Täällä on ollut hirveästi keskustelua!
Mulla on viikon kestänyt ketutus ja angsti mennyt jo ohi, jaksaa taas yritellä uutta kiertoa ja muutenkin suhtautua positiivisesti. Hei, elämä ja yrittäminen ei olekaan ihan täyttä
@Yuna Kiitos vastauksesta tuohon disperiiniasiaan. En tiedä, onko mulla mitään tukostaipumusta, mutta mulla on seurailtu trombosyyttiarvoja ehkä viimeiset 10-15 vuotta, kun ne on olleet aina reilusti yli viitearvojen. Käsittääkseni trombosyytit liittyy veren hyytymiseen eli voisikohan olla, että mulla hyytyy veri normaalia "paremmin"... Hitsi, kun en tänään hoksannut kysyä lääkäriltä.
Kävin kuitenkin ostamassa paketin disperiiniä varuilta. Tuskin siitä haittaakaan olisi, jos kokeilisi.
@Karkki95 Piinapäivien merkit kuulostaa nyt lupaavalta, pidän peukkuja että nyt on teidän vuoro!
@iitata Toi on niin hienoa, että pystyy tekemään jotain tulevaisuuden suunnitelmia tässä tilanteessa! Nostan hattua! Mun pitäisi saada sama asenne itselle jostain. Minusta tuntuu, etten pysty mitään sopimaan muutamaa viikkoa pidemmälle, kun koko ajan mietin, että missä vaiheessa kierto silloin on ja onkohan sitten jo tärpännyt ja jos on, niin voiko sitä silloin edes tehdä mitään, mitä nyt suunnittelee... Tosi kuluttavaa pyörittää päässä tällaista koko ajan eikä itselleen oikein voi mitään. Olisi mulla yksi sellainen pikkujuttu kuin naimisiinmeno. Pitäisi saada keväälle hääpäivä sovittua, tähän mennessä on vain aina mietitty, että jos silloin on jo iso maha, niin ei voi jne... Nyt mä ehkä tiristän miehestä sen päivän ulos ja lyön kalenteriin.
Psyykkaan itseäni.
Olin muuten tänään tosi reipas tyttö.
Kävin munatorvien aukiolotutkimuksessa. Etukäteen jännitti kovasti, nukuin viime yön aika huonosti ja aamulla ihan oksetti jännityksestä. Mutta se olikin ihan helppo keikka!
Ei sattunut yhtään, lääkäri oli tosi miellyttävä ja selitti kaikki, mitä teki. Muutenkin tuntui että kivi vierähti sydämeltä, kun selvisi, että kaikki on kunnossa. Torvet on hienosti auki, munasarjat kunnossa ja kohdun pinta sileä eli sielläkään ei ole mitään ylimääräistä. Kaikki pitäisi olla ihan kunnossa! Jee!
Mies sai lähetteen sperman tutkintaan. Nyt tuntuu muutenkin, että mieskin hahmottaa tätä yrittämistä paremmin, kun oli mukana lääkärissä. Totesi itsekin, että yritetään enemmän kuin tähän asti. Ehkä se meidän aikakin vielä koittaa!