The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäkätä - kuka kiusaa!!!!?? *huitoo kiivaasti nyrkeillään joka suuntaan*:D
:ROFLMAO::LOL:
:X3:
Heti kerrot niin alakaa kiusaajan turpavärkki väräjäämään!
Meijän ellua ei kiusi kuin mie joskus!
:love:
No ei kiusaa ennää tasantarkkaan!!*valmiina lumipesuun*
:D
voi kunpa tietäisitte :D
 
Tiiättekö kun mä taijan....

..pakahtua:barefoot:

Kun. ...oon sanonu ennenkin ja sanon nytkin, että vois se ehkä olla helpompaa joskus pienen hetken verran olla ilman tota pumppuosastoa...en tiiä oisko mutta..on tääkin nyt yhtä..tunnelatausta:barefoot::oops:


Kävin sitten tunnelmoimassa ja viipyilemässä muistoissa ja kynttilämerissä. Tirpana oli mukana ja...niin oli mukana myös se valtaisa rakkauden määrä mikä on iätöntä ja rajatonta:love:... Tuon pikkuipanan sydämenviisaus on jotain uskomatonta, kyyneleitten keskeltä lausui niin...kauniita asioita että tämmösenä mukamasaikuisena sitä vaan kuunteli ja täyttyi lapsen puhtaasta sydänäänestä...

Oijoi, mihinkähän pakastimeen mä tämän pääkköseni nyt tungen :D...tuliskohan tolkkua sieltäkään :D...
 
Tinku laitto kuvan rehveiltä.:love:
Ei tuo kyllä näytä, että kolmannekspyöräks ois joutunu.
:D:oops::love::love:
 
No, pääs tuleen tarkempia koordinaatteja että mihinkä tään lumiläjän nyt humpsautan, häh??

Vai joko siellä on rauhotuttu?



...sitäpaitti:rolleyes:...lumipesuilut on kivoja...koska sitten voi nätistihellästi kaivella sen lumimörkiäisnassusen esiin ja tehdä eskimoita:love: ja....tehdä uudet lumipesuset :D!!
:D Joo ja mä autan sua, tosin yks heittelis mua kuin tyhjää perunasäkkiä olalta toiselle joten saattais jäädä haaveeks mun avut :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä