The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mmmm mitäs minä sanoin aiemmin siitä pikku pervosta joka nostaa täällä päätään:sneaky:Häääh hääh? Niin kerta...hmm mitäs mä muuten sanoinkaan *pikainen vilkaisu aiempiin viesteihin*
:D..eikäku en naurakaan*totisena*

...mie mikään perwokki oo*ufopääkkönen*
Nälkänen lähinnä kun heikkouksissani höpöttelen kummallisuuksia:cautious:

Pitäs totella @Asiankannattaja n ohjeita ja olla höpöttämättä ja lopettaa ennen kuin aloitankaan:ninja:


...jeesusteippikin vois olla hyvästä...:barefoot:
 
Minust on puristettu viimeisetkin mehut.

Polvet paskana ja hiertymillä. Persus mustelmilla ja jotain lihasta kiskoo nilkkaan saakka. Sormet makaronia ja ainakin yksi kynsi taitaa lähteä. Niska solmussa. Naamassa useampi sirpaleeniskemä.

Muistanpa taas hienosti, aina seuraavaan kertaan saakka, miksi me ei asenneta noita pikkukiviä normaalisti. Ei oo konttaaminen mun juttu, ei!

(muutako nakuna)

Mutta tulipa taas yksi rahallinen katastrofi vältettyä. :)
 
muistitkos
[QUOTE="Asiankannattaja, post: 31422366, member: 128950"]Hankalaa. Himputin hankalaa.

Kun mä tiedän kaikesta kaiken, osaan kaikkea mahdollista ja mahdotonta ja etenkin olen aina oikeassa...

Niin missäs vaiheessa mä olemattomista virheistäni oppisin?

Taidan painua nurkkabaariin pohtimaan tätä problematiikkaa just nyt.
[/QUOTE]
http://yle.fi/uutiset/3-8334381

Jos sie oletkin se, jota käytetään hyväksi koko ajan etkä vaan ymmärrä - tai siis just siksi? Voin olla väärässäkin, mutta ---!
 
Minust on puristettu viimeisetkin mehut.

Polvet paskana ja hiertymillä. Persus mustelmilla ja jotain lihasta kiskoo nilkkaan saakka. Sormet makaronia ja ainakin yksi kynsi taitaa lähteä. Niska solmussa. Naamassa useampi sirpaleeniskemä.

Muistanpa taas hienosti, aina seuraavaan kertaan saakka, miksi me ei asenneta noita pikkukiviä normaalisti. Ei oo konttaaminen mun juttu, ei!

(muutako nakuna)

Mutta tulipa taas yksi rahallinen katastrofi vältettyä. :)
Mitä sää oot oikein tehny ? :eek:
 
Minust on puristettu viimeisetkin mehut.

Polvet paskana ja hiertymillä. Persus mustelmilla ja jotain lihasta kiskoo nilkkaan saakka. Sormet makaronia ja ainakin yksi kynsi taitaa lähteä. Niska solmussa. Naamassa useampi sirpaleeniskemä.

Muistanpa taas hienosti, aina seuraavaan kertaan saakka, miksi me ei asenneta noita pikkukiviä normaalisti. Ei oo konttaaminen mun juttu, ei!

(muutako nakuna)

Mutta tulipa taas yksi rahallinen katastrofi vältettyä. :)
Sissi oot kyllä :)!

Nyt jos mahdollista himmailet ja annat loppupäivän vain soljua, pidä kuitenkin huoli siitä että hemmottelet itteäs ja miestäs päivän hyvästä työstä:)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä