The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
paappa merkille että kuka sen tälläkin kertaa alkoi

on varmaan taas otettu etelässä hiven voimajuomaa
*ojentaa molemmille ihan omat lapiot, ämpärit ja hiekkisautotkin*

Sie ehit sanoon ettei fru krut ole tullut saunasta (eli et oo saunanjälkeisiä vielä tehny).

Epek sanoi sitten just sen takii et ookaan vielä kylelläs(kun et oo saunanjälkeisiä vielä tehny)

Ja sitten sie rupesit eilisiä muistelemaan...joten...:ninja:

Muuten - mä löysin tänään mun ihkaomasen rantakirppu-hiekkalaatikkoauton :love:
 
*ojentaa molemmille ihan omat lapiot, ämpärit ja hiekkisautotkin*

Sie ehit sanoon ettei fru krut ole tullut saunasta (eli et oo saunanjälkeisiä vielä tehny).

Epek sanoi sitten just sen takii et ookaan vielä kylelläs(kun et oo saunanjälkeisiä vielä tehny)

Ja sitten sie rupesit eilisiä muistelemaan...joten...:ninja:

Muuten - mä löysin tänään mun ihkaomasen rantakirppu-hiekkalaatikkoauton :love:
Sun vuoksi jos haluat lopetan het kaikki ruutiksen ärsyttämisen.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mun pitäs katella huomisii vaatteita ja sen sellasta eikä katella kun aikuiset miehet( ei kyllä ikinä uskois) tappelee.

Voi että,huomenna ei toivottavasti ole sunnuntai fiilis vaikka onkin sunnuntai. Voi tulla vähän pitkä päivä kun ennen puoltapäivää pitäs lähtee ja takasin tulo voi mennä iltaan asti.
 
Mun pitäs katella huomisii vatteita ja sen sellasta eikä katella kun aikuiset miehet( ei kyllä ikinä uskois) tappelee.

Voi että,huomenna ei toivottavasti ole sunnuntai fiilis vaikka onkin sunnuntai. Voi tulla vähän pitkä päivä kun ennen puoltapäivää pitäs lähtee ja takasin tulo voi mennä iltaan asti.
Laitappa läppärin kansi kiinni ja mene niitä vaatteita katsomaan? ;)
 
Mun pitäs katella huomisii vaatteita ja sen sellasta eikä katella kun aikuiset miehet( ei kyllä ikinä uskois) tappelee.

Voi että,huomenna ei toivottavasti ole sunnuntai fiilis vaikka onkin sunnuntai. Voi tulla vähän pitkä päivä kun ennen puoltapäivää pitäs lähtee ja takasin tulo voi mennä iltaan asti.
Huomenna on kuules semmonen hyvä sunnuntai-fiilis :)...perhosia jokapaikassa ja silleen (y)

Nyt tsekkaamaan niitä vaatteita ettei jää huomiselle :)
 
Huomenna on kuules semmonen hyvä sunnuntai-fiilis :)...perhosia jokapaikassa ja silleen (y)

Nyt tsekkaamaan niitä vaatteita ettei jää huomiselle :)
Itseasias mä olin jo vähän miettiny mut just tajusin että en voikaan laittaa niit pöksyi mitkä meinasin kun paita jonka meinasin laittaa niiden kans oli mulla viimeks ja enhän mä nyt samaa voi laittaa! luulee viel että mulla ei muita paitoja ollenkaan. Ehtii sen aamullakin katsoa tai tossa yöllä :D
 
Itseasias mä olin jo vähän miettiny mut just tajusin että en voikaan laittaa niit pöksyi mitkä meinasin kun paita jonka meinasin laittaa niiden kans oli mulla viimeks ja enhän mä nyt samaa voi laittaa! luulee viel että mulla ei muita paitoja ollenkaan. Ehtii sen aamullakin katsoa tai tossa yöllä :D
No ei kyllä välttämättä hoksaa mitään paitoja :D...mutta joo, onhan tässä aikaa vielä...ja ne viimehetken hepuloinnitkin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä