The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niska-perseotteella kartanolle
Toi on hemmetin hyvä periaate joa kartanoa piisaa.

Mulla ny ei o koiraa tai kissaa ollu vuosiin, mut mitä ny pari kertaa olen käyny hoitamassa tota siskompojan koiruliinia niin säännöt on hyvin selkeät:
a) mun kanssani ei vedetä. Jos yritetään niin sit ei liikuta.
b) koska kotonasi saat olla sohvalla niin ole vaan, mutta minä päätän missä on tyyny ja missä jalkopää ja sinä saat parhaasi mukaan sovittaustua sekaan
c) se olen mä joka antaa ruokaa joten mun säännöt. Äläkä edes yritä koska et ole nälästä joutunut kärsimään.

Jotenkin me tullaan ton hoitokoiruliinin kanssa jo muutaman tapaamisen jälkeen ihan hemmetin hyvin toimeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
..suunnittelen ja vasaan pienta yllaripyllaria tyopaikalle huomiseksi, koska oon niin ihana tyyppi :love::D:LOL::ROFLMAO::sneaky::whistle:(y)

Jos siis sitten aamulla totteroisena ylipaatansa muistan ottaa vermeet mukaan:cautious::alien::D

Mutta. Onpas mulla nyt hairitsevan arsyttavan allottavan.....pirskahtelevaispomppivaisolotilanen :):barefoot:. T o s i hyva paiva takana(y)...huomenna varmaan sitten ihan alyttoman huono:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja epek
Toi on hemmetin hyvä periaate joa kartanoa piisaa.

Mulla ny ei o koiraa tai kissaa ollu vuosiin, mut mitä ny pari kertaa olen käyny hoitamassa tota siskompojan koiruliinia niin säännöt on hyvin selkeät:
a) mun kanssani ei vedetä. Jos yritetään niin sit ei liikuta.
b) koska kotonasi saat olla sohvalla niin ole vaan, mutta minä päätän missä on tyyny ja missä jalkopää ja sinä saat parhaasi mukaan sovittaustua sekaan
c) se olen mä joka antaa ruokaa joten mun säännöt. Äläkä edes yritä koska et ole nälästä joutunut kärsimään.

Jotenkin me tullaan ton hoitokoiruliinin kanssa jo muutaman tapaamisen jälkeen ihan hemmetin hyvin toimeen.
Mun koirien kanssa joutuisit tuosta lipsumaan :ROFLMAO::D:LOL:
 
Toi on hemmetin hyvä periaate joa kartanoa piisaa.

Mulla ny ei o koiraa tai kissaa ollu vuosiin, mut mitä ny pari kertaa olen käyny hoitamassa tota siskompojan koiruliinia niin säännöt on hyvin selkeät:
a) mun kanssani ei vedetä. Jos yritetään niin sit ei liikuta.
b) koska kotonasi saat olla sohvalla niin ole vaan, mutta minä päätän missä on tyyny ja missä jalkopää ja sinä saat parhaasi mukaan sovittaustua sekaan
c) se olen mä joka antaa ruokaa joten mun säännöt. Äläkä edes yritä koska et ole nälästä joutunut kärsimään.

Jotenkin me tullaan ton hoitokoiruliinin kanssa jo muutaman tapaamisen jälkeen ihan hemmetin hyvin toimeen.
Juuri ennenkuin lähdin tänne, esitin kissoille simppelin kysymyksen: meinaatteko te kuolla koskaan???

Lemmikki, jolla toimii kroppa mutta ei enää pää, on hankala tapaus.
 
Juuri ennenkuin lähdin tänne, esitin kissoille simppelin kysymyksen: meinaatteko te kuolla koskaan???

Lemmikki, jolla toimii kroppa mutta ei enää pää, on hankala tapaus.
Ootko ajatellu että olis aika nukuttaa pois vai haluatko kuitenkin viellä hoitaa kisua vaikka on ongelmia muistin kanssa ? En kyllä varmaan itekkään nukuttaisi dementiasairasta,ellei olis muitakin pahoja ongelmia. Rankkaa varmasti on
 
Ootko ajatellu että olis aika nukuttaa pois vai haluatko kuitenkin viellä hoitaa kisua vaikka on ongelmia muistin kanssa ? En kyllä varmaan itekkään nukuttaisi dementiasairasta,ellei olis muitakin pahoja ongelmia. Rankkaa varmasti on
Ne on molemmat fyysisesti ihan täysin kunnossa, ne käy säännöllisesti tarkastuksessa koska ne on jo 19- ja 18-vuotiaat. Ei raaski päästää päiviltä vain siksi että nuppi brakaa. Kunhan elämään ei tuu isoja muutoksia, ne pärjäilee jotenkin. Nyt niitä kuulemma stressaa etten mä ole kotona eli ne paskoo nurkkiin. Sehän ei just nyt ole mun ongelma.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä