*ojentaa molemmille ihan omat lapiot, ämpärit ja hiekkisautotkin*paappa merkille että kuka sen tälläkin kertaa alkoi
on varmaan taas otettu etelässä hiven voimajuomaa
Sun vuoksi jos haluat lopetan het kaikki ruutiksen ärsyttämisen.*ojentaa molemmille ihan omat lapiot, ämpärit ja hiekkisautotkin*
Sie ehit sanoon ettei fru krut ole tullut saunasta (eli et oo saunanjälkeisiä vielä tehny).
Epek sanoi sitten just sen takii et ookaan vielä kylelläs(kun et oo saunanjälkeisiä vielä tehny)
Ja sitten sie rupesit eilisiä muistelemaan...joten...
Muuten - mä löysin tänään mun ihkaomasen rantakirppu-hiekkalaatikkoauton
Pistä noi kaks ruotuun niin se riittänee...ehkä.Pitääkö minunkin sanoo pahasti, häh?
Onko pakko ärsyttää toista?Sun vuoksi jos haluat lopetan het kaikki ruutiksen ärsyttämisen.
Mun puolesta saatte vaikka toisianne huitoa hiekkalapioillanne kuhan hoksaatte milloin liika on liikaa.Sun vuoksi jos haluat lopetan het kaikki ruutiksen ärsyttämisen.
Ei oleOnko pakko ärsyttää toista?
Älä nyt ala perumaan kun lopetin jo!Mun puolesta saatte vaikka toisianne huitoa hiekkalapioillanne kuhan hoksaatte milloin liika on liikaa.
Eikä se hiekka teijenkään housuissa hyvältä tunnu ...
Tuuppa tänne, syömäpuikot tartten sun kanssasOlkeepa kunnolla ja tämä on käsky
Toki siis sen takia kun kokkaan samuraille kunnon sapuskatTuuppa tänne, syömäpuikot tartten sun kanssas
Laitappa läppärin kansi kiinni ja mene niitä vaatteita katsomaan?Mun pitäs katella huomisii vatteita ja sen sellasta eikä katella kun aikuiset miehet( ei kyllä ikinä uskois) tappelee.
Voi että,huomenna ei toivottavasti ole sunnuntai fiilis vaikka onkin sunnuntai. Voi tulla vähän pitkä päivä kun ennen puoltapäivää pitäs lähtee ja takasin tulo voi mennä iltaan asti.
toivotaan että näin käy...Voi että,huomenna ei toivottavasti ole sunnuntai fiilis vaikka onkin sunnuntai. Voi tulla vähän pitkä päivä kun ennen puoltapäivää pitäs lähtee ja takasin tulo voi mennä seuraavaan aamuun.
Mä mitään perunu ...peukut siitä että lopetitÄlä nyt ala perumaan kun lopetin jo!
Huomenna on kuules semmonen hyvä sunnuntai-fiilis ...perhosia jokapaikassa ja silleenMun pitäs katella huomisii vaatteita ja sen sellasta eikä katella kun aikuiset miehet( ei kyllä ikinä uskois) tappelee.
Voi että,huomenna ei toivottavasti ole sunnuntai fiilis vaikka onkin sunnuntai. Voi tulla vähän pitkä päivä kun ennen puoltapäivää pitäs lähtee ja takasin tulo voi mennä iltaan asti.
Mä mitään perunu ...peukut siitä että lopetit
Itseasias mä olin jo vähän miettiny mut just tajusin että en voikaan laittaa niit pöksyi mitkä meinasin kun paita jonka meinasin laittaa niiden kans oli mulla viimeks ja enhän mä nyt samaa voi laittaa! luulee viel että mulla ei muita paitoja ollenkaan. Ehtii sen aamullakin katsoa tai tossa yölläHuomenna on kuules semmonen hyvä sunnuntai-fiilis ...perhosia jokapaikassa ja silleen
Nyt tsekkaamaan niitä vaatteita ettei jää huomiselle
periaatteessa voisin jäädäkin mut mitään ei kyl tapahtuis. ihan vaan kun sieltä on lyhyempi matka töihintoivotaan että näin käy
No ei kyllä välttämättä hoksaa mitään paitoja ...mutta joo, onhan tässä aikaa vielä...ja ne viimehetken hepuloinnitkinItseasias mä olin jo vähän miettiny mut just tajusin että en voikaan laittaa niit pöksyi mitkä meinasin kun paita jonka meinasin laittaa niiden kans oli mulla viimeks ja enhän mä nyt samaa voi laittaa! luulee viel että mulla ei muita paitoja ollenkaan. Ehtii sen aamullakin katsoa tai tossa yöllä