The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
rakastan tätä biisiä:love:
muoks: siis tuota Collinsin laulua
Mä olen ton muistaakseni parilla hääkeikalla vetäny.
Noilla Ressun käyttämillä sanoilla

Ei mun mielestäni sovi häihin, että heitetään hiekkaa suoraan silmiin ja sillai. Mut tyylilajikysymys. Aina sitä voi olla köyhän miehen Ressu mut köyhän miehen Collinsina olemisesta ei makseta tarpeeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Äää meijät on häädetty :eek::sneaky::cautious: noi kissanperhanat valtasi telkkarisohvan meiltä :X3::confused:
Mites teillä tää marssijärjestäytymättömyys menee?

Jos kissa on soffalla niin se siirretään sivuun, otetaan syliin tai menköön muualle kunhan ei tee tuhojaan. Ainakaan kesken leffan

Mun soffapaikka on mun. Sitä ei kissa, koira tai hamsteri haasta. Vaimosta ei voi olla ihan varma, ainakaan jos on alasti.
 
Mites teillä tää marssijärjestäytymättömyys menee?

Jos kissa on soffalla niin se siirretään sivuun, otetaan syliin tai menköön muualle kunhan ei tee tuhojaan. Ainakaan kesken leffan

Mun soffapaikka on mun. Sitä ei kissa, koira tai hamsteri haasta. Vaimosta ei voi olla ihan varma, ainakaan jos on alasti.
Yleensä menee mä ja isäntä ja sit kissat :D Tosin kisut saattaa luulla toisin päin :D
Joko just kisut nostetaan pois tai otetaan syliin. Joskus saavat nukkua rauhassa,meillä on toinen sohva + nojatuoli
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä