teris, toivon kovasti, että teillä olisi raskaus saanut alkunsa! Voimaa ja kärsivällisyyttä noihin päiviin
pidän
Bertta83, en tiedä, miten tarkkoja nuo testit ovat.. Luottaisin omiin tuntemuksiin. Joten onnea vaan vauvantekopuuhiin!
Musta tuntuu, etten ala käyttää noita testejä.. Meillä on niin hyvin säännöllinen mahdollisuus seksiin ja stressaisin ehkä turhaksi, jos siihen tikkuun ei tuliskaan mitään.
t
Mystistä kyllä, kun ei siinä tunnu olevan logiikkaa, koska tärppää. Olin alle 20-vuotiaana ilman ehkäisyä silloisen poikaystäväni kanssa 11kk enkä tullut raskaaksi. Jälkeenpäin ajatellen hyvä, että en tullut. En olisi ollut oikeasti valmis. Esikoisesta meni se 7kk ja silloin olin lievästi ylipainoinen, eikä elämäntavat olleet kovin hyvät. Toinen, keskenmennyt raskaus, tärppäsi yk1. Silloin olin pudottanut painon tähän normaaliin ja oli hyvät elämäntavat. Mutta ei se tosiaan niistäkään ole välttämättä kiinni. Tutulla pariskunnalla esimerkiksi meni 13 kuukautta, ennen kuin tärppäsi. Ja hyväkuntoisia, nuoria ovat. Yhdellä ylipainoisella tutulla taas ovat kaikki kolme lasta tärpänneet yk 1-3.
Mulla on vahva usko siihen, ettei jouduttais kovin pitkään plussaa odottamaan, veikkaisin 3-8kk. Mutta, on vaan luotettava Elämän ajoitukseen. Onneksi vanhemmaksi voi tulla monella tavalla. Musta adoptio ei olisi mahdoton ajatus ja haaveilen myös yksityiseksi perhepäivähoitajaksi ryhtymisestä. Ja on kaks ihanaa kummilasta, 2v tyttö ja 2kk poika <3 On kyllä niin kova kaipaus kuitenkin saada kokea vielä raskaus ja pikkuvauva-aika, että senkään takia en uskaltaisi jättää tän kakkosen yritystä yli 30-vuotiaaksi. Mulla alkoi 10-vuotiaana jo menkat ja pelkään hedelmällisyyden heikkenevän aiemmin. On kaikkia opiskeluhaaveitakin vielä, mutta niitä kerkee. Lasten aika on nyt! OIs ihanaa myös olla kotona silloin kun tää esikoinen on alakoululainen.
Meillä on nyt tiedossa yhteinen asunto!
Voi että oon onnellinen. Ensi kuun lopussa muutetaan. Hyvää aikaa vielä järjestellä asiat ja jouluksi sitten saman katon alla <3 Että rakastan tota mun miestä ja oon kyllä niin kiitollinen Elämälle <3
Yhdessäolosta, missä tapasitte? Kauan olette olleet yhdessä kumppaninne kanssa? Kauanko olette asuneet yhdessä? Oletteko kihloissa tai naimisissa?
Me tavattiin netissä
Se on musta edelleen hämmästyttävää. En oikeasti uskonut, että siltä palstalta voisi löytyä ketään varteenotettavaa ja puoliksi vitsillä sinne liityin. Enkä sitten kerennyt olla siellä kuin kaksi kuukautta, kunnes löytyi tämä mies, jonka ekan kirjoituksen perusteella tuli vahva tunne siitä, että hänet on tavattava pian ja tässä on nyt oikeasti jotain. Ekat treffit oli kahvilassa. Ollaan oltu yhdessä 1v10kk ja alusta lähtien tiiviisti yhdess, Yhteenmuutto on nyt sitten kuukauden päästä.