@-tanjuska minä taidan jatkaa tässä ketjussa, nyt on tulossa kaikenlaista muutosta, niin parempi keskittyä niihin tärkeisiin vaan
@Yuna oon tietoisesti jättänyt lapsellisten kavereiden kanssa olemisen vähemmälle, vaikka osaan heihin samaistua. Mulla on kokemusta asua pienen vauvan kanssa, olin 15v kun pikkuveli syntyi, joten tiedän vallan hyvin millaista elämää on vauvaperheessä. Vaikka sen tiedän, niin oon välttänyt neuvomasta ja esittämästä omia mielipiteitä..välttyy miepahalta paremmin
@tokoliina hupsista mikä aivopieru tuttavalta :O Kyllähän jokaisen aikuisen pitäisi yleisesti tiedostaa lapsettomuuden ongelmat...
Meillä oli eilen se polikäynti. Siellä käytiin meidän molempien terveytilanteet ja tehdyt tutkimukset läpi. Minun kohdalla takerruttiin painoon, joka on 47/164. Ja siihen, että OLETTE NUORIA, teillä on hyvät mhdollisuudet (jonka jälkeen tuli itku). Juteltiin painostani, jota olen saanut parin vuoden aikana nostettua 2kg. Syön mässäilen paljon, en kato yhtään periaatteessa mitä syön, paitsi en luonnostaan tykkää rasvasesta ruuasta kylläkään. En liiku yhtään, en ole koskaan käynyt lenkillä. Painon nosto siis on vaan hankalaa, syön kuinka paljon tahansa..aineenvaihdunta niin kova!
Nuoruus- asian lääkäri ymmärsi myös, että tottakai kun haluaa ja on nuori niin tuntuu pahalta.
Lääkäri vaikutti asiantuntevalta ja sanoi, että muut hoidot kuin inseminaatio olisi ylimitoitettuja tähän tilanteeseen. Minkä tajuan kyllä, enhän mielellään turhaan piikittele tai leiki hormonien kanssa, jos kerran hedellmällisyys kunnossa.
Lääkäri myös halusi ultrata ja tarkistaa kohdun.
Ultrassa näkyi vasemmassa munasarjassa 12 pientä rakkulaa ja oikeassa 9 pientä ja yksi 18mm iso <3. Kuulemma 10 munarakkulaa yhteensä riittää raskautumiseen. Ultran perusteella veikkasi ovulaation tapahtuvan n 2 päivän aikana ja suositteli petipuuhia.
kp 14/28-29
Kohtua myös paineli ja liikutteli, ei tuntunut miään kiinnikkeitä tai muuta väärää.
Mieheltä kysyttiin, haluaako jäädä paikalle ja hän jäi, seisoi niin että näkee näytön. Jossain vaiheessa mies ilmoitti pyörtyvänsä, joten hänet ohjattiin istumaan ja tarjottiin juotavaa, oli opiskelijatytöt innoissaan, kerrankin saa hoitaa miestä sanoivat
ps. mies on kerran aikasemmin jo nähnyt samanlaisen tilanteen
.
Ovulaatiosta kyselivät, että olenko testannut. Kerroin testanneeni, enkä oikein saa kunnon positiivista testiä. Kauhistuivat, kun kerroin tilaavani ebaysta. Meninpä sitten hakemaan apteekista testipaketin ja testasin sillä eilen täydellisen ovisplussan, joka käytettiin hyväksi ja jatketaan vielä! Laitan kuvankin, mutta se on puhelimessa, tulee seuraavaan viestiin..
Lopulta sovittiin, että jossei vauvaa kuulu tammikuun loppuun asti, soittaisin ja saisin hoidon suunnitteluajan sitten.