Sä olet myöhässä, sun olis pitänyt tulla eilen paheksumaan jääkisun varsin avoimen seksuaalista käytöstä *köh köh*Täh, häh
Olkaapas kilttejä, tai paheksun
Sä olet myöhässä, sun olis pitänyt tulla eilen paheksumaan jääkisun varsin avoimen seksuaalista käytöstä *köh köh*Täh, häh
Oukkei, jos ma kuitenkin vaan sen yhden pusun...moccana kiittiEi mulla sellasta oo siitä jäi pilkku välistä mut sää saat moccan JA vanilijan jos vaan kelpaa.
Paraski puhuja, suaki paheksun ja oikeestaan koivuvitsalla paljaille pakaroilles pitäis roimiaSä olet myöhässä, sun olis pitänyt tulla eilen paheksumaan jääkisun varsin avoimen seksuaalista käytöstä *köh köh*
Sa nyt paheksut muutoinkin, joten...anna tulla vaanTäh, häh
Hävettää tunnustaa mutta täällä nousee joskus jokin.Koetas puhistaa se okullaaris ja kaanna oikein painkin se ette tartte suurennettuna omaa nassuas tollottaa
Taalla. Ei. Nouse. Mikaan.
Pyh, minä mitään tehnyt *suojelee peräpäänsä* Äläs nyt siinä sen koivun kanssa heilu *hervotonta väistelyä*...mä olin eilen kaikkein viattominParaski puhuja, suaki paheksun ja oikeestaan koivuvitsalla paljaille pakaroilles pitäis roimia
Ota pusu nassuun*ojentaa*Täh, häh
Sarvi?Hävettää tunnustaa mutta täällä nousee joskus jokin.
Harvinaista kylläkin, mutta ei mitenkään pokkeuksellista.
Tuo meijän Hertta-tyttö on ollu aiemmin aika arka,kun vuosi sitten tuli meille. Nyt luottaa meihin niin paljon,että uskaltaa tulla sohvallekkin nukkumaan ja saa silitellä rauhassaKissa on hieman kuin nainen. Ei sen aivoituksista ota selvää.
Mitkakakakahaaaahhh???!!!!*honkas moccapusun vaaraan rooriin*Sä olet myöhässä, sun olis pitänyt tulla eilen paheksumaan jääkisun varsin avoimen seksuaalista käytöstä *köh köh*
Ota varuiks toinenkin* piilottaa salaa routiksen taskuun yhen*Oukkei, jos ma kuitenkin vaan sen yhden pusun...moccana kiitti
Ryhtiliike?Hävettää tunnustaa mutta täällä nousee joskus jokin.
Harvinaista kylläkin, mutta ei mitenkään pokkeuksellista.
...meinaat etta oisin pusuja enemmankin vailla ...no kiitos...sitapaitti voi tulla tarpeeseen kun taytynee lahtea jalleen tsekkaamaan nurkkapaikan kurkumapallot...Ota varuiks toinenkin* piilottaa salaa routiksen taskuun yhen*
*Nauraa niin että räkä lentää, kompastuu omiin jalkoihinsa jälleen kerran kun yrittää suojella neitsyt peppuaan tatuoijan julmilta kynsiltä, kaatuu lattialle, lyö päänsä tatuoijan terässaappaisiin, kääntyy kyljelleen, kuorsaa hetken, pieraisee ja menettää tajuntansa*Mitkakakakahaaaahhh???!!!!*honkas moccapusun vaaraan rooriin*
*kaarii peffansa nopeesti...naemma villatakkinsa uumeniin*
Tyohan kaikki olitten mun kimpussa lapsimassa ja nipistelemassa jajajaja...DeeDeen kamerat tuhannentulimaista sentaan!!! Ja siekin siella mokoma hekottelija ja toisten yllyttaja...!!! Pistan sen tatskaajan surraamaan persikoihis etta Bitch, please!
Ööh... ehkä joskus sekin?Ryhtiliike?
anteeks..huono lappa..Ööh... ehkä joskus sekin?
Mulla ois nyt se omppuprojekti edessa, tossa oottelemassa..taidan surrauttaa mehua ja ehka joutuu kans tekemaan piirakan...Anoppilassa käyty ja saatiin omppuja mukaan.
Olisi sitten illalla leivottava omppupiirakkaa
Plääh.anteeks..huono lappa..
Mutta terveen miehen merkkihan se on etta nousee yks sun toinenkin liike..verenkierto kohdillaan ja sykkeet kans...
...mulla on nyt jotenkin harolaatuista teeta taalla tarjollansa, pitas vissiin sekin lopettaa
Mukavia omppuhommia sinneMulla ois nyt se omppuprojekti edessa, tossa oottelemassa..taidan surrauttaa mehua ja ehka joutuu kans tekemaan piirakan...
Joka tapauksessa sotkua ja siivoa tiedossa kun esikoinenkin taitaa tulla tekemaan omia yllareitaan ..ihanaa kun poika on innostunut tosissaan keittiohommista, en laita ollenkaan pahakseni.
Mutta onneksi kuule ihan jokainen taalla mokailee ja komoilee ja virheileePlääh.
Jos multa ny jäi Routamisun peppu näkemättä, niin se oli oma mokani.
Milloin itte möhlään niin syyllinen siihen olen vain minä.