Posti on nykyään hoivapalvelu- & nurmikonleikkuufirma. Ei taida enää mikään jakelu kuulua niiden hommiin.Postinjakelun murros ykkösellä. Pistää vihaksi. Meidän alueella postin jakelu tökkii rajusti. Välillä ei jaeta yli viikkoon. Posti, haistakaa v..ttu.
Posti on liikelaitos, mutta rykii toi niiden business. Löytyisköhän tähänkin ulkomailta joku tehokas toimija? Eihän se tarvitse olla "Posti", joka palvelun tuottaa.Mikähän siinä muuten on ideana, että posti on mennyt niin alas...ajatteleeko ne että kohta palataan intiaanien savumerkkisysteemiin takas?
*siirtyy alemmas*häpeäkseni joudun tunnustamaan että allergia ilmenee 4 vaaksaa naamaa alempana
No ei ne ny ainakaan sitä aattele, kun eivät tuo niitä sytykkeitäkään ..Mikähän siinä muuten on ideana, että posti on mennyt niin alas...ajatteleeko ne että kohta palataan intiaanien savumerkkisysteemiin takas?
*siirtyy nilkkoihin*
en voi auttaa koska oon allerginen myös imuttelulleSöin ruokaa ja vieläkin tekis mieli imee jotakin.
tee salaattia? Keitä porkkanoita?Söin ruokaa ja vieläkin tekis mieli syödä jotakin.
Söin ruokaa ja vieläkin tekis mieli saada jotain suuhunsa.
siihen kun sivaltaa päälle valkohomejyystöä niin avotNäkkileipää iltapalaksi.
No, eisiihen kun sivaltaa päälle valkohomejyystöä niin avot
Jaaen voi auttaa koska oon allerginen myös imuttelulle
juu, molemmista on sama seuraus
hyiiiiiii homejuustosiihen kun sivaltaa päälle valkohomejyystöä niin avot
Ei ole.hömejyystö on niin hyvää
hyiiiiiiiiiiii ja pyyyyyyhhömejyystö on niin hyvää
Niin onkiihömejyystö on niin hyvää
Nooh, sait Boobsilta ainakin täyshoidot nilkoilleihme sakkia täällä ku hömejyystö ei maita
Ellu pieni*halaapaijaa*...sulla on ollut niin luokattoman huonoa ruokaseuraa..hyiiiiiiiiiiii ja pyyyyyyh
Tunnustan, olen nirso kaiken suhteen ruoassa mikä liittyy homeeseen tai läskiin..puoliraakaan/raakaan lihaan, sianlihaan....