Hei, olipa mukava lukea teidän kuulumisia. En ole käynyt täällä pitkään aikaan. Illat on menneet pahoinvoinnin kourissa ja oksennellessa. Tällä viikolla en ole oksentanut kertaakaan, uskaltaakohan toivoa että pahoinvointikin helpottaisi vähitellen Meillä oli np-ultra eilen. Kätilö puhui tosi vähän ja aika heikkoa suomea, mutta ymmärsin kaiken olevan niinkuin pitääkin ja kokokin vastaa viikkoja. Ultraus kesti vain viis minuuttia, mutta saatiin sentään muutama onnistunut kuva pikkuisesta vaikka hän olikin kovasti liikkuvainen kaveri. Mahtaako tulla isoveljensä kaltainen elohiiri
Mulla on masu pullahtanut esiin jo jonkin aikaa sitten. Esikoista odottaessa otettuihin kuviin vertailin, että viimeksi masu oli tän kokoinen vasta kuukauden myöhemmin. En oo tän pahoinvoinnin takia syönytkään tavallista enempää, etten sit tiedä mistä tää turvotus johtuu. Oon kääriytynyt töissä ties mihin kaapuihin, kun haluan kertoa vasta kun riskiarviotkin on saatu.
Minea 13+0
Mulla on masu pullahtanut esiin jo jonkin aikaa sitten. Esikoista odottaessa otettuihin kuviin vertailin, että viimeksi masu oli tän kokoinen vasta kuukauden myöhemmin. En oo tän pahoinvoinnin takia syönytkään tavallista enempää, etten sit tiedä mistä tää turvotus johtuu. Oon kääriytynyt töissä ties mihin kaapuihin, kun haluan kertoa vasta kun riskiarviotkin on saatu.
Minea 13+0