Ma nyt oottelen tassa sita omaa karussa olevaa ryhtiliikettaniMukavia omppuhommia sinne
Anoppikin oli jo tehnyt mehua ja hilloa ja piirakkaa,oli tullut iso omppusato tänä vuonna.
Kiva kun sulla on siellä innokas apuri.
..etta olo on omanaisena siellakinOmenahommia tääläkin
Tossa on mm. yksi viisu jota oon hoilannu ja hoilaan jatkossakin kovaa ja korkeelta ihan automaattisesti jos silta pistaa tuntumaan
Hankalaa. Himputin hankalaa.Mutta onneksi kuule ihan jokainen taalla mokailee ja komoilee ja virheilee
Ja se on ihan torkeen hyvakin juttu etta on..erehtyvainen ja siten ihan vaan ihminen
Elamaa - ja itseansa - oppii elamalla ja virheita tekemalla. Tylsaa olis jos aina, ihan aina!, olisi se taydellinen. Jaisi monta hienoa hetkea, juurikin niista virheista poikinutta, kokematta. Sydankin vois olla vain puolikkaana.
No tuituisaisai sulle AaKoo ....kevytta askelta nurkkikseen ja hattarallisia pohtimisia eika mitaan promatiikkoja ollenkaan!Hankalaa. Himputin hankalaa.
Kun mä tiedän kaikesta kaiken, osaan kaikkea mahdollista ja mahdotonta ja etenkin olen aina oikeassa...
Niin missäs vaiheessa mä olemattomista virheistäni oppisin?
Taidan painua nurkkabaariin pohtimaan tätä problematiikkaa just nyt.
Kaura-omena paistosta jätskin kanssa, sit ruuan jälkeen..etta olo on omanaisena siellakin
Tyrkkaako mehua vai piirakkaa vai hillotellaanko?
Pöyristyttävää.Ei ole nyt korjaustarpeita, kiitos.
Mies kaatui kesällä olkapää edellä. Käsi on kipuillut siitä asti. Nyt otettiin röntgen ja magneetti. Joku vaurio siellä oli tullut, jota sitten kortisonipiikillä hoidettiin. Eli pitkäaikainen homma hoitaa.Kiva kun sen kaatumisen jäljiltä toinen käsi on vielä kipee. Tai kipeempi kuin toinen. Polvetkin on vielä mut toi käsi. Pitää ensviikol varmaan käydä terkalla uudelleen. Eihän ne sille mitään voi mut...
Sori ny. Oman suuni voisin sulkea sillä hetkeksi. Migreeni jatkuu aina vaan ja lääkkeet tekee minusta ilkeän.Pöyristyttävää.
Sit pitää men yksityiselle kun työterkasta ei kovin herkästi laiteta kuville...ja meil on vaihtunu työlääkäri niin en tiedä millanen juippi siel nykysin on.Mies kaatui kesällä olkapää edellä. Käsi on kipuillut siitä asti. Nyt otettiin röntgen ja magneetti. Joku vaurio siellä oli tullut, jota sitten kortisonipiikillä hoidettiin. Eli pitkäaikainen homma hoitaa.
Mee näyttää uudestaan ja pyydä, että kuvataan.