The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tirpana haliteltu ja pusiteltu unikuville:love:...

..ja vellosten kans höpisty ihan huttuja ja kihitetty ja...awww:love:..yleisön pyynnöstä iltasatukin luettu :)

Tosin tässä vaiheessa päivää on kieli sujuvasti jäykkänä, niin pojathan nauroivat katketakseen kun kieli ei tahtonut taipua Harry Potterin loitsuihin ja paikannimiin velhojen nimistä puhumattakaan :D

Kyllä äiti osaa(y):love::D!
 
Tiiäkkö, et se uusikuu oli 14.18 auringosta tulvivaa kuumuutta estämässä, tietenki se vaikuttaa: lämmöt kaikkoaa muualle, kuin maahan. Onhan kyseessä pari kuulaa ja lähellä oli silloin Saturnus ja Jupiter kans - siis ei tietenkään kovin lähellä, mut mahtuivat samaan kuvaan tuonne:rolleyes:
Eipä kait nuo voi olla vaikuttamatta.

Mutta jännää oli kyllä, kun happihyppelylle lähdin, niin pakkanen oli oikeesti tosi terhakkaan oloinen ja kun olin kotio palailemassa, niin ihan tunsi kuinka nopeesti pakkanen hellittääkin...huomenna tiedossa lumiukkokeliä:)

Ja lisää lunta:love:...eli mulla ja esikoisella kivaa vääntöä siitä, kumpi saa pihamaata kolailla :D
 
..voi apua, mä oon sitten haliallergiselle kammotus:notworthy:

..kun mä oon se, joka halailee:barefoot:...kyllä mä yleensä kysyn, että saanko..mutta:notworthy:..ihan aina välttämättä en tajuu sitä vastausta kuunnella...

Paheksun itseäni.


..ja tää taitaa olla pahasti tarttuvakin ominaisuus, sillä viimeksi tänään sain kuulla, että tirpanakin tekee samaa eli opettajaa halataan joka päivä ja nyt tyttö meni ja halaa .."...yhtä kutosen poikaa, kun se tuli mua käytävällä vastaan kun se niinku on vaan niin ihana mun mielestä ja mun oli ihan pakko sanoo sille että oot maailman ihanin evö!!...ja sit mua kyllä rupes nolottaan ja mä lähdin juokseen vaikkei niin saa sisällä tehdäkään.."...


Mun tyttö:love:

Eli haliallergia lähtee halaamalla. Ihan niinku yskä yskimällä ja nuha sillä niistämällä....


..paitti että ei lähde:barefoot:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä