Toiveena vauva 2017-2018

Vuoto ei alkanut yöllä, joten tein pregcheckin testin ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli. (n) ei pienintäkään haamua tai viivanpaikkaa havaittavissa. Menkkoja odotellessa siis edelleen :unsure:

@MamaBlue tsemppiä kovasti sulle vaikeaan tilanteeseen. Ymmärrän päätöksesi, on nuo jatkuvat pettymykset tosi raskaita. Voimia jatkoon :)
 
Mamablue kaikki tunteet on sallittuja tässä asiassa. Musta oli ihana kun yhdelle kätilönä työskentelevälle ystävälle asiaa vuodatin ja häpeillen myönsin että vasta puoli vuotta yritystä. Hän lohdutti, että tää on niin henkilökohtainen asia, että jokainen tuntee omalla tavallaan. Haave lapsesta on niin valtava ja toisaalta se ajatus musertaa, että mitä jos me ei sitä saadakaan. Kaikkea hyvää sinulle ja palaa tänne myöhemmin jos siltä tuntuu.

Puff pahoitteluni. :( Mutta toivoa lienee kunnes menkat alkaa?
 
Tässä tämän aamun testit. Apteekkarin omaan en ole mitään outoja esikoisen aikaan ainakaan saanut, mieskin näki kaksi viivaa. Toisella heitän vesilintua niin epämääräisiä tuloksia olen saanut.

Mua pelottaa ihan hiirveästi enkä osaa yhtään iloita kun mielessä kummittelee koko ajan, että mistä kierrosta tää on, onko elossa ym. Piinaavaa.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Yuna
Lämmöt lähtenyt laskemaan, joten uusi kierto on jo oven takana... :poop::cry: Testinkin tein ja häikäisevän valkoinen nega se tietenkin oli. (Ajattelin, että pakko tuhlata yks edes ennen menkkoja, kun niitä kerran on hankittuna ja alkaa varmaan jo parasta ennen päiväykset lähestymään testeissäkin.) Ottaa jotenkin tosi koville. Olin ihan satavarma, että on tärpännyt, vaikken sitä ole ääneen toitotellutkaan. :(

Mä taidan poistua kokonaan listalta ja näiltä palstoilta muutenkin... Mulla töissä ihan hirveetä (itkettää joka ilta ja aamu, kun pitää lähteä ja alan oireilla jo fyysisestikin...) ja en vaan enää oikein jaksa käsitellä näitä pettymyksiä... ja kauheeta sanoa, mutta myös muiden plussauksia. :unsure:Tiedän, että mulla yritystä vasta tosi vähän takana, mutta itse tämä projekti on ollut käynnissä jo kaikkinensa pari vuotta. Ja kun epätavallinen järjestely aiheuttaa sekin lisähaastetta (vaikka mulla ihan maailman paras apuri onkin), niin taitaa tässä kaikessa olla liikaa kestämistä mun muutenkin jo viime vuosien pettymyksistä hieman huteralla pohjalla olevalle mielelle. :( Täytyy nyt tosi tarkkaan miettiä, että mitä tässä pitäisi tehdä... Ja jutella myös toisen osapuolen kanssa. Tiedän, että hän on mukana just niin kauan, kuin minä haluan... mutta mulla huono omatunto, kun "tuhlaan" hänenkin aikaa, vaikkei hän sitä kuulemma todellakaan niin ajattele. Vaihtoehtona on tietysti hakeutua klinikalle, mutta haluanko lähteä kokeilemaan (rahallisesti aika haastavaa), niin en ole siitä ihan varma...

Anteeksi tämä avautuminen. On vaan niin paha mieli, etten jaksa enää edes tsempata tai esittää... :cry:

Toivon teille muille paljon onnea yritykseen, plussanneille onnea ja kaikille ihanaa vuoden jatkoa ja plussatuulia. (y) Kiitos kun olen saanut olla kanssanne jännäämässä. :love:
Voimia sinulle <3 Elämästä kannattaa mahdollisuuksien mukaan poistaa kaikki turha ja negatiivisia tunteita lisäävät asiat ja tehdä tilaa päinvastaisille. Eli jos sinulla on tunne että palstailu lähinnä lisää pettymyksen tunnetta yms niin ei kannata kiusata itseäsi täällä.
On tässä elämässä kuluttavia ja rasittavia asioita ihan kylliksi, ei mistää nettipalstasta kannata lisärasitetta ottaa. :)

Ja Lumi87! voisitko nyt soittaa sinne neuvolaan että saadaan joku tolkku. Ei apteekin omat punertele turhaan.(y) Mun kokemuksen perusteella ainakin ne tarvii jonkun verrankin sitä hormonia näyttääkseen yhtään mitään. Mä haluan jo päästä onnittelemaan sua. :love:
 
Onpas täällä paljon jännää, @Lumi87 nyt ainakin! Toivottavasti saatte neuvolasta hyviä uutisia, yritä saada aika kulumaan ja öisin nukuttua :love:

@teris, jospa vuoto oli vain harmitonta tiputtelua :barefoot:

@Puff☆: minä ainakin kerran olen onnistunu vauvastressillä pidentämään kiertoa. Toivon kuitenkin että sulla vaan plussa tulee myöhemmillä kiertopäivillä, tsemppiä! :love:

@MamaBlue, voimia sinulle. Yritä karsia kaikki ylimääräinen stressi nyt pois että saisit mielialaa nostettua. Ehkä jossain vaiheessa tulee taas sellainen olo että kaipaat takaisin palstalle, tervetuloa takaisin silloin :):LOL:

Tuntuu välillä ihan hölmöltä roikkua täällä kun meillä ei yrityksestä tietoakaan. Mies ei halua vielä (eikä osaa sanoa mitään ajankohtaa aloitukselle) ja minullakin meininki on semmoista soutamista ja huopaamista. Ei siis lasten hankinnalle vaan sille onko se juuri nyt viisasta kun olemassa olevatkin kuitenkin niin pieniä. Olenkin aloittanut harrastuksia ja yritän keskittyä niihin. Ja meidän parisuhteeseen, välillä sekin pääsee hukkumaan arjen pyöritykseen :( Ja salaa koko ajan haaveilen että yritys alkaisi kohta enkä tosiaan ole täältäkään lähdössä :D ihana seurailla teidän muiden yritystä :love:

muoks. Mun säännöllinen kiertoni on alkanut vähän heittelemään (päivillä) ja arvatkaa vaan kuka heti kelailee että ehkä onkin sattunut vahinko ja olenkin raskaana ja menkat onkin vaan valemenkkoja ja ja ja! :LOL::D
 
Viimeksi muokattu:
Menkat vaan jatkuu ja jatkuu. Onko teillä letroja käyttäneillä ollut samaa vaikutusta vai mistä tämä johtuu..? Normaalisti vuoto kestää 5 päivää (viimeiset päivät olematonta tuhrua) ja nyt on kestänyt jo 7 päivää eikä loppua näy... Turhauttaa, mieskin jo kerkesi ihmettelemään.

Royal geleet oli tänään tipahtanut postilaatikkoon, aloitetaan piruillessaan nyt nekin vielä. Miehenkin pistän noita nyt syömään :)
 
Kp 27 muistaakseni ja seuraavista oireista/merkeistä päättelen että EN ole raskaana: holtiton palelu, yli 37 lämpö, huimaus, ympärivuorokautien väsymys, nälkä, alavatsan tuntemukset laidasta laitaan, pieni tissikipu, vähän etomista välillä.

Joku vois väittää raskausoireiksi mutta negakierroissa nämä merkit esiintyneet toistuvasti kun taas plussakierroissa ei ole mitään oireita ollut kahdessa edellisessä raskaudessa :ROFLMAO:

En oikein jaksa uskoa tähän raskaushommaan ihan luomuna ja tutkimuksiin ei pääse vielä moneen kuukauteen niin ajattelin oikeesti alkaa taas harrastamaan ja lähteä nyt ensialkuun vaikka salille.
 
Menkat vaan jatkuu ja jatkuu. Onko teillä letroja käyttäneillä ollut samaa vaikutusta vai mistä tämä johtuu..? Normaalisti vuoto kestää 5 päivää (viimeiset päivät olematonta tuhrua) ja nyt on kestänyt jo 7 päivää eikä loppua näy... Turhauttaa, mieskin jo kerkesi ihmettelemään.

Royal geleet oli tänään tipahtanut postilaatikkoon, aloitetaan piruillessaan nyt nekin vielä. Miehenkin pistän noita nyt syömään :)
Mulla ei ainakaan letrot ole pidentänyt vuotoa eikä muutenkaan vaikuttaneet huonosti. Päin vastoin mun kierto on nyt ollut aivan päivälleen tasainen ja vuoto kolme päivää.
 
Mulla ei ainakaan letrot ole pidentänyt vuotoa eikä muutenkaan vaikuttaneet huonosti. Päin vastoin mun kierto on nyt ollut aivan päivälleen tasainen ja vuoto kolme päivää.
Johan... :cautious: Alkaa kyllä kohta kiukuttaa tosissaan kun tuntuu että näiden mukana tulee vähän kaikkea!! Jospa tämä kierto sujuisi nyt paremmin ja seuraava vuotokin olisi normaali.. Nyt siis on toinen letrokierto menossa, ainakaan samanlaisia päänsärkyjä ei ole ilmennyt tällä kertaa kuin viime kierrossa.
 
Johan... :cautious: Alkaa kyllä kohta kiukuttaa tosissaan kun tuntuu että näiden mukana tulee vähän kaikkea!! Jospa tämä kierto sujuisi nyt paremmin ja seuraava vuotokin olisi normaali.. Nyt siis on toinen letrokierto menossa, ainakaan samanlaisia päänsärkyjä ei ole ilmennyt tällä kertaa kuin viime kierrossa.
No toivottavasti joo. Letrojenhan pitäs vähemmän aiheuttaa sivuoireita kun clomien. Mutta kyllähän kaikkea voi tulla. Toivotaan että tasaantuu sullakin.
Mulla nää on tehonnu just et ovis tulee aina ja kierto tasainen ja välillä vaste ollut kahtakin folliikkelia mutta ei kyllä raskautta. Ainakaan vielä
 
No toivottavasti joo. Letrojenhan pitäs vähemmän aiheuttaa sivuoireita kun clomien. Mutta kyllähän kaikkea voi tulla. Toivotaan että tasaantuu sullakin.
Mulla nää on tehonnu just et ovis tulee aina ja kierto tasainen ja välillä vaste ollut kahtakin folliikkelia mutta ei kyllä raskautta. Ainakaan vielä
Ekassa kierrossa oli kaks follia 1tabl/pvä annostuksella, ei raskautta, ovis just ajallaan 14vrk ja kierto 30vrk (tavallisesti noin 40-50vrk jopa, pcos diagnoosi). Veriarvot oviksen jälkeen tosi hyvät joilla varmistettiin että tosiaan ovuloin. Nyt annos tuplana (jännä että nostettiin vaikka jo yhdellä oli kaks follia..) ja tätä kiertoa ei enää seurailla.. Clomeja ei oo testattu. Että saapa nähdä..
 
Ekassa kierrossa oli kaks follia 1tabl/pvä annostuksella, ei raskautta, ovis just ajallaan 14vrk ja kierto 30vrk (tavallisesti noin 40-50vrk jopa, pcos diagnoosi). Veriarvot oviksen jälkeen tosi hyvät joilla varmistettiin että tosiaan ovuloin. Nyt annos tuplana (jännä että nostettiin vaikka jo yhdellä oli kaks follia..) ja tätä kiertoa ei enää seurailla.. Clomeja ei oo testattu. Että saapa nähdä..
No jännä juu et nostivat jos toimii. Mulla tosin aloitettiin suoraan 2 tablettia päiväs eli aamuin illoin yksi. Mutta hyvä et sullakin tuo kierto kyl tasottunu. Toivottavasti tasottuisi vuotokun.
 
Heippa! :)
Ilmoittaudun mukaan tosi jännittynein fiiliksin. En meinaa vieläkään uskoa tätä todeksi. Mutta lakattiin eilen ehkäisemästä. Olen toivonut toista lasta todella pitkään. Minulla on edellisestä suhteesta 6-vuotias poika. Esikoisen saannin jälkeen olen kokenut yhden keskenmenon, mikä jätti suuren kaipuun. Parisuhde päättyi kuitenkin eroon ja näin taaksepäin katsoen näen asioiden menneen niin kuin oli tarkoitettu.

Nykyisen miehen kanssa ollaan oltu yhdessä kaksi vuotta. Muistan kun hän jo ensi treffien jälkeen kysyi, haluanko vielä lapsia. Kummallekin on ollut alusta lähtien selvää, että halutaan olla vielä perhe yhdessä ja yksi yhteinen lapsi. Miehellä on aiemmasta suhteesta 10-vuotias tyttö.

Etsitään juuri yhteistä asuntoa. Mulle on raskaiden kokemusten jälkeen ollut todella vaikeaa luottaa siihen, että tällä kertaa asiat voivat mennä hyvin, ja olen pitkään halunnut pitää kiinni omasta asunnosta. Yhteisen asunnon etsimistä on nyt vauhdittanut tässä kolmisen kuukautta todella vahvana tuntunut vauvakuume. Ollaan koko ajan ajateltu, että ehkäisy jää pois sitten kun ollaan jonkin aikaa asuttu yhdessä. Mutta ykskaks tämä vaan tuntuu molemmista oikealta. Esikoista tehtiin silloin 9kk ja keskenmenokin näytti sen, että lapsia ei niin vaan tehdä. Itse ajattelen, että tässä luultavasti menee kuukausia ja keretään hyvin yhteiseen asuntoon. Mies uskoo, että tärppää nopeasti. Jännittää tosi paljon, miten käy :)

Ehkäisynä meillä oli kondomi ja loppukuusta keskeytetty yhdyntä. Mulla on pitkään ollut säännöllinen kierto ja tunnistan mielestäni ovulaation hyvin. Eilen oli vielä todella halukas olo, mutta lyhyen kierron mukaan tärppipäivät jo menneet. Tämän kierron suhteen ei ole kovin toiveikas olo. Mutta, vauvakuumeissani olen jo kuvitellut raskausoireita tässä parina aiempana kuukautena :D Että olishan se ihme voinut tapahtua kun on harrastettu keskeytettyä yhdyntää pari päivää ennen menkkojen alkua :D

Listaan: Jshanti88 (28), kp16/25-29, 2.lapsi, yk1
 
Mä oon todella malttamaton ja tämä toive vauvasta on nyt niin todella suuri. Muistan, miten piinaavaa se esikoisen toiveilu oli. Nyt uskon ja toivon kuitenkin osaavani ottaa vähän rennommin ja keskittyä muuhunkin elämään. Ne vikat kiertopäivät vaan tuntuvat varmasti pitkiltä kuitenkin. Huh! Noh, tän vuoristoradan kyytiin on nyt hypätty. Ihanaa, että on tällainen paikka, jossa saa jakaa näitä.
 
Täällähän on taas jännät hetket! Peukkuja plussiin!

Muistan kyllä ekassa yrityksessä itelläki sen ettei meinaa muuta pystyä ajattelemaankaan kuin päivien laskua ja yrittämistä joten piti tehdä sillonkin päätös etten edes yritä enkä saa vilkuilla kalenteria ettei mene yli. Tsemppiä siis turhautumisiin ja jäitä hattuun vaikka se mahdottomalta tuntuukin :sick:

Itsellä toinen kierto siis menossa ja halut ollu ihan katossa koko viikon! ;)Tehokkaasti oltu hommissaki sitte, limoja ja turvotutusta värkki täys ja pohjakin vähän kipuillut mutta ei mitää saman tyylistä kipua ole ollut yhtään ku viime kierron kipu vaikka oviksen oliso pitänyt mennä jo.. saapa nähdä. Nyt on ollut nii kivaa miehen kanssa että tullut mietittyä pitäskö sittenki pidättäytyä yhdessä pikkurakkaassa ja nautittais vaan tästä ihanasta elämästä :LOL: on hoidettu tosin ystävän vauvaakin lähi aikoina ja muistuu hyvin että on se vauvaaika työlästä! Vaikka tiedän toisen lapsen haluavani niin tämä ehkäisytön elämä on hullaannuttanut minut kokonaan :p:D Muistakaa nauttia tässä samalla siitä toisesta osapuolesta!! :love:
 
Oon nyt ehkä viikon ollu syömättä royal geleetä, ennenku tänään taas jatkoin ni kylläpä vireydessä on ero! Mun elämä on aika aktiivista ja yleensä ku aamulla silmät aukasen ni menoa kestää töistä iltaan. Nyt oon ollu alkuviikon hirveen väsyny töissä jo, haukotellu ja ihan vetelä. En muista millon viimeksi oli tämmönen olo ja nyt syöny geleetä heinäkuusta :)

Mama Blue, toivon sinulle kaikkea hyvää jatkoon, oli hauska lukea sun juttuja, kiitos niistä :love:

Teris ja Lumi tsemppiä molemmille ja paksuja pysyviä viivoja testeihin :)

Muuten kp3 odotellaan vuodon loppumista. Aattelin tässä kierrossa taktikoia ja kellistää miehen kun ovisennuste on su kuun vikana viikonloppuna, ni ehkä pe,la ja su, että on tavaraa tarjolla :p
 
Pitkästä aikaa kirjoittelen, mutta olen kyllä lueskellut palstaa. Meille siis neljättä toivotaan, yritys toivon mukaan alkaa vuodenvaihteen jälkeen. Mies on vielä soudannut ja huovannut päätösten kanssa, mutta alustavasti näyttänyt vihreää valoa. :) Olen yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa ja tsempannut siinä, etten koko ajan jankuta miehelle, mutta kyllä tämä vauvakuume on paha tauti! Tosi vaikeaa on ohjata ajatuksia muualle vaikka syksy onkin ollut kiireinen.

Mamablue, tsemppiä jatkoon! Olen niin toivonut sinulle tärppiä, ja toivon, että onni muuttuu myötäiseksi!

Ja yksi juttu, jonka haluaisin oikaista: raskaustesti ei anna väärää positiivista ovulaatiosta. Selvitin tämän testijutun itselleni kuopusta yrittäessä, ja se menee näin: Ovulaatiotesti reagoi LH:n eli luteinisoivan hormonin osaan, joka on (lähes) samanlainen hCG:ssa eli istukkahormonissa. Tämän vuoksi myös hCG tarttuu ovulaatiotestiin. Raskaustesti puolestaan reagoi hCG:n osaan, jota ei ole LH:ssa eli siinä ei pitäisi tästäkään syystä tulla vääriä positiivisia. Eli kyllä Lumin plussa on plussa, toivotaan, että siellä pieni alku kasvaa ja kehittyy! :)
 
Mitähän ihmettä.

Aamun testissä hyvällä mielikuvituksella maailman haalein haamu ja digi "ei raskaana". Ei vuotoja tai muuta välissä. :cry::cry::cry:

Täytyy soittaa ja perua se neuvola-aika.

muoks. Tänään tein apteekin oman ja eilen apteekkarin. Vaikuttaa samoilta testeiltä niin en ihan ymmärrä? Tein eilen iltapäivällä lämpimikseni testin ja sain jopa siihen 2h pidätyksellä selkeämmän punaisen viivan.

Palaan myöhemmin kommentoimaan muille, nyt v*tuttaa niin että täytyy poistua takavasemmalle (töihin).
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon harkinnu listoilta poistumista. Tänne liittyessä ehkä tuntu vielä että täältä saa vertaistukea, mutta nyt puol vuotta foorumilla olon ja päälle vuoden yrittämisen jälkeen tuntuu et en jaksa enää. Ehkä se on se kun oon yhdellä toisella aivan ihanalla pienellä foorumilla, jossa kaikki tuntee toisensa ja tsemppaa toisiaan, niin tää jatkuvasti vaihtuva porukka ahdistaa. Ja mä oon sillä tavalla typerästi herkkä et mul tulee välillä tosi paha mieli kun kirjotan viestin eikä kukaan reagoi siihen mitään, tuntuu että miks edes olen täällä kun ei ketään kiinnosta :eek: Kateellisena oon lukenu muita ketjuja, esim keskenmenon jälkeen kuumeilevat, jossa ryhmähenki ja tsemppaus on ihan mahtava!

Ja siis ymmärrän että tää on paikka minne ihmiset tulee purkamaan omia tuntojaan ja jengi vaihtuu koko ajan, ja monelle ainoo paikka missä voi näistä asioista puhua. Ja kun viestejä tulee tosi paljon niin kukapa jaksais tai edes kerkeis kommentoida kaikkeen jotain, varsinkin kun samat asiat ja kysymykset toistuu melkeinpä viikottain.

Toivon että sain tän nyt ilmastua niin, ettei kukaan loukkaantunut tai ottanut itteensä. Tää ei vaan taida olla ihan mun paikka. Mut voi laittaa taustalle.

@-dino- lle ja @Nonsk ille erityistsempit kun meillä samanpitunen yritys takana! Toivotaan että plussataan kaikki kolme samaan aikaan niin päästään samaan odotusryhmään :love:
 
  • Tykkää
Reactions: susanmaaria
Korjataas ihan eka kiertopäivät, sunnuntaina alko vasta kunnon vuoto nii lasketaan siitä, eli kp 4 ois nyt.

@teris paljo onnea plussasta ja toivottavasti pieni on jaksanut pysyä kyydissä!

@Lumi87 ompa sulla tosi ikävä tilanne, viivat on kyllä niin selkeet että jotain on ainaki yrittäny tapahtua (n)

@MamaBlue tsemppiä jatkoon, jään kaipaamaan juttujasi! Toivon todella että vauvan saat tavalla tai toisella :barefoot:

@Yuna ymmärrän sua hyvin, mua ainaki harmittaa ku en pysy aina uusien kuvioissa mukana (tai se että jumitan ite täälä enkä plussaa ikinä..) Vielä enemmän harmittaa ku kaikki "tutut" jää taustalle :ROFLMAO::ROFLMAO: Mut kaikkee hyvää sulle ja pikaista plussaamista <3 Käy sit vähintään kertomassa täälä ku sen aika on. Lisäks tuli aika hyvä olo et joku mainitsi mut ja odotusryhmän samassa lauseessa :giggle::giggle:
 
Voiko olla valeraskaana..?
Se ehkä ekana mulle tulee tässä mieleen, koska ei näin ajoissa kai voi mitään oireita tulla oikeesti.
Mulla ois siis todellakin, jos ees ois, ni vasta rv 4 tasan ja n. 2 vk hedelmöittymistä. Ekan kohdalla siis oli kylläkin suht samoilla viikoilla ekat oireet, eli kiihtyminen o-100 about 2,4 s...:unsure:, siks hoksin tehä testin siinä kohtaa.

Siis menkat pitäs alkaa n. viikon päästä, mulla on ollu tosi tarkka kierto kyllä, eikä oo ollu mitään tippuilua välillä tai mitään sellasta, sikspä hämmennyin, kun äsken kaupungilta tullessa tuli mullakin tuo ns. vaaleanpunainen viiru paperiin, tunsin ett valkovuoto jotenkin runsastunu tänään.

Muita "valeraskauden" :eek:, toivon toki että oikean :rolleyes:, oireitakin on, siis pahotan mieleni tai siis kimpaannun alta aikayksikön miehelle ja vieläpä todella usein, monesti päivässä, vaikka en normaalisti sitä tee juuri ikinä, sama oli ekan lapsen kohdalla.

Väsyttää hitosti, pissarakko tuntuu jotenkin "paineiselta" ja alavatsan nippailuja ollu n. 3-4 pv, tällaisia ei normaalikierroissa oo ollut.
En tiedä missä mennään, jos oonkin raskaana, sehän voi olla kemiallistakin. Mutta täytyy pitää pää kylmänä, pelkkä hedelmöityminen on toki upea uutinen, koska se kesäinen gynehän oli varma, etten raskaudu luonnollisesti..joten pelkkä hedelmöitynyt munasolukin on siis iso positiivinen asia.

Toisaalta luulen, ett elimistä tekee tepposia, koska toivon ja luulen raskautumista niin kovin. Tiedän, että mies epäilee (ja toivoo) miun jo käytökseni perusteella olevan raskaana...:oops:, mutta täytyy katsoa.

Ainakin nyt kun olen suuni avannut, niin jospa tyhjät luulot karisisi ja tulisi oikeat menkat, jos nää oireet on sitä...
 
Mä oon harkinnu listoilta poistumista. Tänne liittyessä ehkä tuntu vielä että täältä saa vertaistukea, mutta nyt puol vuotta foorumilla olon ja päälle vuoden yrittämisen jälkeen tuntuu et en jaksa enää. Ehkä se on se kun oon yhdellä toisella aivan ihanalla pienellä foorumilla, jossa kaikki tuntee toisensa ja tsemppaa toisiaan, niin tää jatkuvasti vaihtuva porukka ahdistaa. Ja mä oon sillä tavalla typerästi herkkä et mul tulee välillä tosi paha mieli kun kirjotan viestin eikä kukaan reagoi siihen mitään, tuntuu että miks edes olen täällä kun ei ketään kiinnosta :eek: Kateellisena oon lukenu muita ketjuja, esim keskenmenon jälkeen kuumeilevat, jossa ryhmähenki ja tsemppaus on ihan mahtava!

Ja siis ymmärrän että tää on paikka minne ihmiset tulee purkamaan omia tuntojaan ja jengi vaihtuu koko ajan, ja monelle ainoo paikka missä voi näistä asioista puhua. Ja kun viestejä tulee tosi paljon niin kukapa jaksais tai edes kerkeis kommentoida kaikkeen jotain, varsinkin kun samat asiat ja kysymykset toistuu melkeinpä viikottain.

Toivon että sain tän nyt ilmastua niin, ettei kukaan loukkaantunut tai ottanut itteensä. Tää ei vaan taida olla ihan mun paikka. Mut voi laittaa taustalle.

@-dino- lle ja @Nonsk ille erityistsempit kun meillä samanpitunen yritys takana! Toivotaan että plussataan kaikki kolme samaan aikaan niin päästään samaan odotusryhmään :love:
Ymmärrän tunteen. Sama juttu mulla. Täällä porukka vaihtuu toki koko ajan niin ei tule sellaista yhteisöllisyyttä. ei opi tuntemaan ihmisten tarinoita koska lukee niin monen tarinoita. Mutta itse koen et tämä on kans ainut paikka johon voi kirjoittaa. Toki monesti itsekin koen että onkohan kukaan edes lukenut, mutta itse ainkin luen kaikki, jollen ole jossain tauolla.

Mutta niinkuin Mama Bluekin sanoi, kyllä toisten plussat välillä kirpaisee vaikka tuntuu ettei niin saisi tuntea.

Itselläni niin skeptinen olo koko vauvan yrityksestä vaikka vasta 4 yrityskiertoa takana.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna

Yhteistyössä