Vuodosta huolimatta syke näkyi ruudulla <3 En silti uskalla huokaista niin kauan kuin on vuotoja. Seuraava ultra tiistaina. Sain crp tutkimuksen kun kohtutulehdukseen meni edellinen että jos johtuu siitä niin saataisiin ajoissa tieto.
Ihana kuulla että kaikki hyvin vuodosta huolimatta. Miullakin ollut vuotoa koko alkuraskauden ajan, useita kertoja viikossa. Kaikki näyttäis (taino kuulostais) silti olevan hyvin, kun sydänäänetkin olen saanut kuuluviin. Sillä en oikein osaa stressata, vaikka toki ensi viikon torstain ultra jännittää..Vuodosta huolimatta syke näkyi ruudulla <3 En silti uskalla huokaista niin kauan kuin on vuotoja. Seuraava ultra tiistaina. Sain crp tutkimuksen kun kohtutulehdukseen meni edellinen että jos johtuu siitä niin saataisiin ajoissa tieto.
Kiitos kysymästä, valitettavasti ei hyvin.Mites truudyn ultra meni?
Oon pahoillani, surullista. Koittakaa jaksaa.Kiitos kysymästä, valitettavasti ei hyvin.
Syke näkyi, mutta vastasi 2 viikkoa pienempää, ja ei ole mitenkään mahdollista, että olisi niin paljon pienempi ja kaikki olisi ok. Eli keskenmeno tuloillaan. Viikon päästä vielä kontrolliultra, mutta tämä taisi olla tässä. Saa nähdä lähteekö tyhjenemään itsekseen vai miten.
Voi ei.. Pahoittelut. Toivotaan kuitenkin vielä parasta.Kiitos kysymästä, valitettavasti ei hyvin.
Syke näkyi, mutta vastasi 2 viikkoa pienempää, ja ei ole mitenkään mahdollista, että olisi niin paljon pienempi ja kaikki olisi ok. Eli keskenmeno tuloillaan. Viikon päästä vielä kontrolliultra, mutta tämä taisi olla tässä. Saa nähdä lähteekö tyhjenemään itsekseen vai miten.
Miulla tuo äänen muuttuminen taas meni toisin päin.. Alussa äänet kuului hevosen laukkana ja nyt sitten enemmänkin vaan nopeana jyskytyksenä, mutta ihan erilaisena kumminkin. Mielestäni jos sikiön sydän sattuu dopplerin alle "täydellisen" suorasti, niin silloin ääni kuuluisi enemmänkin laukkana ja jos taas sikiö on dopplerin alla, mutta ei niin suorasti, niin ääni olisi vähän vaimeampi ja erilaisempi. Tai ainakin olen näin itse ajatellut.Pahoittelut truudy Oliko vahva syke? Olen käynyt läpi täsmälleen saman kesällä 2015, että syke löytyi mutta mitat olivat pari viikkoa liian pienet ja tiesin sen olevan mahdotonta. Sykekin oli silloin vain 60 luokkaa. Oli tosi raastavaa se epätietoisuus ja suru siitä, että toinen on vielä hengissä mutta en silti voinut kuin hyvästellä ajatuksissani... Voimia sinne!
Tänään kävi muuten hassu juttu kun kuuntelin dopplerilla. Tähän mennessä syke on aina kuulunut nopeana jyskytyksenä, mutta tänään sainkin kuuluviin ihan erilaisen, selkeästi hevosen laukkaa muistuttavan äänen. Lyöntitiheys samaa luokkaa kuin ennenkin.
Onko suunta jossa sikiö on dopplerin nähden jotenkin muuttunut vai mikä voi muuttaa äänen niin tyystin erilaiseksi?
Ei itseasiassa ollut puhetta mitä luokkaa syke oli. Edellisessä raskaudessa ar-ulttassa syke oli myös selkeä ja taajuuskin ok, mutta heti pian ultran jälkeen oli kesken mennyt, kuten myöhemmin selvisi.Pahoittelut truudy Oliko vahva syke? Olen käynyt läpi täsmälleen saman kesällä 2015, että syke löytyi mutta mitat olivat pari viikkoa liian pienet ja tiesin sen olevan mahdotonta. Sykekin oli silloin vain 60 luokkaa. Oli tosi raastavaa se epätietoisuus ja suru siitä, että toinen on vielä hengissä mutta en silti voinut kuin hyvästellä ajatuksissani... Voimia sinne!
Tänään kävi muuten hassu juttu kun kuuntelin dopplerilla. Tähän mennessä syke on aina kuulunut nopeana jyskytyksenä, mutta tänään sainkin kuuluviin ihan erilaisen, selkeästi hevosen laukkaa muistuttavan äänen. Lyöntitiheys samaa luokkaa kuin ennenkin.
Onko suunta jossa sikiö on dopplerin nähden jotenkin muuttunut vai mikä voi muuttaa äänen niin tyystin erilaiseksi?
Kyllä ja paljon. Me ei tästä(kään) raskaudesta olla kauheasti uskallettu iloita. Jotain pientä ajatusleikkiä on menty mm. nimillä ja muutenkin puhuttu tulevaisuudesta, mutta ollaan hyvin jalat maassa vielä.Pelottaako teitä muita? Siis jos esim menette ostamaan nyt alkuvaiheessa vauvalle jotain niin voi käydä huonosti?
Meillä siis kaksi lasta entuudestaan ja suurimmat hankinnat on säästetty esim pinnis, vaunut, syöttötuoli ym ym. Nyt hankittiin tällä viikolla hyvästä tarjouksesta pinnikseen uusi patja. Se oli vielä ok juttu, kun selitin itselleni, että sängystä saa paremman hinnan kun mukana on uusi patja sitten kun se myydään......juuri äsken kävin katsomassa googlesta turvakaukaloon sopivia ratasosia ja yhtäkkiä iski kuin salama kirkkaalta taivaalta ihan järjetön menetyksen pelko ja oli pakko sulkea sivut heti. Siis suoranainen paniikki iski....Syntyneistä lapsista ei tällaista pelko ollut, eikä ekasta keskenmenostakaan. Toinen oli jotenkin jo oikean tuntuista ja odotti ja suunnitteli kaikenlaista.....kunnes viikolla 12 meni kesken......
Nyt jotenkin on varpaillaan koko ajan......olen ajatellut, että rentoudun hiukan nt-ultran jälkeen, mutta en tiedä enää siitäkään......tuntuu että voi epäonnistua koska vaan ja teki mitä tahansa tai jätti tekemättä....."jos liityn toukokuun odottajiin...käy huonosti", "jos ostan pikkuruisen vauvan vaateen....käy huonosti", jos mietin nimiä....käy huonosti"........tää on uuvuttavaa ja pelottavaa.....
Anteeksi pitkä avautuminen, nyt vaan jotenkin ahdistaa.......huomenna neuvolaan verikokeisiin ja voisin kysäistä pääsiskö ultraan aiemmin tai jos sydänääniä sais kuuluviin......