The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäisköhän petiin?

Aamulla rauhassa kahvia, sit duuniin ja sit oikeaa kotia kohti. Pitänee polttaa useampi pesällinen puita takassa ennenko talo lämpeää.
Kans koht pakko mennä nukkuun..aamul 5.20 herätys ja valjastaa eskarilainen hoitoon et ite pääsee vipaa päivää tekeen harjotteluu :)
Sit saaki ootella tutkintotodistust et saapus mullekki asti :) mut hommat vissii alkais aikalailla het :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja 0roosa0
Eipä mun tarvi kelvata kun sille jolle kelpaan :) ja oon kai joskus kelvannutkin kun on suhteita ollu vakavasta ei niin vakaviin että eikai ne mun kans olis hengaillu jos en kelpais. Jokasella on oma maku ja ottajansa. En minäkään syty tietynlaisista ja sit taas toisenlaisista kyllä.
Totta :) vaiks nykyään en vois kuvitellakkaa huolivani alle 40+v miestä itelleni..tää mun :love: on vaa nii aikuinen ja ja ja...aaah! edelleen samat perhoset vatsas ku nähään vaiks yli 2v jo täs vietetty tiiviistikki aikaa :)
 
juu en mutta olishan sekin taito hyvä osata
Ainaha sä ennen kehasit mitä kokkailit ja monesti oisin tullu vaiks pikkukaupunkilaisen asuntoauton kyytis syömään..mut prkl ku ei vaa kerinny lähtee :ROFLMAO:
on eri asia kertoilla että mitä on yrittänyt väsätä vs. väittää olevansa hyvä

mulla ei oo ollu tapana kehua itteeni
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä