Tervetuloa
kaz ja
Viivitys, ja onnea
. Ihanaa kun vieläkin tulee uusia, tännehän mahtuu!  Että mukaan vaan kaikki jotka keskustelua seuraavat eivätkä ole vielä uskaltaneet liittyä
Ja
Viivitys, täällä saa ainakin päätellä höyryjä ja hehkuttaa
. Mietin kanssa välillä kyllästyykö tuo ystävä mun juttuihin kun sille joka päivä kuitenkin vähän näistä höpisen, olen kyllä onnistunut rajoittamaan mielestäni ihan kohtalaisesti. Ja hän lupasi sanoa sitten kun menee yli.
Ja paljon onnea Pupumama opiskelupaikasta, mahtavaa!
Silloin kannattaa tosiaan nauttia kun elämässä on onni myötä.
Huojentavaa kuulla, että muillakin liikkeitä tunteneella ne ei tunnu mitenkään säännöllisesti vielä. Välillä tulee pieni huoli, mutta eiköhän tämä ihan normaalia ole. En yhtään muista viime raskaudessa kun silloin en osannut niitä näin aikaisin samalla tavalla odottaa. Olin vain positiivisen yllättynyt aina kun jotain tuntui.
Taitaa olla taas aika tasainen vaihe menossa monella, mutta eiköhän keskustelu lisäänny kun rakenneultraa lähestytään.
Meillä ei mitään isompia hankintoja tarvitse tehdä, paitsi turvakaukalo. Nyt autossa on onneksi se isofix-kiinnitys. Täytyy niihinkin joskus perehtyä mikä kaukalo olisi turvallinen. Tai yritin niitä jo netistä vähän vertailla, mutta aika hepreaa se oli äkkiseltään 
. Ja se seisomalauta vaunuihin. Nekään kaikki ei vissiin sovi joka vaunuihin...?
Eiköhän ne kaikki ajallaan selviä
Kohta se on taas viikonloppu ja muutto lähestyy
. Tsemppiä toverit!
Sulkava_ ja masukki 16+5