...musta tuntuu kans ihan siltä kuin oisin ollut töissä, ihan yhtä tötteröisenä meen...Mä olin töissä eilen ja tänään.
...musta tuntuu kans ihan siltä kuin oisin ollut töissä, ihan yhtä tötteröisenä meen...Mä olin töissä eilen ja tänään.
...ehkä tossa oli semmosta pikkiriikkistä kiusoittelemishärkkimisyrityksentekeleenkutaletta....ei muuten mennä.
Eliiiii miks sä meet hänen luokseen? Ruoskan ja käsirautojen takia? *tökkii kepillä pyllyyn*...peeeerrrrwoookkiiiii!!!!*kiekasee kovaa ja korkealta ja säntää Boobiksen tykö...koska peijpeltä löytyy sekä käsiraudat että ...r u o s k a!!
Semsii kolkyt kertaa viistoista kertaa viistoista kivenmurikoita. Siirrellyt niitä parikytsenttiä tai pari metriä paikasta aa paikkaan bee. Ja mies takoi niitä vieressä moskalla (siis sellainen iso vasarantapainen) maahan aloilleen. Sitä sirpaleet.Mitä sää oot oikein tehny ?
Se mitään pahaa ole Mun kuumat päiväkahvit on aina olleet erittäin hyviä...niin kertamutta kun se kahvi on pahaa, mä tiiä kun olen kerran maistanu.
*my eyes my eyes!!*
Sää juot sen kahvin tai sulle tapahtuu sama tänään mikä Majurille tapahtui eilen ja meillä on nyt myös Jääkisu kaverina
Kyllä *topakkaa nyökyttelyä* Mutta älä kerro sitä tolle *supattaa korvaan ja osoittelee Päättömän suuntaan**my eyes my eyes!!*
Mitä mä saan lukea??!!*ufopääkkönen*
...vääryydellä ja viekkaudella mua taas koetellaan
*ufopääkkönen*(minkä hiien komennon takana se hymppä oikein oli???)Eliiiii miks sä meet hänen luokseen? Ruoskan ja käsirautojen takia? *tökkii kepillä pyllyyn*
Sitä paitsi sinä opetit minut pervoilemaan pitkin päivää eilen *viaton katse*
Tule sinäkin tänne.Eliiiii miks sä meet hänen luokseen? Ruoskan ja käsirautojen takia? *tökkii kepillä pyllyyn*
Sitä paitsi sinä opetit minut pervoilemaan pitkin päivää eilen *viaton katse*
Ok, sait ylipuhuttuaTule sinäkin tänne.
*ufopääkkönen*(minkä hiien komennon takana se hymppä oikein oli???)
Rippasen sua kintuille kohta*topakkana*...mun peffanen on kohta..luonnonsuojelualuetta*hätäpäissään haalii päällensä lisävermettä suojellakseen herkkää berberiään*
Ja että M I T Ä??!!
Viaton katse on sun räpsyköistä ihan yhtä kaakana kuin...kuin..kuin...no ihan hiien kaakana se niistä jokatapauksessa on!*luimistelen*
...piti olla ihan hiljoksiin! Hyvä sun on kutsua kun ruoska on käpälissäs mutta oisit nyt aatellu mun luonnonsuojelualuetta...Tule sinäkin tänne.
JuuhOk, sait ylipuhuttua
Tarjoa jääkisulle sitä kuumaa makkaraa, se on niin tuhma että kaipaa vähän rauhoittelemista
Oliko se tuhma uni? Liittyikö siihen pystyyn teipattu Majurin hmm hmm myös? *ei uskalla sanoa sitä sanaa ääneen koska Majuri uhkaili tänään jo koivunvitsalla*Viime yönä näin unta Majurista.
No kun.. Kimpassa kivempaa....piti olla ihan hiljoksiin! Hyvä sun on kutsua kun ruoska on käpälissäs mutta oisit nyt aatellu mun luonnonsuojelualuetta...
ettei vaan olis huvipuisto?...piti olla ihan hiljoksiin! Hyvä sun on kutsua kun ruoska on käpälissäs mutta oisit nyt aatellu mun luonnonsuojelualuetta...
ai sillä nimelläkö persettä nykyään kutsutaan?...piti olla ihan hiljoksiin! Hyvä sun on kutsua kun ruoska on käpälissäs mutta oisit nyt aatellu mun luonnonsuojelualuetta...
*hyräilen*..."..tungen jäätä sun vuoteesees...!!.."...Ok, sait ylipuhuttua
Tarjoa jääkisulle sitä kuumaa makkaraa, se on niin tuhma että kaipaa vähän rauhoittelemista
Majuri asui jossain vanhustentalossa tai jotakin. Halusin kyläillä mutta ei halunnut mua huoneeseensa. Siellä se makas sängyssä.Oliko se tuhma uni? Liittyikö siihen pystyyn teipattu Majurin hmm hmm myös? *ei uskalla sanoa sitä sanaa ääneen koska Majuri uhkaili tänään jo koivunvitsalla*
Uuuu kinkyäMajuri asui jossain vanhustentalossa tai jotakin. Halusin kyläillä mutta ei halunnut mua huoneeseensa. Siellä se makas sängyssä.
..no ononjoojoo*orastavassa iltawillitysalkusoitossa*...ettei vaan olis huvipuisto?