Toiveena vauva 2017-2018

-Yona vähän samat mietteet porukkaa tulee ja menee ekasta pois... Ehkä omaa aikaa odottanut jo niin kauan etten ees jaksa valittaa. Meille ei vaan tuu plussaa ja sen on jokin tarkoitus. En jaksa edes enää täällä marista kun sitä kumminkaan kukaan kuuntele, Käyn taustalla lukemassa.:ninja:
Paljon tsemppiä ja halauksia! :love:
 
Lumille hurjasti tsemppiä, ei voi muuta sanoa. Olisko kiinnittymisyritys sitten kuitenkin? Ja toi kuulostaa oikeastaan tutulta mitä Idina kerroit LH- ja HCG - ristireagoinnista, oon varmaan tuon joskus lukenut mutta unohtanut kun edelliskerrasta on niin pitkä aika :sneaky:

Onhan täällä tosiaan aika iso vaihto ja ymmärrän hyvin että turhauttaa seurata miten monet siirtyy kierron tai parin jälkeen eteenpäin jos itsellä kestääkin pidempään. Kaksplussalla oli joitakin vuosia sitten ihana ketju "pidempään yrittäneet"tms, en nyt tarkkaan muista nimeä. Mut lueskelin sitä (vaikken edes kuumeillut silloin) ja oikein jännäsin niiden puolesta, siinä ryhmässä oli tosi hyvä tsemppihenki. Tällaisessa isossa porukassa on se kivaa kun juttua tulee paljon, mutta tosiaan niin käy helposti että kommentoi vaan niitä samoja joiden nimet muistaa, kun ei jaksa selata kauemmas katsomaan mitä kukakin kirjoitti.
Pitäisköhän jonkun perustaa vaikka yli vuoden tai yli 6 kk yrittäneet-ketju?
 
Ja olihan mulla kysyttävääkin...
Miten usein te testaatte ovista ja mihin aikaan? Kerran vai kaksi päivässä? Ja mistä kp:sta lähtien? Ostin nyt Pregcheckin ovistestejä ja tyhmänä vaan 10 kpl, ei taida riittää mihinkään?
 
Kiitos teille myötäelämisestä. Mä oon ollut koko päivän tosi surkealla mielellä, jossain mieleni perukoilla haluan uskoa, että tähän on joku järkevä selitys, ja toisaalta olen toivoni menettänyt. Olen käännellyt ja väännellyt aamun testiä varmaan sata kertaa ja kyllä siinä pienen pieni haalea haamu ehkä näkyy. Huomenna aamulla teen vielä yhden testin ja sen jälkeen uskon.

Jos joku perustaa yli 6kk yrittäneiden ryhmän niin liityn mukaan. Mä en ikinä maailmassa keväällä uskonut, että yritys jatkuisi näin kauan. Lähestyvä joulukintuo mieleen surun - viime talvena olin varma, että viimeistään jouluna olen raskaana.

Valeraskauksista olitte puhuneet. Mä oon ainakin hitsin hyvä keksimään oireita- olin ekan kerran varmasti raskaana jo vuosi sitten kun pillereiden kanssa yhtäkkiä menkat loppui. Kärsin pahoinvoinnistakin ainakin viikon. :ROFLMAO: Oikeasti ei kyllä tee psyykeelle kauhean hyvää toivoa ja pettyä joka kerta uudelleen. Ja jos en mä tän hetkisen casen jälkeen voi enää raskaustesteihinkään luottaa niin en tiedä mitä teen jatkossa.

@felessa sulla hyvä suunnitelma, toivotaan että tolla plussa pärähtää. :whistle:

@Jshanti88 tervetuloa mukaan :)

@Idina kiitos lh- ja hcg-sepustuksesta. Eiköhän tää ollut vaan kemiallinen raskaus...

Mä ainakin pahoittelen ettei aina tule kaikille vastattua. Kaikki jutut kyllä mielenkiinnolla luen. En ole kauhean monelle puhunut koko raskauden yrityksestä ja tää on yksi harvoista väylistä, missä näitä asioita voi miettiä. Olen tässä keskustelussa suht tuore tapaus, mutta pitkään aiemmin odotus- ja syntyneet puolella kirjoittanut. Olen aiemmin kirjoittanut tänne eri nimimerkillä esikoisen aikaan, mutta se nimimerkki kävi niin tunnistettavaksi että halusin luoda uudet tunnukset pysyäkseni anonyyminä. :)
 
@Sokeripala koska oon testihirmu ja näissä asioissa more is more (ja kierto ollut epäsäännöllinen), oon tikuttanut ovista varuiksi siitä asti kun menkat loppuu. Koska teen vuorotyötä, on aamupissa ainoa jolloin varmasti olen kotona, niin oon testannut aamun ekasta. Hyvin on näkynyt niissä kierroissa missä olen ovuloinut, vaikka tuota ei suositella. Ei tee työpaikan vessassa mieli pitää labraa. :ROFLMAO: Sitten kun viivat on alkaneet tummua oon välillä testannut myös illalla.
 
Ja olihan mulla kysyttävääkin...
Miten usein te testaatte ovista ja mihin aikaan? Kerran vai kaksi päivässä? Ja mistä kp:sta lähtien? Ostin nyt Pregcheckin ovistestejä ja tyhmänä vaan 10 kpl, ei taida riittää mihinkään?
Mä testaan yleensä kerran päivässä. On mulla riittänyt oviksen löytymiseen. Joskus saatan hullaantua ja tehdä pari kolmekin testiä päivän aikana, ihan vaan varmistaakseni että plussa on edelleen :D Aloitan vähän milloin sattuu, yleensä joskus kp13-15, sillä ovis on tapahtunut kp20 tienoilla. Viime kierrossa aloin aiemmin, teinköhän kolme testiä ja tuli plus kp15! Tässäkin kierrossa olen jo testannut ma ja ke, viikonloppuna ois tärppipäivät jos kroppa näin vuoden jälkeen kuin napista painamalla alkoi "normaaliksi".

Minäkin voisin liittyä pidempään yrittäneisiin! Täällä kyllä luen aina kaikki jutut, yleensä ajatuksen kanssa. Vastailen aina kun osaan, peukuttelen kun tykkään jne. Olen toisinaan vähän huono sanomaan lohduttavia sanoja, mutta tiedän että oma viesti tulee luettua vaikkei kukaan reagoisikaan. :)

Ollaan jo voiton puolella, kohta on viikonloppu! Ellei jollain ole jo syysloma ;)
 
Testi puhdas nega ja rintoja kuumottaa - eiköhän se ole täti kurvaamassa kylään. :cry:

Mulla meni nyt vähän usko raskaustesteihin, en keksi miksi ne näytti plussaa.

Ottaa vähän koville. Hetkeksi ehdin jo huokaista ja nauttia siitä onnen tunteesta, että meille tulisi vauva.
 
Eikä Lumi87 :( pahoittelut negasta.

Täälläkin tehty NEGAtesti kp 24/23-25 :( kyllä mä nyt jo sen haamun olisin halunnu nähdä,tais olla tää kierto tässä...perhana alko vuotaa ihan eri paikka tänään,nimittäin mä en meinannu saada nenäverenvuotoa lakkaamaan millään :D viikonlopuks olis risteilyy tiedossa joten huomenna tehtävä/tuhlattava digi jos tarve...
 
Ehkä pidenpään yrittäneille oma ketju tosiaan olisi hyvä. Siirtynen itsekin sinne sitten aikanaan, ajateltiin kuitenkin yrittää vähint 6 kk ilman mitään apukeinoja ja sitten katsellaan uusin silmin ja keinoin.
Itse tosiaan miellän vauvakuumeketjun sellaiseksi "käypäläisketjuksi" ja odotuspuolella sitten yleensä tulee tiiviimpi porukka.
Ajattelin itsekin ensin olenko kuitenkin väärässä ketjussa, koska olen suurimman aikaa pihalla kaikista mittailuista ja aineista (vielä toistaiseksi) mutta ajattelin liittyä tähän ketjuun kun ajattelin että on sellainen "kevyt" tärpin odotuskeskustelu. Koska ei tosiaan halua sitten aiheuttaa omilla plussillaan toisille pahaa mieltäkään. Esikoisen aikaan olin foorumilla, jossa odotusketju oli sellainen jossa piipahdettiin ja tsemppausten ja toivotusten kera siirryttiin odottajiin. Olisiko tuolla muita, kun en käy oikein noihin muihinkaan, testailijoihin, esikoisiin, 40+ tm...olen ehkä itse nut väärässä paikassa
 
Pakko kommentoida tähän aiheeseen, minusta porukan vaihtuminen on täysin väistämätöntä, jos miettii ketjun alkuaikoja niin jäljellä "ensimmäisistä" plussaa odottavista on minä, Nonsk,susanmaaria, kunnon kinttaat ja Juliet86. Saattaisi keskustelu olla melko hiljaista viiden hengen voimin ja se kai näiden palstojen idea on, keskustelu siis? :) Toiset plussaa ja toiset lopettaa palstailun muuten vain. Jos uusia ihmisiä ei ketjuun liittyisi niin koko ketju kuolisi pois. Olen monesti itsekin miettinyt lopettavani listojen päivittelyn koska tällä hetkellä vain "norkoilen" täällä ketjussa, mutta niin kauan kun täällä on aktiivista porukkaa (ja minulla ylimääräistä aikaa) niin mielelläni päivittelen näitä aikani kuluksi. Ei kenellekään pahalla ♥ voisin itsekin liittyä lisäksi pidempään yrittäneiden ketjuun lueskelemaan jos joku sellaisen perustaa! :) aktiivista kirjoittelijaa minusta tuskin ihan heti tulee, mutta näitäkin lueskelen päivittäin.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Lumi :cry: Jos se oli varhainen keskenmeno, kiinnittyi huonosti tai väärään paikkaan ja irtosi sitten. Tai joku sellainen.

Meillä lähtee kohta yk 6 käyntiin, tuun mieluusti sitten myös mukaan pidempään täällä hengailijoiden joukkoon. Mulla on hämärä muistikuva että kun esikkoa tehtiin sen pari vuotta niin vauva.netissä oli myös sellanen pidempään yrittäneiden ryhmä.
Mutta kukahan sen ryhmän nyt perustas, porukkaa siihen tuntuisi jo olevan?

kp 29 mutta täti saa odotella vielä tovin koskapa ilmeisesti nyt on vasta dpo 9.
Tein aamulla negan testin ja on muuten häiritsevää kun se oli tosi pahasti kolhiintunut. Ihan kuin joku raivohullu kultakala olis sitä pureksinut. Yks testi on vielä kaapissa, tarvii säästää sitä jos vaikka sittenkin olis sille ensi viikolla käyttöä.. :whistle:
 
Testi puhdas nega ja rintoja kuumottaa - eiköhän se ole täti kurvaamassa kylään. :cry:

Mulla meni nyt vähän usko raskaustesteihin, en keksi miksi ne näytti plussaa.

Ottaa vähän koville. Hetkeksi ehdin jo huokaista ja nauttia siitä onnen tunteesta, että meille tulisi vauva.
Tiedän tunteen. Mä tein kans plussan viime kierros jossa yritystä. Mutta niin se vaan vaihtui negaksi. Kyllä rupee skeptiseksi olo.
 



31.10.2016

★ -tanjuska (22) | kp 136/26~71 | 1.lapsi | ya 1/-13

★ Nonsk | kp 22/32-33 | 1. lapsi | yk 12

★ Juliet86 (30) | kp 13/26-30 | 2.lapsi | yk 13

★ marrasmai (34) | kp 71/25-37 | 1. lapsi | yk 11

★ -dino- (24) | kp 16/25-30 | 1.lapsi | yk 16


★ Hantta81 (35) | kp 27/26 | 4.lapsi | ya -14

★ diadora (28) | kp 23/? | 2.lapsi | ya 4/-16


★ Minzku90 (26) | kp 8/26-34 | 1.lapsi | tjot 7


★ Nachsal (33) | kp 15/25-36 | 4.lapsi | yk 5


★ Lyllis | kp 35/31-51 | 3.lapsi | ya -14


★ kunnon kinttaat (30) | kp 15/28-30 | 2.lapsi | ya -15

felessa (30) | kp 16/29 | 2.lapsi | yk 4

Reirei85 (30) | kp 17/28-30 | yk 5

Bea.S (33) | kp 7/23-28 | 3.lapsi | yk 5

Idjunn (27) | kp 9/23-25 | yk 9

★ Karkki95 | kp 4/27-28 | 1.lapsi | ya 4/-15

Miina- (28) kp 32/27 | 3. lapsi | ya 8/-16


haaveilija-31 (31) | kp 37/? | 3. lapsi | ya 12/-12

Rivaa (31) | kp 3/30 | 2. lapsi | yk 3

Minguliini | kp 64/32-35 | 1.lapsi | yk 3

★ susanmaaria | kp ?/? | 3.lapsi | ya 7/-15

iitata (19) | kp 20/? | 1.lapsi | ya 8/-14

vavec | kp ?/? | 3.lapsi | yk

Susu90 | kp 71/? | ya 8/-15

saraheinä | kp 46/30-31 | 5.lapsi | yk 1

★ Bertta83 | kp 24/23-28 | 4.lapsi | yk 3

Sokeripala | kp 4/? | 3.lapsi | yk 3

Lumi87 (29) | kp 10/? | 2.lapsi | yk 6

mincha | kp 3/26 | 3.lapsi | ya 9/-16

Hensku-96 (20) | kp ?/? | 1.lapsi | ya 4/-16

annikata (26) | kp 26/? | yk 5

Rosmariini86 | kp ?/? | 3.lapsi | yk 1

Millatus | kp 55/30-31 | 3.lapsi

kka (25) | kp ?/? | 1.lapsi | ya 10/-16

Sofia90 (26) | kp 37/28 | 1.lapsi | yk 1

FreeZone81 (35) | kp 34/29-31 | 2.lapsi | yk 1

★ Puff☆ | kp 13/27 | yk 6

Jshanti88 (28) | kp 28/25-29 | 2.lapsi | yk 1

nnnelliii (25) | kp 9/29 | 2.lapsi | yk 1

Mutzilla | kp 20/28 | 4.lapsi



Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :) Päivitän listaa säännöllisen epäsäännöllisesti 1-7 x viikko :whistle:

Yli kuukauden päivittämättä olleet nimet poistetaan plussaa odottavien listalta sen takia että se pysyy ajan tasalla. Mukaan voi tulla myöhemmin takaisin jos haluaa.

Mikäli et halua listalle ollenkaan, kerro siitä ensimmäistä kertaa kirjoittaessasi tänne :)



 
Viimeksi muokattu:



Hetken yritystä vielä odottavat:


Kuulis (25) | 1.lapsi | ya 9-10/-16

lilliputin | ya 11/-16

Mijau | 3.lapsi | ya 9-12/-16

Emilida | 2.lapsi | ya 1/-17

Idina | 4.lapsi | ya -17

pumpulipallero | 2.lapsi | ya -18





Muutoin taustalla kuumeilevat:

Vuorikristalli (39) | 6.lapsi | yk 10


piskuin3n (26) | 1.lapsi | yk 1

Lagertha (34) | 2.lapsi | yk 4

aprikoosinkukka (24) | 1.lapsi | yk 6

Lilaviolet (32) | 3.lapsi | yk 2

Hemmpsu (24) | 1.lapsi | ya-15

Yuna (25) | 1.lapsi | ya 9/-15

 
Ja näinhän se on miten tanjuska sanoikin. Aika hiljaiseksi menisi juttelu ilman uusia. Ja itsekin aikanaan niissä odotusryhmissä sitten ollut niin että tavattiinkin yms niin on sit eri juttu kun kaikki raskaana.
Itselläni kun aijemmin tää yrittäminen ollut niin helppoa mutta eipä ole enää
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Plussanneet

lokakuu 2015
pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
♥ poika syntynyt 19.7.-16

Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2

Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♥ tyttö syntynyt 2.7.-16


marraskuu 2015
Evemum | 4. lapsi | yk 1
Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
hampula (27) | 2.lapsi
Elsa84 | 4.lapsi | yk 2


joulukuu 2015

Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15


tammikuu 2016

cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2
panikoija87 | 2. lapsi | ya 11/-15
Sophi4 (24) | 1.lapsi | ya 1/-16
inasofia (26) | 2.lapsi | ya 9/-15
Cembalo (26) | 2.lapsi | yk 5
jenna91 (24) | 3.lapsi | yk 3
Kotikiss@ (30) | 4.lapsi | ya 10/-15
MeaMinnis (37) | 3.lapsi | ya 6/15 (km 9/15)


helmikuu 2016
neitikesäheinä93 | 2. lapsi | yk 7
Hetelmä16 | 1. lapsi | yk 1
kiddi (30) | 3.lapsi | ya 1/-16
Salapoliisitar (29) | 1.lapsi | yk 3
jasmiu (25) | 2.lapsi | ya 7/-15
Merenaalto (31) | 3. lapsi | yk 14
Mandee (23) | 1.lapsi | ya 11/-15
Emla | 1.lapsi | ya 12/-15
Oinas86 (29) | 1.lapsi | yk 2
Breeze (31) | 3.lapsi | yk 1

maaliskuu 2016
paperinaru | 1. lapsi | yk 1
Nessu87 (28) | 2.lapsi
Huuhaa_-89 (26) | 2.lapsi | ya 12/-15
Autumnn | 1.lapsi | yk 10
anu84 (32) | 4.lapsi | yk 1
Maicy (27) | 2.lapsi | yk 8
Pjawla (26) | 1.lapsi
L4isk4M4t0 | 3.lapsi | yk 2
vauvahaaveita (31) | 4. lapsi | yk 1
hulmur (23) | 3.lapsi | yk 2
kukkakuu (26) | 2.lapsi | yk 2
Catharin (25) | ya 11/-14
Not alone (25) | 2.lapsi | ya -15
Illuminated (26) | 1.lapsi | yk 5
miss_piggy (34) | 2.lapsi | ya 4/-15


huhtikuu 2016
Aurankukka | 3.lapsi | yk 2
Pähkinä89 (26) | 3.lapsi | yk 1
Zipi (33) | 4.lapsi | ya 10/-15
neilikka88 (28) | 1.lapsi | yk 1
Toukokuinen (28) | yk 13
foreverfever (30) | 3.lapsi | yk 1
Pauliinali | 3.lapsi | yk 3
Miwwi (25) | 2.lapsi | yk 2
JonMa (26) | 5.lapsi | yk 1
Neitonen_82 | 3.lapsi | yk 2
iinaalisa (17) | 1.lapsi | yk 2 (ya 11/-15)
Anumarika | 3.lapsi | ya 3/-16


toukokuu 2016
Pissu1 | 3.lapsi | yk 2
Elisen (29) | 2.lapsi | yk 4
MannaL (32) | 3.lapsi | yk 2
Punastuu (25) | 3.lapsi | yk 1
mamadread (29) | 3.lapsi | yk 4
Dana | 2.lapsi | yk 1
Junnila | yk 2
sisu! (21) | 1.lapsi | yk 1
Selkkis (36) | 3.lapsi | yk 6
bejpi (30) | 3.lapsi | ya 3/-16
Amiraali (30) | 2.lapsi | yk 1
naeli | 2.lapsi | yk 2


kesäkuu 2016
ViiruP (28) | 5.lapsi | yk 2
Essi93 | 2.lapsi | ya 4/-16
Helmi1234 (39) | 2.lapsi | yk 4
teddybear82 | 3.lapsi | yk 2
Cicada (24) | 1.lapsi | ya 9/-12
PAMPULI (21) | 2.lapsi | ya 9/-15
Wuf (31) | 3.lapsi | yk 1
Bettinah | 2.lapsi | ya -15
äippä 84 (31) | 4.lapsi | yk 1
Jemppi (30) | 3.lapsi | yk 2
Pieni haave (31) | 1.lapsi | yk 3
Leijona_mamma (29) | 3.lapsi | yk 3


heinäkuu 2016
-äiti91- | 2.lapsi | yk 2
Pintsu (30) | 2.lapsi | yk 3
ÄippäVm82 | 5.lapsi | yk 3
sarahiii (21) | 1.lapsi | yk 6
Akkuporakone (34) | 3.lapsi | yk 4
avantasia (29) | 4.lapsi | yk 3

elokuu 2016
mippis | 3.lapsi | yk 4
Isabellaella (32) | 2.lapsi | yk 6
elanor85 (30) | 2.lapsi | yk 3
muurukka (25) | 1.lapsi | yk 1
Lumirinsessa (20) | 1.lapsi | ya 1/-16
fabula (30) | 1.lapsi | ya 1/-16
Maya123 | 1.lapsi | yk 1
keijupölyä (24) | 1.lapsi | yk 7
Sara G (31) | 4. lapsi | ya 7/-16


syyskuu 2016
Eevee | 3.lapsi | yk 2
Evelin2 (36) | 2.lapsi | yk 2
Leenulainen | 2.lapsi | yk 2
Maria82 | 3.lapsi | yk 6-7
Qia (28) | 1.lapsi | ya 5/-16
mama? (24) | 1.lapsi | ya -13
Kirsikka90 (26) | 2.lapsi | yk 2
Spukka (24) | 1.lapsi | ya 4/-14
Taikapapu (33) | 3. lapsi | yk 7
Liinu_ (30) | 1.lapsi | yk 3
Palliton | 4.lapsi | yk 8

lokakuu 2016
nobelius (25) | 2.lapsi | yk 2
Armadillo | yk 6
teris (36) | 3.lapsi | yk 5
Tiituu (33) | 2.lapsi
Orchidea81 | 3.lapsi | yk 5
Fatima82 | 3.lapsi | yk 3

Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/
 
Viimeksi muokattu:
Piinailijat

31.10

Lyllis dpo 13
Bertta83 dpo 9
Nonsk dpo 5
iitata dpo 4
Reirei85 dpo 4
Nachsal dpo 3


Ilmoita itsesi "piinapäiville" listaan korostamalla dpo :)

DPO= days past ovulation (aika lailla suoraan suomennettuna päivät ovulaation jälkeen)
Ovulaatiopäivä on dpo 0, sitä seuraava dpo 1, dpo 2 jne.
Dpo -1 ovisplussa
 
Viimeksi muokattu:
Lumi87, mulla heräsi suuri myötätunto sua kohtaan. Iso voimahali <3 Esikoista yritettiin silloin 7kk ja muistan vieläkin hyvin, miten henkisesti raskasta se oli. Vaikka jälkeenpäin katsoen aika oli lyhyt, niin se siinä rankinta taitaa ollakin, kun ei etukäteen voi tietää, koska tärppää. Jos tietäisi, että 8kk menee, niin olisi paljon helpompaa asennoitua odottamiseen. Ja mullakin aina vielä helposti nousee toiveet tosi korkealle joka kierrossa. Tuo tuntuu tosi epäreilulta, että sait vielä tuollaisen haamuplussan. Minkä ikäinen sun esikoinen on ja yritittekö kauan silloin?

Mietin jo, osaanko ottaa yrityksen yhtään rennommin tän toisen kohdalla. Oli kamalaa sekin pelko, jos ei edes voi saada lapsia. Nyt on mies vaihtunut, mutta hänelläkin ennestään yksi lapsi. Silti kyllä pelottaa, jos ei saataisikaan yhteistä lasta. Mutta kaikki todennäköisyydet meidän puolella :) Mies 32v perusterve ja liikunnallinen. Mäkin normaalipainoinen ja hyvässä kunnossa.

Bea.S, pahoittelut negasta! Pidän kovasti peukkuja, että olisi kuitenkin tärpännyt!

Valeraskauksista, meillä tosiaan ehkäisynä oli kondomi ja loppukierrosta keskeytetty yhdyntä. Ja kyllä vaan kerkesin silti vauvakuumeissani kuvitella raskausoireita viime kierrossakin. Mukamas rasvoittui hiukset nopeammin ja tartti ravata vessassa.. Muistan viime yrityksistäkin ton, että en voi luottaa oikein omiin tuntemuksiini kuin vasta sitten testin jälkeen. Kyllä mulla mieli kehittää niitä raskausoireita silloin kun oikein itseään tarkkailee.

Iloista yritystä kaikille :) Nähdään kaikki ne hyvät asiat elämässä ja keskitytään siihen, mitä on tällä hetkellä. Se ei aina ole helppoa, mutta tärkeää musta kuitenkin pyrkiä elämään tässä hetkessä ja nauttia tämänhetkisestä elämästä ja arjesta. Ja pitää hyvää huolta itsestä :) Ravinnolla, liikunnalla ja riittävällä unella on myös iso merkitys hedelmällisyyden kannalta.

Kaunaä
 
Mul on vatsa ihan sika kipee ja sekasin,eli huomenna alkaa vuoto...mites herkkä digi on,vai näyttääkö luotettavasti vasta jos kuukautiset myöhässä...huomen olis mun puolenvuoden kiertoihin seuraten kp25/23-25...

Muoks siis huomenna aamulla on testattava ei voi odottaa...olis tyttöjen reissua tiedossa...
 
Viimeksi muokattu:
@Jshanti88 esikoinen täyttää talvella 7 vuotta. Tuli aikanaan helposti yk2, silloin vietin viikonloppuisin vielä railakasta opiskelijaelämää ym., nyt elän tosi terveellisesti ja olen fyysisesti tosi paljon paremmassa kunnossa. Ehkä silloin otti elämässä jotenkin rennommin, vaikka silloinkin tikutin jo ovista ja palstailin. Ja toki ikää tullut myös lisää... mies pysynyt samana. Mäkin ajattelin aiemmin, että tokaa lastahan on varmasti tosi stressitöntä tehdä, kun voi keskittyä esikoisen touhuihin ja arki rullaa samalla, mutta aika väärässä olin. Mutta sä olet ihan oikeassa tuossa, että pitäisi osata nauttia tästä hetkestä ja siitä, mitä jo on elämässä. :love:

Mä en oikein osaa purkaa näitä pettymyksen tunteita muualla kuin lenkillä. Äsken kävin itekseni juoksemassa tunnin verran ja vikat kilsat meni kyyneleet silmissä. No hyvä että edes siellä saa tunteet purettua ja on taas hetken seesteinen olo.

Mulla on kauheen ristiriitainen olo. Samalla inhottaa tunteita tälläisiä tunteita 7kk yrityksen jälkeen kun joillakin mennyt jo paljon kauemmin, mutta kai se on se lohduttomuus kun ei ole varmuutta, että tää tilanne muuttuu.

Mietin, että joskus myöhemmin ehkä löydän tälle tarkoituksen. En sitä nyt pysty keksimään, mutta jaksan uskoa, että ihmiselle annetaan sen verran kuin jaksaa kantaa ja asioilla on aina tarkoituksensa.

@Bea.S pahoittelut negasta, toivotaan että kääntyy vielä plussaksi. Ei kai digikään ihan varma ole ennen kuin menkat myöhässä mutta joillekin kai näyttää ajoissa.

@Orchidea81 mullakin testit olleet kärsineen näköisiä. Liuskat naarmuilla ja puikkojen kotelo naarmuilla...

Jahas. Kp 21 ehkä menossa. Lyhimmän kierron mukaan ois menkkapäivä, mutta tiedä häntä kun kierto seilannu 21-56pv. Ennä tiedä mitkä on menkat ja mitkä ei niin tiedä vaikka ois erilainenkin kp. (n)
 
Loppumatka on mennyt ilman vuotoa mahakipua ja varsinkin alaselkäkipua on ollut joka päivä, testattava uudelleen huomenna kun kotia palataan. Kauheesti kyllä sitä vuotoa säikähdin kun aiemmissa raskauksissa ei ole ollut mutta aika nyt näyttää miten käy.
Erityisesti lohtua toivon Lumi87 :lle ja muillekin tsemppiä ja kiitos onnitteluista vaikken täysillä uskallakaan vielä iloita.
 
Mulla listassa kp:t väärin, nyt menossa kp13 :LOL:

Ovistestit näyttää negaa, vaikka limoista päätellen nyt on ovisaika meneillään.
Täytyy jatkaa vielä testailua että tummuuko viivat vai ei, aamuisin ja iltaisin oon nyt testannut.
Eli jos nyt huomenna hyvässä lykyssä plussa tulisi, niin sitten on seksin ajoitus kohdillaan, vaikka pelkäsin että tää kierto menee harakoille.
 

Yhteistyössä