The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aurinkoista tiistaipäivää murut :love::love:

Mukava päivä, jatkettiin kuntouttavan työtoiminnan sopimusta toukokuulle asti ja sain kiitosta työstä. :):)

Huomenna verikokeisiin aamulla ja käyn siskon luonna samalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe ja Elena777
Mä olen muutamaankin otteeseen ollu "pikkujoulupukki"
Se on semmoinen joka ei kysy, että onko täällä kilttejä lapsia.
Se kysyy, että onko täällä tuhmia naisia. Ja jos ei ole niin luvassa on surkeat bileet.
Oi sentään, mua ei sitten tommosista pileistä löydyk..*köhköh köhköh - yskii ittensä tärviölle*

..teetä meni vika rööriin!!*haukkoo henkeään*

Niin mikä olikaan juttuna*räpsytiräpsyti*?
*hakeekin varuiksi sen kiillotusliinan sädekehää ajatellen*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Moikka, Kais :)

Ja onnevaonneva- kiva kun sait jatkoa(y).Ja- palaute lämmittää aina, varsinkin se hyvä :)
Moikkelis kattinen :)

Joo,ainakin on selvät sävelet monta kuukautta viellä, mun kanssa kun voi tehä pitkän sopimuksen,ei oo ongelmia ja kun molemmat osapuolet haluaa jatkoa ja on tyytyväisiä. :)

Jep,hyvä palaute lämmittää mieltä ja tiettää että on hyödyksi.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Aurinkoista tiistaipäivää murut :love::love:

Mukava päivä, jatkettiin kuntouttavan työtoiminnan sopimusta toukokuulle asti ja sain kiitosta työstä. :):)

Huomenna verikokeisiin aamulla ja käyn siskon luonna samalla.
Jos sä itte tykkäät "kuntouttavasta työtoiminnasta" niin sit onnittelut lie paikallaan.

Mut jos se ei koskaan johda palkkatyöhön vaan aina vaan uusiin "työllistämistemppuihin" niin mä en asialle kauheesti hurraa.
 
Oi sentään, mua ei sitten tommosista pileistä löydyk..*köhköh köhköh - yskii ittensä tärviölle*

..teetä meni vika rööriin!!*haukkoo henkeään*

Niin mikä olikaan juttuna*räpsytiräpsyti*?
*hakeekin varuiksi sen kiillotusliinan sädekehää ajatellen*
Ei tietenkään.

En minäkään ole koskaan ollut pikkujoulupukkina semmoisissa bileissä jossa naiset olisivat valmiiksi tuhmia.
Enhän mä semmoiseen paikkaan uskaltaisi mennä.
 
Ei tietenkään.

En minäkään ole koskaan ollut pikkujoulupukkina semmoisissa bileissä jossa naiset olisivat valmiiksi tuhmia.
Enhän mä semmoiseen paikkaan uskaltaisi mennä.
:cautious:...jestas sentään, iskeekö se tommonen tuhmuus ihan yllättäen puskista*puskis*..eikäku *ufopääkkönen*?!

*varmuuden vuoksi aloittaa hissunkissun sädekehänsä kiillottamista*
 
Jos sä itte tykkäät "kuntouttavasta työtoiminnasta" niin sit onnittelut lie paikallaan.

Mut jos se ei koskaan johda palkkatyöhön vaan aina vaan uusiin "työllistämistemppuihin" niin mä en asialle kauheesti hurraa.
Kuntouttava työtoiminta on vähän eri asia kuin esin työharjoittelu tai sellaiset. Joo oon tyytyväinen koska tällä hetkellä en pysty tekemään kokopäiväistä työtä. Tällä kuntouttavalla työtoiminnalla kuitenkin työkyky säilyy, voin kokeilla mitä työtehtäviä pystyn tekemään ja saan tehdä mieleistä työtä sekä molemmin puolin on hyötyä,sekä mulle että työtovereille sekä asukkaille
Myös kun työkyky ja terveys otetaan hyvin huomioon tässä paikassa,työtoverit mukavia ja tykkään asukkaista,vaikka ovat joskus haastavia.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Yinksu
En mä pääse ikinä muuttamaan mihinkään:cry: Olin jo innoissani vähän siitä pienemmästä kaksiosta , oli uusi ja paikat hienoja ja pesutupa ilmanen jne jne. Sit mentiin kämppään niin ihan ku olis yksiöön astunu. Se pohjaratkasu ihan hanurista, mun nykynenkin pienempi kämppä paljon tilvamman näkönen ja olonen. Mä ootin ihan keittiötä keittiönä mut se oliki liitetty oleskelutilaan. Ja makkari niin pieni ettei mun sänkykään taitas mahtua sinne ja jos mahtuu niin täyttää koko huoneen. Kun taas isompi ja kalliimpi asunto, siel oli kunnon makkari ja keittiö ja olkkari ja iso partsi. Pesutupa maksullinen. No toki oma pesukone olis mut kuivausrumpuu ei ole. Vaikka kyl sinne sais naruille viedä kuivumaan ilmaseks. Mut se on kallis :cry: Tonne pienenpään niin eihän mun iso sohva ees mahu sinne ilman et vie koko "olohuoneen" tilannja mihin mä pöydän laittasin. Mä oon haaveillu omasta kunnon keittiöstä mihin saan pöydän tuolineen.
 
En mä pääse ikinä muuttamaan mihinkään:cry: Olin jo innoissani vähän siitä pienemmästä kaksiosta , oli uusi ja paikat hienoja ja pesutupa ilmanen jne jne. Sit mentiin kämppään niin ihan ku olis yksiöön astunu. Se pohjaratkasu ihan hanurista, mun nykynenkin pienempi kämppä paljon tilvamman näkönen ja olonen. Mä ootin ihan keittiötä keittiönä mut se oliki liitetty oleskelutilaan. Ja makkari niin pieni ettei mun sänkykään taitas mahtua sinne ja jos mahtuu niin täyttää koko huoneen. Kun taas isompi ja kalliimpi asunto, siel oli kunnon makkari ja keittiö ja olkkari ja iso partsi. Pesutupa maksullinen. No toki oma pesukone olis mut kuivausrumpuu ei ole. Vaikka kyl sinne sais naruille viedä kuivumaan ilmaseks. Mut se on kallis :cry: Tonne pienenpään niin eihän mun iso sohva ees mahu sinne ilman et vie koko "olohuoneen" tilannja mihin mä pöydän laittasin. Mä oon haaveillu omasta kunnon keittiöstä mihin saan pöydän tuolineen.
Höh,harmi ettei ollu sopivia asuntoja,toivottavasti osuu kohalla viellä oikee kämppä
 
:cautious:...jestas sentään, iskeekö se tommonen tuhmuus ihan yllättäen puskista*puskis*..eikäku *ufopääkkönen*?!

*varmuuden vuoksi aloittaa hissunkissun sädekehänsä kiillottamista*
Kaikkiin naisiin on sisäänrakennettu pieni tuhmeliini.
Paitti Pitsistä mä en ole ihan varma koska hän on kunniallinen humpansoittajan vaimo joka ei edes tietä mitä tuhmuus tarkoittaa.
 
En mä pääse ikinä muuttamaan mihinkään:cry: Olin jo innoissani vähän siitä pienemmästä kaksiosta , oli uusi ja paikat hienoja ja pesutupa ilmanen jne jne. Sit mentiin kämppään niin ihan ku olis yksiöön astunu. Se pohjaratkasu ihan hanurista, mun nykynenkin pienempi kämppä paljon tilvamman näkönen ja olonen. Mä ootin ihan keittiötä keittiönä mut se oliki liitetty oleskelutilaan. Ja makkari niin pieni ettei mun sänkykään taitas mahtua sinne ja jos mahtuu niin täyttää koko huoneen. Kun taas isompi ja kalliimpi asunto, siel oli kunnon makkari ja keittiö ja olkkari ja iso partsi. Pesutupa maksullinen. No toki oma pesukone olis mut kuivausrumpuu ei ole. Vaikka kyl sinne sais naruille viedä kuivumaan ilmaseks. Mut se on kallis :cry: Tonne pienenpään niin eihän mun iso sohva ees mahu sinne ilman et vie koko "olohuoneen" tilannja mihin mä pöydän laittasin. Mä oon haaveillu omasta kunnon keittiöstä mihin saan pöydän tuolineen.
no ompa mälsää että oli huono pohjaratkasu

me asuttiin nuorina 44 m2 kaksiossa ja sinne sopi hyvin ruokapöytä sohva ja makkariin sänky, tais olla joku kirjahyllyki
 
Boobabe
En mä pääse ikinä muuttamaan mihinkään:cry: Olin jo innoissani vähän siitä pienemmästä kaksiosta , oli uusi ja paikat hienoja ja pesutupa ilmanen jne jne. Sit mentiin kämppään niin ihan ku olis yksiöön astunu. Se pohjaratkasu ihan hanurista, mun nykynenkin pienempi kämppä paljon tilvamman näkönen ja olonen. Mä ootin ihan keittiötä keittiönä mut se oliki liitetty oleskelutilaan. Ja makkari niin pieni ettei mun sänkykään taitas mahtua sinne ja jos mahtuu niin täyttää koko huoneen. Kun taas isompi ja kalliimpi asunto, siel oli kunnon makkari ja keittiö ja olkkari ja iso partsi. Pesutupa maksullinen. No toki oma pesukone olis mut kuivausrumpuu ei ole. Vaikka kyl sinne sais naruille viedä kuivumaan ilmaseks. Mut se on kallis :cry: Tonne pienenpään niin eihän mun iso sohva ees mahu sinne ilman et vie koko "olohuoneen" tilannja mihin mä pöydän laittasin. Mä oon haaveillu omasta kunnon keittiöstä mihin saan pöydän tuolineen.
Harmi, toivottavasti löydät sopivan asunnon.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä