Me tullaan mukaanjaahas, aamupala syöty niin voi mennä saunaan karkuun tollasia juttuja.
Boobabella on se kuuma makkarakin mukana...tosin jääkisu saattaa hotkia sen kohta
Me tullaan mukaanjaahas, aamupala syöty niin voi mennä saunaan karkuun tollasia juttuja.
P a h e k s u n hillitöntä naurunkäkätystä sielläai sillä nimelläkö persettä nykyään kutsutaan?
''Mä käyn saippuoimassa luonnonsuojelualueen ensiksi ja tulen sitten pois kylppäristä''
..tungen sen maggaraskin kohta...mä keskityn nyt piirakkaanMe tullaan mukaan
Boobabella on se kuuma makkarakin mukana...tosin jääkisu saattaa hotkia sen kohta
Kenen? *Peittää omansa*..tungen sen maggaraskin kohta...mä keskityn nyt piirakkaan
Me tullaan sinne.jaahas, aamupala syöty niin voi mennä saunaan karkuun tollasia juttuja.
Niin ja meillä on käsiraudat, piiskat ja makkarat mukana ja jos hetki odotellaan niin @Lunatic tulee varmaan messiin teippirullien kanssaMe tullaan sinne.
*pärrään*Kenen? *Peittää omansa*
Ketä kaikkia siinä nyt on mukana?..."treffikaveri" ovesta äkkiä ulos et pääsee kattoo tähdet tähdet ohjelmaa
Me emme wälitä *näyttää luonnonsuojelualueensa ja juoksee tyttöjen selän taakse piiloon*Täällä hypin tasajalkaa ja paheksun ketjulaisten irstautta ja haureutta pursuavaa käytöstä
Tais olla painajainenViime yönä näin unta Majurista.
Me emme wälitä *näyttää RÄMEMAJAVAANSA ja juoksee tyttöjen selän taakse piiloon*
Pete Parkkonen, Arttu Wiskari,Eini,Evelina,Mikko Alatalo, Johanna Försti tms, joku benjamin,Antti Ketonen,joku Essi Luttinen.Ketä kaikkia siinä nyt on mukana?
Sä kuulema pihtailit siinä ..Paheksun *paheksuu*Tais olla painajainen
Ei ollut.Tais olla painajainen
Sänkyyn vai?ettei vaan tulis taas kiire.