En minä teippejäni teidän orgioihinne uhraa.Niin ja meillä on käsiraudat, piiskat ja makkarat mukana ja jos hetki odotellaan niin @Lunatic tulee varmaan messiin teippirullien kanssa
Jotain rajaa sentään.
En minä teippejäni teidän orgioihinne uhraa.Niin ja meillä on käsiraudat, piiskat ja makkarat mukana ja jos hetki odotellaan niin @Lunatic tulee varmaan messiin teippirullien kanssa
Sänkyyn vai?
Välttää vähän halvemmatkin noitte pervoiluihin...En minä teippejäni teidän orgioihinne uhraa.
Jotain rajaa sentään.
Mikä sulla on sitten mielessä sen tunnin ajan kun ajattelet 23/7 sänkyä?
mulla on muutaki mielessä kun sänky 24/7
Sujuvaa tyovuoroatäytyy mennä. illanjatkoja kaikille.
Joo ei nämä seksijutut kiinnosta, työnnelkööt toisiinsa ja majuriin banaaneita keskenään. Mutta jos puhutaan murhista ja muista paketointihommista, niin en ole nuuka rullieni suhteen.Välttää vähän halvemmatkin noitte pervoiluihin...
Tais olla painajainen
Ei haittaa. Mulla on teippiä.En minä teippejäni teidän orgioihinne uhraa.
Jotain rajaa sentään.
Joo ei nämä seksijutut kiinnosta, työnnelkööt toisiinsa ja majuriin banaaneita keskenään. Mutta jos puhutaan murhista ja muista paketointihommista, niin en ole nuuka rullieni suhteen.
Hei, veti tosi hyvin kylla ! Tykkasin kovasti...ja toi biisi itessaankin on semmoinen etta se pistaa vakisinkin ketkuttelemaanPete parkkonen ... nähny livenäkin , ihana.