The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
juuri näin, se on sen vastapuolen asia puolueettomasti arvioida että oliks joku nyt lopulta sittenkään niin hyvä jossakin

ja mitäs mulle ny kuuluis, eipä juuri kurjuutta kummosempaa
Mä lähen huomen hakee 14v viikonlopuks kotiin.. 14v iski armoton isän kaipuu ja muutti kesäl isälleen.. mut onneks tääl viel vipinää riittää ku nuo 16, 10 ja 6v pitävät liikkeessä :) huomen illast sit käydään lasten kans syömäs ja juhlitaan mun koulun päättymist..tekis mieli kyl mennä taas pitkospuillekki ja laavuileen :)
 
Mä lähen huomen hakee 14v viikonlopuks kotiin.. 14v iski armoton isän kaipuu ja muutti kesäl isälleen.. mut onneks tääl viel vipinää riittää ku nuo 16, 10 ja 6v pitävät liikkeessä :) huomen illast sit käydään lasten kans syömäs ja juhlitaan mun koulun päättymist..tekis mieli kyl mennä taas pitkospuillekki ja laavuileen :)
tuu mulle apukokiksi niin saat yöpyä puolijoukkueteltassa

jos se ei oo riittävän ekstremea niin on siellä vapaita kuusenperseitäki
 
Mä lähen huomen hakee 14v viikonlopuks kotiin.. 14v iski armoton isän kaipuu ja muutti kesäl isälleen.. mut onneks tääl viel vipinää riittää ku nuo 16, 10 ja 6v pitävät liikkeessä :) huomen illast sit käydään lasten kans syömäs ja juhlitaan mun koulun päättymist..tekis mieli kyl mennä taas pitkospuillekki ja laavuileen :)
Sina :love:!!

Missa kummassa sita on luurailtu ja laitettu paita pyoralleen ja poikilleen :)? Ja mita ilmeisimmin elo kohdillaan, naisella, hyva juttu :)(y)

Ja heiii...sa valmistutkin, onneksi olkoon ja suuresti :)! Juhlistat itteas oikein huolella ja kunnolla ja ole ylpea saavutuksestasi :)*halaaruttaa*
 
Piti olla päivällinen mutta kaiken maailman juttujen vuoksi olikin iltapala.

Edit: Pavut unohtui kuvatusta annoksesta! :D
..eli teilla meni etelan malliin kun tuolla kaukana, missa aurinkokin enimmakseen nykyseltaan luurailee, syodaan paivallinen vasta siihen aikaan kun taalla ruukataan se iltapala herkutella...

Nayttaapa hyvalta, nyt onkin hyva rentoutua ja ottaa iltaa vastaan kun on masukin tyytyvaisena kaikin puolin :)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä