Toi on hemmetin hyvä periaate joa kartanoa piisaa.Niska-perseotteella kartanolle
Mun koirien kanssa joutuisit tuosta lipsumaanToi on hemmetin hyvä periaate joa kartanoa piisaa.
Mulla ny ei o koiraa tai kissaa ollu vuosiin, mut mitä ny pari kertaa olen käyny hoitamassa tota siskompojan koiruliinia niin säännöt on hyvin selkeät:
a) mun kanssani ei vedetä. Jos yritetään niin sit ei liikuta.
b) koska kotonasi saat olla sohvalla niin ole vaan, mutta minä päätän missä on tyyny ja missä jalkopää ja sinä saat parhaasi mukaan sovittaustua sekaan
c) se olen mä joka antaa ruokaa joten mun säännöt. Äläkä edes yritä koska et ole nälästä joutunut kärsimään.
Jotenkin me tullaan ton hoitokoiruliinin kanssa jo muutaman tapaamisen jälkeen ihan hemmetin hyvin toimeen.
Juuri ennenkuin lähdin tänne, esitin kissoille simppelin kysymyksen: meinaatteko te kuolla koskaan???Toi on hemmetin hyvä periaate joa kartanoa piisaa.
Mulla ny ei o koiraa tai kissaa ollu vuosiin, mut mitä ny pari kertaa olen käyny hoitamassa tota siskompojan koiruliinia niin säännöt on hyvin selkeät:
a) mun kanssani ei vedetä. Jos yritetään niin sit ei liikuta.
b) koska kotonasi saat olla sohvalla niin ole vaan, mutta minä päätän missä on tyyny ja missä jalkopää ja sinä saat parhaasi mukaan sovittaustua sekaan
c) se olen mä joka antaa ruokaa joten mun säännöt. Äläkä edes yritä koska et ole nälästä joutunut kärsimään.
Jotenkin me tullaan ton hoitokoiruliinin kanssa jo muutaman tapaamisen jälkeen ihan hemmetin hyvin toimeen.
...mutta rakas siitakin huolimattaJuuri ennenkuin lähdin tänne, esitin kissoille simppelin kysymyksen: meinaatteko te kuolla koskaan???
Lemmikki, jolla toimii kroppa mutta ei enää pää, on hankala tapaus.
Rakkaus heikkenee kun herää joka helvetin yö kolmelta siihen että katti ulvoo kun ei muista missä on....mutta rakas siitakin huolimatta
...ehkapa toki muuttaa muotoaan mutta ikava kuitenkin tulee ja iso kun eron hetki koittaa.Rakkaus heikkenee kun herää joka helvetin yö kolmelta siihen että katti ulvoo kun ei muista missä on.
Kissat hankittiin lasten toiveesta lähes 20v sitten. Ne vaan unohti ottaa ne muuttokuormaansa, jokainen vuoronperään...ehkapa toki muuttaa muotoaan mutta ikava kuitenkin tulee ja iso kun eron hetki koittaa.
Ei.Kissat hankittiin lasten toiveesta lähes 20v sitten. Ne vaan unohti ottaa ne muuttokuormaansa, jokainen vuoronperään
Ootko ajatellu että olis aika nukuttaa pois vai haluatko kuitenkin viellä hoitaa kisua vaikka on ongelmia muistin kanssa ? En kyllä varmaan itekkään nukuttaisi dementiasairasta,ellei olis muitakin pahoja ongelmia. Rankkaa varmasti onJuuri ennenkuin lähdin tänne, esitin kissoille simppelin kysymyksen: meinaatteko te kuolla koskaan???
Lemmikki, jolla toimii kroppa mutta ei enää pää, on hankala tapaus.
vihtavuoriKissat hankittiin lasten toiveesta lähes 20v sitten. Ne vaan unohti ottaa ne muuttokuormaansa, jokainen vuoronperään
Vähän eri asia.Mun koirien kanssa joutuisit tuosta lipsumaan
Yksi kissa toivottavasti kerrallaan.Tässä talossa ei sohvalla pötköttele kuin kaksjalkasia kissoja
Vaikka se olis kala jonka elinikä on ehkäpä vuosi niin sen menetys sattuu. Sen kanssa vaan pitää tulla toimeen....mutta rakas siitakin huolimatta
Toki, vähän tietenkin pitää venkslata aikatauluilla et noin onYksi kissa toivottavasti kerrallaan.
UnikuviaKauniita unia jokaiselle mä lähen pötköttämään kohta sänkyyn.
Ne on molemmat fyysisesti ihan täysin kunnossa, ne käy säännöllisesti tarkastuksessa koska ne on jo 19- ja 18-vuotiaat. Ei raaski päästää päiviltä vain siksi että nuppi brakaa. Kunhan elämään ei tuu isoja muutoksia, ne pärjäilee jotenkin. Nyt niitä kuulemma stressaa etten mä ole kotona eli ne paskoo nurkkiin. Sehän ei just nyt ole mun ongelma.Ootko ajatellu että olis aika nukuttaa pois vai haluatko kuitenkin viellä hoitaa kisua vaikka on ongelmia muistin kanssa ? En kyllä varmaan itekkään nukuttaisi dementiasairasta,ellei olis muitakin pahoja ongelmia. Rankkaa varmasti on