Edelleen nuilta paras on tämä:Hempeilyt sikseen, eipä unoheta talvisotaa!
Ukki karkas alaikäsenä sinne, väärensi isänsä nimmarit papereihin
#satavuotissuomijuhlalähestyy
Simo Häyhän biisi myös hyväEdelleen nuilta paras on tämä:
Noin sanoi Frank Marino kun julkaisi Juggernautin. Joka on parhaita levyjä koskaan vaikka mukaan laskettais kersatti pippuri, pet sounds, vanHalenin ykkönen tai kaikki OlaviVirrat ja LailaKinnuset yhteensä.Ei ole häpee olla nopee
Tai Dimmu Borgirin PuritaniaNoin sanoi Frank Marino kun julkaisi Juggernautin. Joka on parhaita levyjä koskaan vaikka mukaan laskettais kersatti pippuri, pet sounds, vanHalenin ykkönen tai kaikki OlaviVirrat ja LailaKinnuset yhteensä.
Juu tiedän
Kyllä mä esim. hirvenlihaa saan alas ja peuraa...mutta noin yleisesti ottaen kaikki liha pitää olla tosi kypsää...mulle on luvattu ja vihjailtu että koetetaan opettaa paremman lihan makuun, mutta kahtotaan kuinka kokin käy
Yleisesti ottaen syön enemmän kalaa (usein) ja broileria (sillon tällön)
päätönköPakko kai se on koittaa kun kolme miestä siihen yllyttää ja yksi ihana nainen joukon jatkona
"7.16 Apteekkien toiminta ja lääketurvallisuus"mikä tsänneli?
mitä mä nyt taas olen mukamas tehny.päätönkö
Korjasin vähän. Yritin etsiä uutisista, mutta eipä ole - vielä ainakaan... Ykköskavavalla se oli."7.16 Apteekkien toiminta ja lääketurvallisuus"
Annika haastatteli Eija Pelkosta fimeasta. Ei ole kovin kummonen valvonta, kun noin pääsee käymään:-(
Katotaanko, tuleeko kertausjaksossa myöhemmin - yleensä ei, on nähty. Mut kai sen myöhemmin tulee arenalle?
Totako etitKorjasin vähän. Yritin etsiä uutisista, mutta eipä ole - vielä ainakaan... Ykköskavavalla se oli.
Mut löysin toisen, mitä en ole aikaisemmin hoksannut:
http://yle.fi/uutiset/3-6450728
No ainahan sä jotain teetmitä mä nyt taas olen mukamas tehny.
No ainahan sä jotain teet
*liittyy joukkoon epäilemään*