vierailija
Missä tälläisia on?reilusti tissiä ja peppua mutta kapea uuma...
Missä tälläisia on?reilusti tissiä ja peppua mutta kapea uuma...
Entä jos omaa vaa just hyvän perseen ja kaposen uuman mut kaikkeeha ei voi saada, eihän?reilusti tissiä ja peppua mutta kapea uuma...
ÖitäEi jaksakaan, öitä
Taitaa tuo olla kokeillut useampaa kuin mä ja se riittää hyväksi kokemukseksi.Ei taida tietää paremmasta...
Krutin parempi puolisko?Missä tälläisia on?
No mut sä olet siis nainen mun makuuni.Entä jos omaa vaa just hyvän perseen ja kaposen uuman mut kaikkeeha ei voi saada, eihän?
Juu eiköhä meille kaikille oo ottajansa ja eipä mullakaa sitä ylimääräst oo mut silti mies tykkää ja jos ei tykkäis nii se on sen ongelma ei mun ulkokuori kuitenki rapistuu ku ikä alkaa muistuttaa fossiiliaTaitaa tuo olla kokeillut useampaa kuin mä ja se riittää hyväksi kokemukseksi.
2/3 on jo tosi hyväEntä jos omaa vaa just hyvän perseen ja kaposen uuman mut kaikkeeha ei voi saada, eihän?
Kyl ruutis tietää nää asiat! jokos teil päi on paljolti lunta?2/3 on jo tosi hyvä
ei oo ku just sen verran että maan väri on muuttunu sen verran että hoksaaKyl ruutis tietää nää asiat! jokos teil päi on paljolti lunta?
Kans koht pakko mennä nukkuun..aamul 5.20 herätys ja valjastaa eskarilainen hoitoon et ite pääsee vipaa päivää tekeen harjotteluuPitäisköhän petiin?
Aamulla rauhassa kahvia, sit duuniin ja sit oikeaa kotia kohti. Pitänee polttaa useampi pesällinen puita takassa ennenko talo lämpeää.
Mut sähän olit se parhaista parhain kokki mikäli oikeen muistantulin vissiin äsken lupautuneeksi partioleirille keittiöpossuksi
liekköhän ollut ihan viisain ratkasu
sun muisti pragaa, oon enintään keskinkertanen kokkaajaMut sähän olit se parhaista parhain kokki mikäli oikeen muistan
Totta vaiks nykyään en vois kuvitellakkaa huolivani alle 40+v miestä itelleni..tää mun on vaa nii aikuinen ja ja ja...aaah! edelleen samat perhoset vatsas ku nähään vaiks yli 2v jo täs vietetty tiiviistikki aikaaEipä mun tarvi kelvata kun sille jolle kelpaan ja oon kai joskus kelvannutkin kun on suhteita ollu vakavasta ei niin vakaviin että eikai ne mun kans olis hengaillu jos en kelpais. Jokasella on oma maku ja ottajansa. En minäkään syty tietynlaisista ja sit taas toisenlaisista kyllä.
Mut ethä sä leipuriks ittees kehassukkaasun muisti pragaa, oon enintään keskinkertanen kokkaaja
en esim. osaa lainkaan leipoa
juu en mutta olishan sekin taito hyvä osataMut ethä sä leipuriks ittees kehassukkaa
Ainaha sä ennen kehasit mitä kokkailit ja monesti oisin tullu vaiks pikkukaupunkilaisen asuntoauton kyytis syömään..mut prkl ku ei vaa kerinny lähteejuu en mutta olishan sekin taito hyvä osata
en tosin muista että olisin kehunut olevani hyvä kokki
juu en mutta olishan sekin taito hyvä osata
on eri asia kertoilla että mitä on yrittänyt väsätä vs. väittää olevansa hyväAinaha sä ennen kehasit mitä kokkailit ja monesti oisin tullu vaiks pikkukaupunkilaisen asuntoauton kyytis syömään..mut prkl ku ei vaa kerinny lähtee
Mut jätä se kehuminen sit meille muille, jooko? mitäs sulle muuten kuuluu?on eri asia kertoilla että mitä on yrittänyt väsätä vs. väittää olevansa hyvä
mulla ei oo ollu tapana kehua itteeni
Halojaa, kuuluuko?No, haloo