Mun kissa ei ole moksiskaan kissanmintusta *Kietoutuu aksun takajalkojen ympärille ja halaa uudestaan kumoon* Tää on siedätyshoitoa sun pahaan allergiaan hei, kestä!Sotke kissanminttua siihen lääkkeeseen niin katti vaikka kylpee siinä.
Mun kissa ei ole moksiskaan kissanmintusta *Kietoutuu aksun takajalkojen ympärille ja halaa uudestaan kumoon* Tää on siedätyshoitoa sun pahaan allergiaan hei, kestä!Sotke kissanminttua siihen lääkkeeseen niin katti vaikka kylpee siinä.
*aivastaa ja raapii ihottumaa*Siispä kaikki joukolla halaamaan,nääs siedätyshoitoo auttaa allergioihin
Eli lisää halauksia vaan*aivastaa ja raapii ihottumaa*
Hah pitäiskin kokeillaSotke kissanminttua siihen lääkkeeseen niin katti vaikka kylpee siinä.
Meillä tuo Hertta syö kissanminttunamuja,mut Minttu ei koskekkaan niihinMun kissa ei ole moksiskaan kissanmintusta *Kietoutuu aksun takajalkojen ympärille ja halaa uudestaan kumoon* Tää on siedätyshoitoa sun pahaan allergiaan hei, kestä!
Siedätyshoitomää oon allerginen pimpille
sitähän tässä odotellaanSiedätyshoito
*istuu ruutiksen naamalle*mää oon allerginen pimpille
Ihanaa, en oo kadeUlkona tupruttaa taas ihan mahottoman kauheesti LUNTA!! Oikein sellanen ihanan iloinen pölinä vaan käy tuolla!!
häpeäkseni joudun tunnustamaan että allergia ilmenee 4 vaaksaa naamaa alempana*istuu ruutiksen naamalle*
Siedätyshoitoa vaan.
Eipä kait nuo voi olla vaikuttamatta.Tiiäkkö, et se uusikuu oli 14.18 auringosta tulvivaa kuumuutta estämässä, tietenki se vaikuttaa: lämmöt kaikkoaa muualle, kuin maahan. Onhan kyseessä pari kuulaa ja lähellä oli silloin Saturnus ja Jupiter kans - siis ei tietenkään kovin lähellä, mut mahtuivat samaan kuvaan tuonne
ai nilkoissa?häpeäkseni joudun tunnustamaan että allergia ilmenee 4 vaaksaa naamaa alempana
Mitä se nyt on keksinyt?Missä harhassa tuo postin pomo elää?
äiti, ellu haukkuu mua kääpiöksai nilkoissa?
Postinjakelun murros ykkösellä. Pistää vihaksi. Meidän alueella postin jakelu tökkii rajusti. Välillä ei jaeta yli viikkoon. Posti, haistakaa v..ttu.Mitä se nyt on keksinyt?
Mä ottaisin heti sata miljoonaa velkaa jos vaan jostain saisinKotitalouksien velkaantuminen kuriin, nyt
Ota ota. Pidät sitten meille kunnon kemut.Mä ottaisin heti sata miljoonaa velkaa jos vaan jostain saisin