Ei niitä nyt nuin vaan läväytelläVoithan sie muutenkin lävväyttää tissit essiin?
Ei niitä nyt nuin vaan läväytelläVoithan sie muutenkin lävväyttää tissit essiin?
Eiku just nuin vainEi niitä nyt nuin vaan läväytellä
Boobsi on tossa asiassa se rohkeempiEiku just nuin vain
Pikkusen ees vasentaBoobsi on tossa asiassa se rohkeempi
hahahaa nice try but noPikkusen ees vasenta
No ei sitte!hahahaa nice try but no
Musiikki kelpaa aina paitsi ei rääkymismusiikkiNo ei sitte!
Musaa vähä kuiten
Kivaa päivää kohti vaan, tinkunenHuomenta.
Niin omituisia unia näin. Idiootti pöljäkin yöllä ottanu yhteyttä,onneks oli puhelin äänettömällä nii ei haitannu.Tietäähän sen mitä vailla ollut.
Mutta samapa se,tänään on tiedossa mukavaa seuraa
Aamupalaa nassukkaan ja heräilyä ja sitten vähän vaatetusta ja hiusten laittoa.
Huomenta! Siis kaikille samantien vaikka tähän vastaankin.Mun piti olla tänään gauheen ahkera, mut eihän siitä näytä tulevan mitään.
Päivällä tulee Poirotti. Sen jälkeen Kaunotar&Kulkuri II. Illalla sit Bondi. Ja puoliltaöin Big Lebowski.
Joten tää päivähän menee ihan sohvailuksi.
Mut mun piti olla ahkera. Eiks hyvä tarkoitus ole jo jotain?
..ja puoliksi suunniteltukin on jo melkein valmisMun piti olla tänään gauheen ahkera, mut eihän siitä näytä tulevan mitään.
Päivällä tulee Poirotti. Sen jälkeen Kaunotar&Kulkuri II. Illalla sit Bondi. Ja puoliltaöin Big Lebowski.
Nauti ja laiskottele, ei se haittaa Kyllä tässä elämässä vielä kerkeet kiireinen olemaan ja ahkeraMun piti olla tänään gauheen ahkera, mut eihän siitä näytä tulevan mitään.
Huomenia sinnekin ja hyvä kun sait nukutuksi*silittää ja paijailee*
Huomenet kaikille...nyt sain nukuttua mutta ylös oli noustava jo aikaisin, se ois taas uusi päivä ja ulkona näyttää siltä ettei talvi ja lumi ole enää kaukana
Mitennii yrityksiä...ja puoliksi suunniteltukin on jo melkein valmis
Mutta onhan tuossa Kaunottaren ja kulkurin sekä Bondin välissä saumantynkää ittensä yllättämiselle...sitten vois aika reteenä kattellakin Bondin yrityksiä seivata jälleen maailmaa kun on oman maailmansa jo saanut ainakin himppusesti parempaan kuosiin ...
...hissun kissun vaapula vissun minä hipsin paikalle ...huomenia
Aamuteetä kehiin, siitä se päivä alkaa...
No totta tuokin vaikka on nekin hiutaleet kivoja katsella ja pyydystellä suuhun taivaaltaHuomenia sinnekin ja hyvä kun sait nukutuksi*silittää ja paijailee*
...mutta sitä pakkasta sais ensin tulla , ne litsislätsisloskakelit ei kuitenkaan niiiin kivoja ole...