koko tyyppi, on ollu niin ohuita nuo unet koko viikon että kohta saattaa vaikka naurattaa....niskat kippeina?....
koko tyyppi, on ollu niin ohuita nuo unet koko viikon että kohta saattaa vaikka naurattaa....niskat kippeina?....
Mikäs sua valvottaa?koko tyyppi, on ollu niin ohuita nuo unet koko viikon että kohta saattaa vaikka naurattaa.
No se on hjuva etta on hilpeeta meinikiakoko tyyppi, on ollu niin ohuita nuo unet koko viikon että kohta saattaa vaikka naurattaa.
en kerro.Mikäs sua valvottaa?
Kerro nyt vaan, voidaan yhdessä miettiä, sinä minä Jääkisu ja Majuri, ratkaisua sun ohuisiin uniisien kerro.
Kerro nyt vaan, voidaan yhdessä miettiä, sinä minä Jääkisu ja Majuri, ratkaisua sun ohuisiin uniisi
Majurin ratkaisu tosin mitä luultavammin liittyy koirien kakkapusseihin tai makkaraan joten hänen suhteensa kannattaa olla varovainen
No sinä ehottomastiJa mä.
näin mä tänään kaupassa makkaraa, mutta en ole vähään aikaan syöny. koirat ja niitten jätökset jätän kokonaan majurille.Majurin ratkaisu tosin mitä luultavammin liittyy koirien kakkapusseihin tai makkaraan joten hänen suhteensa kannattaa olla varovainen
..jaa, mua ei tervehdita....Mitäs höpsöt ja pewrvot ?
Kääk mun kauneuspäikkärit jäi nukkumatta kun kävin kirjastossa ja piti päiväkahveet juua ja syyvä alkoholikääreorttua ja kahtoo leffaa
Moro muru,pus no nyt ainakin on..jaa, mua ei tervehdita....
Eikaku...joo, hopso paikalla
zzzZZZzzzZZZ...pysyisköhän hereillä.
Prometheus
MTV3 Pe 14.10.2016 klo 22.35
7,07,0Traileri
Korostus
Esitykset
Prometheus. Alien-tieteiselokuvien esiosassa idealistinen tutkija Elizabeth Shaw (Rapace) matkustaa tutkimusryhmän kanssa kaukaiselle planeetalle, josta hän uskoo löytävänsä vastauksia kysymyksiin ihmisen alkuperästä ja paikasta maailmankaikkeudessa. Tehtävän johtaja, kylmäkiskoinen Vickers (Theron) pitää kuitenkin matkan oikean tarkoituksen salassa androidi Davidin (Fassbender) kanssa. Ohjaus: Ridley Scott, USA 2012 (118'). Pääosissa Noomi Rapace, Michael Fassbender, Charlize Theron, Idris Elba ja Guy Pearce.
Moro muru,pus no nyt ainakin on
Täällä kanssa tosi kylmä, onneks on kuumaa kahviaHyiii kun kylymä,sornet jäässä
Täällä piti laittaa lisää vaatetta päällä ja pattereita vähän säätää, saas nähä auttaakoTäällä kanssa tosi kylmä, onneks on kuumaa kahvia