Toi on kyl narttuilua.Se mitään pervoilua ole vaan kidutusta annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaa
puspusPöh.
Kaikki saa pusuja paitti mä.
Näin ne keski- ikäiset miehet pikkuhiljaa erakoituu, katkeroituu, alkavat ryyppäämään, haukkuvat ex- muijansa lisäksi kaikki naiset, keskittyvät Ford- merkkisiin autoihin, lukevat TexWillereitä ja Korkeajännityksiä, syövät epäterveellisesti, alkavat rakastamaan parin kilowatin rälläköitä, moottorisahoja ja oikeestaan kaikkea jolla saa aikaan tuhoa ja meteliä.
Reilu kauhallinen epäreiluutta oli havaittavissa.Mun mielestä se oli täysin validi perustelu eikä lainkaan epäreilu. Plussana lisään, että tarrojen liimaaminen on semmosta hommaa, mikä ei voi edes mennä pieleen vaikka antaa lapsen osallistua ja auttaa.
On niin epäreilua, kun AK:n idea ei olekaan se ainoa ja oikea, vai?Reilu kauhallinen epäreiluutta oli havaittavissa.
Mutta tosta plussana lisäämästäsi saat pisteen minunkin sääntöjen mukaan.
Tulee.Tuleekohan syötävää jos keittää riisiä ja siihen sekaan sipulia, kanttarellia, linssejä ja mausteita? Olis noita aineksia.
Ok ja pitää joskus kokeilla tuota kastiketta.Tulee.
Mä tein eilen kaurakermasta, pinaatista ja härkiksestä kastikkeen pastalle. 5/5, härkis on mun uus lempituote.
Kyllä sun pitäis jo tietää, että MÄ olen aina oikeassa.On niin epäreilua, kun AK:n idea ei olekaan se ainoa ja oikea, vai?
Ei kukaan mies uskalla tulla sinua lämmittämäänkään kun on vaarassa joutua kahlituksi sängynpäätyyn. Oma vika.Hyh, alkoi paleltaa.
Kato ku heti hoksasin mistä kiikastaaKyllä sun pitäis jo tietää, että MÄ olen aina oikeassa.
JOS olen joskus ollut väärässä niin olen ollut sitä vain väärässäolevien mielipiteen mukaan.
Kyllä sun toi pitäis tietää.
Ei kukaan mies uskalla tulla sinua lämmittämäänkään kun on vaarassa joutua kahlituksi sängynpäätyyn. Oma vika.
Mutt me luultiin että miehet tykkää tulla sidotuiksi? Onks meitä huijattu?Ei kukaan mies uskalla tulla sinua lämmittämäänkään kun on vaarassa joutua kahlituksi sängynpäätyyn. Oma vika.
Mulla oli sama suunnitelma.Mutt me luultiin että miehet tykkää tulla sidotuiksi? Onks meitä huijattu?
....ja mun piti mennä päiväunille aikaa sitten...*klunks* No nyt menen...-->>
Vielä täällä.Jaa...
..ettäkun mä tuun niin kaikki muut menee*ufopääkkönen*
No, päiväteet mä kuitenkin tässä juon
Samoin tai kävin mä tuolla sängyssä kääntymässäVielä täällä.
Mä olen kerran ollut virallisesti väärässä.Kato ku heti hoksasin mistä kiikastaa
Ai niin...sulla oli se ihuna vapaapäivä !Vielä täällä.
Samoin tai kävin mä tuolla sängyssä kääntymässä
Olo on liian levoton nukkumiseen.
Eikun se on ollut hävyttömän pervona Sitoo miehiä sänkyyn kiinni ja houkuttelee minut = viattoman mukaan riettauksiinsaAi niin...sulla oli se ihuna vapaapäivä !
Ootko ollu hävyttömän laiskana?
Eli ihan normi BoobinaEikun se on ollut hävyttömän pervona Sitoo miehiä sänkyyn kiinni ja houkuttelee minut = viattoman mukaan riettauksiinsa