The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aamuvuoro rykäisty.

Jos me oltais miehen kanssa vaan asentajapari eikä laisinkas minkäänsortin yrittäjiä niin nyt painuttaisiin viikonlopun viettoon tyytyväisenä kun perjantaistakin tienattiin jo viitisensataa.

Vaan kun ei olla niin pitää tonne vielä iltapäivällä ja luultavasti viikonloppunakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Hra Majuri
Huomentapäivää :):coffee: Nyt jo hymyilyttää,ehkä vähän ainakin :) kun on saanu
aamupalaa ja kahvia:coffee: ja sai tehtyä koneella tärkeän hakemuksen :)
 
Lapsilla alkaa syysloma.

Mitähän kivaa niille keksisi? Sellaista, minkä voivat toteuttaa omin päin, itse kun oon työmaalla kuitenkin.

Neidit kyllä viihtyvät jos ne pudottaa vaikka Jumboon ja tuikkaa viisikymppisen kummallekin mutta noi pojat. :confused:
 
Kohta olis lounasaika ja lähen kirjastoon,muuta en ookkaan tälle päivälle suunitellu. Veli saattaa tulla illamalla käymään.
 
Lapsilla alkaa syysloma.

Mitähän kivaa niille keksisi? Sellaista, minkä voivat toteuttaa omin päin, itse kun oon työmaalla kuitenkin.

Neidit kyllä viihtyvät jos ne pudottaa vaikka Jumboon ja tuikkaa viisikymppisen kummallekin mutta noi pojat. :confused:
Pojille kirveet kouraan ja pilkkokoon ens talven polttopuut ja tytöt pinotkoon ne
 
Aamupalamaggaraa
Hyiii makkaraa
Tuossa sulle kuule kunnon aamupalaa *Tunkee Majurin suuhun ruisleivän jonka päällä on salaattia, paprikaa, tomaattia, tuorekurkkua* ja tuossa *Tunkee leivän perässä suuhun omenan, banaanin, appelsiinin, 2 satsumaa, kiiwin...*
Niin kerta ja vielä saavillinen kuumaa aamupannukahvia.

Makkaraa pthyiiiii

:)
 
...raato ilmottautuu :D!

Eikäkun...meni väärin :confused:




Jeah peijpe:)!! Se on perrrrrjantaiiii(y)!!

Ja mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä että....nyt taas tarkkaan sujahdetaan ansaitulle viikonlopun vietolle eli nollataan pääkkönen ja ollaan ja naatitaan :)!!

Ihanaa, leppoisaa perjantain jatkumoa sulle :)...
 
...raato ilmottautuu :D!

Eikäkun...meni väärin :confused:




Jeah peijpe:)!! Se on perrrrrjantaiiii(y)!!

Ja mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä että....nyt taas tarkkaan sujahdetaan ansaitulle viikonlopun vietolle eli nollataan pääkkönen ja ollaan ja naatitaan :)!!

Ihanaa, leppoisaa perjantain jatkumoa sulle :)...
ja sulle myös muru :)
 
ja sulle myös muru :)
No siellä toinen sugababe :)

..tosin mä huomaan kyllä olevani ihan muruna :D...jalat ihan happOtärinöissä ja kädet samaten - hyvä nostaa mukia kun käsi sheikkaa(y)...että osuuko huulille vai meneekö rinnuksille :D

Selkä aivan mössönä ja pääkkösestä en puhukaan mitn...


...eli mä oon oivallisessa kunnossa perjantairiekkujaisia varten :D(y)
 
No siellä toinen sugababe :)

..tosin mä huomaan kyllä olevani ihan muruna :D...jalat ihan happitärinöissä ja kädet samaten - hyvä nostaa mukia kun käsi sheikkaa(y)...että osuuko huulille vai meneekö rinnuksille :D

Selkä aivan mössönä ja pääkkösestä en puhukaan mitn...


...eli mä oon oivallisessa kunnossa perjantairiekkujaisia varten :D(y)
Voit antaa varuilta vaikka huulille ja rinnoille, ihan kuinka vaan sulle sopii :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä