Mä olen muutamaankin otteeseen ollu "pikkujoulupukki"
Jos lupaan olla kiltti?
Se on semmoinen joka ei kysy, että onko täällä kilttejä lapsia.
Se kysyy, että onko täällä tuhmia naisia. Ja jos ei ole niin luvassa on surkeat bileet.
Mä olen muutamaankin otteeseen ollu "pikkujoulupukki"
Jos lupaan olla kiltti?
Moikka, KaisAurinkoista tiistaipäivää murut
Mukava päivä, jatkettiin kuntouttavan työtoiminnan sopimusta toukokuulle asti ja sain kiitosta työstä.
Huomenna verikokeisiin aamulla ja käyn siskon luonna samalla.
Mullakin on levoton olo. Nyt teetä.Samoin tai kävin mä tuolla sängyssä kääntymässä
Olo on liian levoton nukkumiseen.
Oi sentään, mua ei sitten tommosista pileistä löydyk..*köhköh köhköh - yskii ittensä tärviölle*Mä olen muutamaankin otteeseen ollu "pikkujoulupukki"
Se on semmoinen joka ei kysy, että onko täällä kilttejä lapsia.
Se kysyy, että onko täällä tuhmia naisia. Ja jos ei ole niin luvassa on surkeat bileet.
Tee on vaarallistaMullakin on levoton olo. Nyt teetä.
Sä olet ihastunut et vaan tiedä sitä itse vielä...kentiesMullakin on levoton olo. Nyt teetä.
Nyt olen pipinä. Hävytön kyllä mutta en laiska.Ai niin...sulla oli se ihuna vapaapäivä !
Ootko ollu hävyttömän laiskana?
AijaaSä olet ihastunut et vaan tiedä sitä itse vielä...kenties
mutta nyt päiväunet vol.2 yritys--->
Hyvältä kuulostaaTuleekohan syötävää jos keittää riisiä ja siihen sekaan sipulia, kanttarellia, linssejä ja mausteita? Olis noita aineksia.
Moikkelis kattinenMoikka, Kais
Ja onnevaonneva- kiva kun sait jatkoa.Ja- palaute lämmittää aina, varsinkin se hyvä
ParantumisiaNyt olen pipinä. Hävytön kyllä mutta en laiska.
Jos sä itte tykkäät "kuntouttavasta työtoiminnasta" niin sit onnittelut lie paikallaan.Aurinkoista tiistaipäivää murut
Mukava päivä, jatkettiin kuntouttavan työtoiminnan sopimusta toukokuulle asti ja sain kiitosta työstä.
Huomenna verikokeisiin aamulla ja käyn siskon luonna samalla.
Ei tietenkään.Oi sentään, mua ei sitten tommosista pileistä löydyk..*köhköh köhköh - yskii ittensä tärviölle*
..teetä meni vika rööriin!!*haukkoo henkeään*
Niin mikä olikaan juttuna*räpsytiräpsyti*?
*hakeekin varuiksi sen kiillotusliinan sädekehää ajatellen*
Dodih, eli tauti tuli kuitenkin*napsauttelee suutansa paheksuen*Nyt olen pipinä. Hävytön kyllä mutta en laiska.
...jestas sentään, iskeekö se tommonen tuhmuus ihan yllättäen puskista*puskis*..eikäku *ufopääkkönen*?!Ei tietenkään.
En minäkään ole koskaan ollut pikkujoulupukkina semmoisissa bileissä jossa naiset olisivat valmiiksi tuhmia.
Enhän mä semmoiseen paikkaan uskaltaisi mennä.
Kuntouttava työtoiminta on vähän eri asia kuin esin työharjoittelu tai sellaiset. Joo oon tyytyväinen koska tällä hetkellä en pysty tekemään kokopäiväistä työtä. Tällä kuntouttavalla työtoiminnalla kuitenkin työkyky säilyy, voin kokeilla mitä työtehtäviä pystyn tekemään ja saan tehdä mieleistä työtä sekä molemmin puolin on hyötyä,sekä mulle että työtovereille sekä asukkailleJos sä itte tykkäät "kuntouttavasta työtoiminnasta" niin sit onnittelut lie paikallaan.
Mut jos se ei koskaan johda palkkatyöhön vaan aina vaan uusiin "työllistämistemppuihin" niin mä en asialle kauheesti hurraa.
Höh,harmi ettei ollu sopivia asuntoja,toivottavasti osuu kohalla viellä oikee kämppäEn mä pääse ikinä muuttamaan mihinkään Olin jo innoissani vähän siitä pienemmästä kaksiosta , oli uusi ja paikat hienoja ja pesutupa ilmanen jne jne. Sit mentiin kämppään niin ihan ku olis yksiöön astunu. Se pohjaratkasu ihan hanurista, mun nykynenkin pienempi kämppä paljon tilvamman näkönen ja olonen. Mä ootin ihan keittiötä keittiönä mut se oliki liitetty oleskelutilaan. Ja makkari niin pieni ettei mun sänkykään taitas mahtua sinne ja jos mahtuu niin täyttää koko huoneen. Kun taas isompi ja kalliimpi asunto, siel oli kunnon makkari ja keittiö ja olkkari ja iso partsi. Pesutupa maksullinen. No toki oma pesukone olis mut kuivausrumpuu ei ole. Vaikka kyl sinne sais naruille viedä kuivumaan ilmaseks. Mut se on kallis Tonne pienenpään niin eihän mun iso sohva ees mahu sinne ilman et vie koko "olohuoneen" tilannja mihin mä pöydän laittasin. Mä oon haaveillu omasta kunnon keittiöstä mihin saan pöydän tuolineen.
Kaikkiin naisiin on sisäänrakennettu pieni tuhmeliini....jestas sentään, iskeekö se tommonen tuhmuus ihan yllättäen puskista*puskis*..eikäku *ufopääkkönen*?!
*varmuuden vuoksi aloittaa hissunkissun sädekehänsä kiillottamista*
NihDodih, eli tauti tuli kuitenkin*napsauttelee suutansa paheksuen*
Kyllä se nyt on sänkyyn sitomisen paikk..siis sängyssä olemisen paikkaa
no ompa mälsää että oli huono pohjaratkasuEn mä pääse ikinä muuttamaan mihinkään Olin jo innoissani vähän siitä pienemmästä kaksiosta , oli uusi ja paikat hienoja ja pesutupa ilmanen jne jne. Sit mentiin kämppään niin ihan ku olis yksiöön astunu. Se pohjaratkasu ihan hanurista, mun nykynenkin pienempi kämppä paljon tilvamman näkönen ja olonen. Mä ootin ihan keittiötä keittiönä mut se oliki liitetty oleskelutilaan. Ja makkari niin pieni ettei mun sänkykään taitas mahtua sinne ja jos mahtuu niin täyttää koko huoneen. Kun taas isompi ja kalliimpi asunto, siel oli kunnon makkari ja keittiö ja olkkari ja iso partsi. Pesutupa maksullinen. No toki oma pesukone olis mut kuivausrumpuu ei ole. Vaikka kyl sinne sais naruille viedä kuivumaan ilmaseks. Mut se on kallis Tonne pienenpään niin eihän mun iso sohva ees mahu sinne ilman et vie koko "olohuoneen" tilannja mihin mä pöydän laittasin. Mä oon haaveillu omasta kunnon keittiöstä mihin saan pöydän tuolineen.
eikös tuo kerran siepannu pizzakuskinkin. mulla on semmonen muistikuva.Eikun se on ollut hävyttömän pervona Sitoo miehiä sänkyyn kiinni ja houkuttelee minut = viattoman mukaan riettauksiinsa
Harmi, toivottavasti löydät sopivan asunnon.En mä pääse ikinä muuttamaan mihinkään Olin jo innoissani vähän siitä pienemmästä kaksiosta , oli uusi ja paikat hienoja ja pesutupa ilmanen jne jne. Sit mentiin kämppään niin ihan ku olis yksiöön astunu. Se pohjaratkasu ihan hanurista, mun nykynenkin pienempi kämppä paljon tilvamman näkönen ja olonen. Mä ootin ihan keittiötä keittiönä mut se oliki liitetty oleskelutilaan. Ja makkari niin pieni ettei mun sänkykään taitas mahtua sinne ja jos mahtuu niin täyttää koko huoneen. Kun taas isompi ja kalliimpi asunto, siel oli kunnon makkari ja keittiö ja olkkari ja iso partsi. Pesutupa maksullinen. No toki oma pesukone olis mut kuivausrumpuu ei ole. Vaikka kyl sinne sais naruille viedä kuivumaan ilmaseks. Mut se on kallis Tonne pienenpään niin eihän mun iso sohva ees mahu sinne ilman et vie koko "olohuoneen" tilannja mihin mä pöydän laittasin. Mä oon haaveillu omasta kunnon keittiöstä mihin saan pöydän tuolineen.