niin jaksaa nakata kuulan sadan metrin päähänAmpu tulee.Toi olis hyvä ase vaikka suomen armeijalle
millä koneella teitHuomentapäivää Nyt jo hymyilyttää,ehkä vähän ainakin kun on saanu
aamupalaa ja kahvia ja sai tehtyä koneella tärkeän hakemuksen
Tietokoneella ilman sitä en sais tiistaina rahaamillä koneella teit
vähän arvelinkin että et välttämättä tehnyt sitä porakoneellaTietokoneella ilman sitä en sais tiistaina rahaa
Joo en,vaikee tehä hakemusta porakoneella sen verran mäkin tajuanvähän arvelinkin että et välttämättä tehnyt sitä porakoneella
samaa oon miettiny mutta en keksinyLapsilla alkaa syysloma.
Mitähän kivaa niille keksisi? Sellaista, minkä voivat toteuttaa omin päin, itse kun oon työmaalla kuitenkin.
Neidit kyllä viihtyvät jos ne pudottaa vaikka Jumboon ja tuikkaa viisikymppisen kummallekin mutta noi pojat.
Jos ostais niille aineksia kiinalaiseen, meksikolaiseen ja vaikka portugalilaisiin sapuskoihin ja oluet tai viiniputelin seuraksi niin että saisivat ihan ite miettiä menyynsä ja syödä ja juoda kun huvittaa?samaa oon miettiny mutta en keksiny
ei toimi meillä kun ovat vielä ala-asteellaJos ostais niille aineksia kiinalaiseen, meksikolaiseen ja vaikka portugalilaisiin sapuskoihin ja oluet tai viiniputelin seuraksi niin että saisivat ihan ite miettiä menyynsä ja syödä ja juoda kun huvittaa?
Pojille kirveet kouraan ja pilkkokoon ens talven polttopuut ja tytöt pinotkoon neLapsilla alkaa syysloma.
Mitähän kivaa niille keksisi? Sellaista, minkä voivat toteuttaa omin päin, itse kun oon työmaalla kuitenkin.
Neidit kyllä viihtyvät jos ne pudottaa vaikka Jumboon ja tuikkaa viisikymppisen kummallekin mutta noi pojat.
Hyiii makkaraaAamupalamaggaraa
ja sulle myös muru...raato ilmottautuu !
Eikäkun...meni väärin
Jeah peijpe!! Se on perrrrrjantaiiii!!
Ja mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä että....nyt taas tarkkaan sujahdetaan ansaitulle viikonlopun vietolle eli nollataan pääkkönen ja ollaan ja naatitaan !!
Ihanaa, leppoisaa perjantain jatkumoa sulle ...
Ihanaa, mullakin. Voidaan olla toisillemme kuumaa päiväkahviseuraapaheksun ittiäni...
Mulla on päiväkahviaika
No siellä toinen sugababeja sulle myös muru
Aww...tää on kuule niin harvinaislaatuisen ainutkertaista tätä nykyä tämmönen kaffettelu, että kannattaa ottaa kaikki irtiIhanaa, mullakin. Voidaan olla toisillemme kuumaa päiväkahviseuraa
Voit antaa varuilta vaikka huulille ja rinnoille, ihan kuinka vaan sulle sopiiNo siellä toinen sugababe
..tosin mä huomaan kyllä olevani ihan muruna ...jalat ihan happitärinöissä ja kädet samaten - hyvä nostaa mukia kun käsi sheikkaa...että osuuko huulille vai meneekö rinnuksille
Selkä aivan mössönä ja pääkkösestä en puhukaan mitn...
...eli mä oon oivallisessa kunnossa perjantairiekkujaisia varten