Mä kävin eilen siellä lääkärissä ja kaikki oli hyvin. Kivutkin on jo loppuneet. Lääkäri vähän ihmetteli että miten oon niin aikaisin tuntenut liikkeet, mutta kohtua koittaessaan totesi että uskoo kyllä että ne tuntuvat. Sanoi vaan että kovin liikkuvainen tapaus siellä asustaa, samaahan sanottiin np-ultrassa ja vähän ahdistaa että millaista tulee oleen sitten kun vauva saa enemmän voimaa. Onko kylkiluut lopulta katki kun saa iskuja. Sykkeet kuului hyvänä ja tasaisena, eli nyt ei enää huoleta. Kovasti se möngerrys tuntuu erityisesti iltaisin, mutta nykyään myös aamuisin.
Painoo on tässä vaiheessa tullut kilo lisää, mikä kuulemma on ihan ok. Saas nähdä alkaako sitä tulemaan enemmänkin, kun oon melkonen herkkuperse. Kuuntelin pokkana terveydenhoitajan varotteluja sokerisista jugurteista ja ajattelin etten varmana kerro syöväni suklaata lähes joka ilta.
Meillä on sairaalaan matkaa tällä hetkellä 500 m. Jatkossa ehkä enemmän jos saadaan aikaiseksi muuttaa ensi vuoden puolella.
@Milliaani laitathan heti viestiä kun pääset ultrasta? Pidetään peukkuja että kaikki on hyvin?
Ihanaa päivää kaikille!
Maya ja minioni 15+6
Painoo on tässä vaiheessa tullut kilo lisää, mikä kuulemma on ihan ok. Saas nähdä alkaako sitä tulemaan enemmänkin, kun oon melkonen herkkuperse. Kuuntelin pokkana terveydenhoitajan varotteluja sokerisista jugurteista ja ajattelin etten varmana kerro syöväni suklaata lähes joka ilta.
Meillä on sairaalaan matkaa tällä hetkellä 500 m. Jatkossa ehkä enemmän jos saadaan aikaiseksi muuttaa ensi vuoden puolella.
@Milliaani laitathan heti viestiä kun pääset ultrasta? Pidetään peukkuja että kaikki on hyvin?
Ihanaa päivää kaikille!
Maya ja minioni 15+6