elena777
I feel for you, esikoinen ei esimes voinut aikaisemmin olla ruokapöydässä jos olin erehtynyt laittakaa homejuustoa tarjolle...mun piti siirtää se sivupöydälle kauemmaksi...

Mutta - kävi viime jouluna kaverillaan pikkujouluja viettämässä ja siellä erehtyi maistelemaan homejuustoja..ja sen jälkeen ylistystä onkin riittänyt:)

Ja mä oon ollut kans ketku ja laittanu homejuustoa ruokiin - hyvin on sapuskat kelvanneet (y)

Se on se seura mikä avartaa makuelämyksiä:love:
Mutku mä olen yrittänyt tottua siihen, pizzassa jne...mut aina meinaa tulla ylös:unsure:

vierailija
:)
Muistutan ikivanhasta asiasta, minkä naiset ovat tienneet kautta aikojen, mutta minkä takia muutamille miehille - joiden piti tulkita taivaan merkkejä muulle kansalle - määrättiin selibaattiin? Etteivät vaan olisi saaneet selville sitä, mikä maapallon pitää radallaan: muutenhan se keikkuisi puolelta toiselle ihan hallitsemattomasti, tiedetään nykyään....
1548 Paavalin sanomiset on kirjoitettu Raamattuun näin:

"Heijusti se Waimoille sopi/ ette he Seurakunnasa puhuuat. Eli ongo Jumala' Sana teiste wlostullut? Taicka ongo se waan teiden tygen tullut?"

Olishan se aika siveetöntä alkaa saarnaspöntöstäkäsin kuunkiertoa (lue: kuukautiskiertoa, josta selibaattiväki siis ei koskaan saanut tietääkään) selittämään - se sama kun määrää ne pyhien paikat, kuten pääsiäisen ym kirkkopyhät nykyäänkin.

Kuukautiskierto noudattaa samaa kuun kahdeksan vaiheen rytmiä. Muista luonnon "ulostulleista" asioista on tiedetty perimätietona paljon - siis kuultu ja nähty käytännössä. Profetoiminen on ollut opettamista, ei sen kummallisempaa, mutta miehille ei ole välttämättä koskaan kuunkierron kuviot olleet aina kovin selvää ja onpa selibaatillakin sellainen "suoja" olemassa, ettei selviäkään ihan heti:)

Tarkastele tätä kuvaa tarkemmin.
Vastaanpa tähän vielä, kun ei homejuustoa voi edes ajatella:)
"Mesopotamiassa muutama tuhat vuotta sitten tähtitiede ja astrologia olivat sama asia. Tähtitaivasta tarkkailtiin ja tehtiin hyviä havaintoja. Tämä on tähtitiedettä. Sitten näitä havaintoja ryhdyttiin yhdistämään johonkin, mitä maan päällä sattui milloinkin tapahtumaan ja näistä kehiteltiin sääntöjä siitä, miten tähtitaivas ohjaa tai liittyy maanpäälliseen elämään,..." Jouko Raitala kertoo. -yleuutisissa -

---siellä on toinenkin hyvä juttu(y)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä