Riippuu ihan mikä liha punertaaNoooo...jahka paasee kunnon tekijan herkkujen aarelle niin valaistus tulee taatusti muodossa jos toisessa ...
Mutta oon samaa mielta, saa punertaa.
Riippuu ihan mikä liha punertaaNoooo...jahka paasee kunnon tekijan herkkujen aarelle niin valaistus tulee taatusti muodossa jos toisessa ...
Mutta oon samaa mielta, saa punertaa.
ongelma on siinä että ne voi maistua ihan hyvälle, mutta ne nousee takaisin ylöspresiis
on vaan ajan kysymys että elluki hoksaa että ne parraat lihat on makkeimmillaan punervana
..no mun poskilihat punertaa ainakin nytRiippuu ihan mikä liha punertaa
No...juuei, ei ole hyvaa kyllakaan. Mutta sillekin on oma fanilaumansa, ei se muutoin olis tarjolla.siis welldone pihvi on pahaa...
ku kengänpohjaa
joo mä yritän..no mun poskilihat punertaa ainakin nyt
Mutta oikeesti, jos vain paaset kunnon pihvin aarelle joskus, niin testaa se semmosena kivan mediumina...se on oikeesti jumalaisen hyvaa ja suussa sulavaa ...sen jalkeen et muuten mitaan kypsaa (well done pihvia) haikailekaan.
Se on niiiin namiasiis welldone pihvi on pahaa...
ku kengänpohjaa
Reipas tytto !*halaa ja taputtaa paakkoselle ja silittaa ja paijaa*joo mä yritän
Pakko kai se on koittaa kun kolme miestä siihen yllyttää ja yksi ihana nainen joukon jatkonaReipas tytto !*halaa ja taputtaa paakkoselle ja silittaa ja paijaa*
Sitten voit kehua maistaneesi
Jep, kunhan saa sen pikkunalan pois murisemasta ja itselleen hyvan mielenMut joo jos ei tykkää niin ei sitte.
Ei ole pakko. Syö semmosta mistä ite tykkää
juu eiEi esim monikaan täällä söis merisiilen mätiä suoraan kuoresta vaikka se on mitä suurinta herkkua ja on oikeesti hyvää! Siinä maistuu meri!
..mutta susta itestas lahtee se halu . Vapaaehtoisena ja avoimin mielin, ei pakottamalla.Pakko kai se on koittaa kun kolme miestä siihen yllyttää ja yksi ihana nainen joukon jatkona
Monikaan ei varmaan ikina paase moisien herkkujen aarelle, joten...mutta onneksi makuelamyksiaan voi aina kuitenkin laajentaaEi esim monikaan täällä söis merisiilen mätiä suoraan kuoresta vaikka se on mitä suurinta herkkua ja on oikeesti hyvää! Siinä maistuu meri!
juu niinhän se lähteekin mutta minusta löytyy myös pieni yllytyshulluus..mutta susta itestas lahtee se halu . Vapaaehtoisena ja avoimin mielin, ei pakottamalla.
Semmonen ominaisuus on vain hyvasta, se kielii siita seikkalumielestajuu niinhän se lähteekin mutta minusta löytyy myös pieni yllytyshulluus
..mutta tossa taitaa olla myos makuelamyksessa mukana toi paikan ja maisemien kokeminen kans . Meren aarella ulkosalla kaikki maistuu paremmaltaViimeksi kun lasten kanssa olin pohjois-norjassa niin maisteltiin merisiilin mätiä, kaikki tykkäsivät
Vaikka silloin heinäkuussa ne mätipussit on pieniä merisiileissä, pitäis (muistaakseni) marraskuussa mennä niin ois pullukat pussukat niissä
Saattaapi vain olla seki, jokkuhan sannoo että syövät haukiaki kun se on nuotiolla paistettu..mutta tossa taitaa olla myos makuelamyksessa mukana toi paikan ja maisemien kokeminen kans . Meren aarella ulkosalla kaikki maistuu paremmalta
Tiiä häntä, sen takia olen jo kouluaikana joutunut monenmoiseen vaikeuteen opettajien kanssaSemmonen ominaisuus on vain hyvasta, se kielii siita seikkalumielesta