Lämmöt lähtenyt laskemaan, joten uusi kierto on jo oven takana...
Testinkin tein ja häikäisevän valkoinen nega se tietenkin oli. (Ajattelin, että pakko tuhlata yks edes ennen menkkoja, kun niitä kerran on hankittuna ja alkaa varmaan jo parasta ennen päiväykset lähestymään testeissäkin.) Ottaa jotenkin tosi koville. Olin ihan satavarma, että on tärpännyt, vaikken sitä ole ääneen toitotellutkaan.
Mä taidan
poistua kokonaan listalta ja näiltä palstoilta muutenkin... Mulla töissä ihan hirveetä (itkettää joka ilta ja aamu, kun pitää lähteä ja alan oireilla jo fyysisestikin...) ja en vaan enää oikein jaksa käsitellä näitä pettymyksiä... ja kauheeta sanoa, mutta myös muiden plussauksia.
Tiedän, että mulla yritystä vasta tosi vähän takana, mutta itse tämä projekti on ollut käynnissä jo kaikkinensa pari vuotta. Ja kun epätavallinen järjestely aiheuttaa sekin lisähaastetta (vaikka mulla ihan maailman paras apuri onkin), niin taitaa tässä kaikessa olla liikaa kestämistä mun muutenkin jo viime vuosien pettymyksistä hieman huteralla pohjalla olevalle mielelle.
Täytyy nyt tosi tarkkaan miettiä, että mitä tässä pitäisi tehdä... Ja jutella myös toisen osapuolen kanssa. Tiedän, että hän on mukana just niin kauan, kuin minä haluan... mutta mulla huono omatunto, kun "tuhlaan" hänenkin aikaa, vaikkei hän sitä kuulemma todellakaan niin ajattele. Vaihtoehtona on tietysti hakeutua klinikalle, mutta haluanko lähteä kokeilemaan (rahallisesti aika haastavaa), niin en ole siitä ihan varma...
Anteeksi tämä avautuminen. On vaan niin paha mieli, etten jaksa enää edes tsempata tai esittää...
Toivon teille muille paljon onnea yritykseen, plussanneille onnea ja kaikille ihanaa vuoden jatkoa ja plussatuulia.
Kiitos kun olen saanut olla kanssanne jännäämässä.