Boobabe
Antanut mitä?Mä oon jo antanu ruutikselle.
KuvanAntanut mitä?
*vetää kukkahatun tiukemmalle siveelliseen päähänsä*
Nyt on kuule lätsä niin tiukasti korvilla ettei happi kulje...
vai oot sie sen tempun mennyt tekemään *kuuntelee hiekan ratinaa*Kuvan
Joskus kauan sitten.vai oot sie sen tempun mennyt tekemään *kuuntelee hiekan ratinaa*
aijaa no sitten, se mikä on tapahtunut joskus kauan sitten on menneisyyttä ja nyt hei eletään tässä hetkessä *heittää lätsän mäkeen ja istuu polvelle kehräämään*Joskus kauan sitten.
Oih. *puristaa tissiä*aijaa no sitten, se mikä on tapahtunut joskus kauan sitten on menneisyyttä ja nyt hei eletään tässä hetkessä *heittää lätsän mäkeen ja istuu polvelle kehräämään*
Mää söin vielä laiskemman,ihan hävettääTäälä syön laiskan ihmisen ruokaa, eli magaroonii ja jauhelihakastiketta
Jos ei miehen katse käänny söpön pepun perään niin miehellä on niska murtunut.Saa jos kerrot myös eukolles että saat perse kuvia vierailta naisilta. Kyllä se varmaan kadulla on honannu että kyttäät toisten perseitä.
Nääh... ei sitä aina tartte ahkeroida hellan äärellä. Laiskuus on monasti vaan hyve.Mää söin vielä laiskemman,ihan hävettää
Tai sitten tykkää toisista miehistä Niin no joo onhan miehilläkin söpöjä peppuja...tai niin ainakin väitetään, enhän minä kenenkään periä katseleJos ei miehen katse käänny söpön pepun perään niin miehellä on niska murtunut.
Haittaako kun on housut jalassa?Saa jos kerrot myös eukolles että saat perse kuvia vierailta naisilta. Kyllä se varmaan kadulla on honannu että kyttäät toisten perseitä.
Niin oonkiSieki oot saanu.
Mää söin vielä laiskemman,ihan hävettää
Valmisruoka?Mää söin vielä laiskemman,ihan hävettää
Pinattilettui ja nakkei mikron kautta....HK:n sinistä suoraan paketistako?
Hyi sinua laiskimusta. Mulla sentään on potut kiehumassa ja einespihvit pannulla.Pinattilettui ja nakkei mikron kautta....
Yhdessä?Pinattilettui ja nakkei mikron kautta....