The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Sä olet myöhässä, sun olis pitänyt tulla eilen paheksumaan jääkisun varsin avoimen seksuaalista käytöstä *köh köh*
Mitkakakakahaaaahhh???!!!!:alien::alien:*honkas moccapusun vaaraan rooriin*

*kaarii peffansa nopeesti...naemma villatakkinsa uumeniin*

Tyohan kaikki olitten mun kimpussa lapsimassa ja nipistelemassa jajajaja...DeeDeen kamerat tuhannentulimaista sentaan!!!:mad: Ja siekin siella mokoma hekottelija ja toisten yllyttaja...!!! Pistan sen tatskaajan surraamaan persikoihis etta Bitch, please!
 
Mitkakakakahaaaahhh???!!!!:alien::alien:*honkas moccapusun vaaraan rooriin*

*kaarii peffansa nopeesti...naemma villatakkinsa uumeniin*

Tyohan kaikki olitten mun kimpussa lapsimassa ja nipistelemassa jajajaja...DeeDeen kamerat tuhannentulimaista sentaan!!!:mad: Ja siekin siella mokoma hekottelija ja toisten yllyttaja...!!! Pistan sen tatskaajan surraamaan persikoihis etta Bitch, please!
*Nauraa niin että räkä lentää, kompastuu omiin jalkoihinsa jälleen kerran kun yrittää suojella neitsyt peppuaan tatuoijan julmilta kynsiltä, kaatuu lattialle, lyö päänsä tatuoijan terässaappaisiin, kääntyy kyljelleen, kuorsaa hetken, pieraisee ja menettää tajuntansa*
 
Anoppilassa käyty ja saatiin omppuja mukaan. :)
Olisi sitten illalla leivottava omppupiirakkaa
Mulla ois nyt se omppuprojekti edessa, tossa oottelemassa..taidan surrauttaa mehua ja ehka joutuu kans tekemaan piirakan...

Joka tapauksessa sotkua ja siivoa tiedossa kun esikoinenkin taitaa tulla tekemaan omia yllareitaan :)..ihanaa kun poika on innostunut tosissaan keittiohommista, en laita ollenkaan pahakseni.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:notworthy:anteeks..huono lappa..

Mutta terveen miehen merkkihan se on etta nousee yks sun toinenkin liike(y)..verenkierto kohdillaan ja sykkeet kans...

...mulla on nyt jotenkin harolaatuista teeta taalla tarjollansa, pitas vissiin sekin lopettaa:barefoot:
Plääh.

Jos multa ny jäi Routamisun peppu näkemättä, niin se oli oma mokani.
Milloin itte möhlään niin syyllinen siihen olen vain minä.
 
Mulla ois nyt se omppuprojekti edessa, tossa oottelemassa..taidan surrauttaa mehua ja ehka joutuu kans tekemaan piirakan...

Joka tapauksessa sotkua ja siivoa tiedossa kun esikoinenkin taitaa tulla tekemaan omia yllareitaan :)..ihanaa kun poika on innostunut tosissaan keittiohommista, en laita ollenkaan pahakseni.
Mukavia omppuhommia sinne :)
Anoppikin oli jo tehnyt mehua ja hilloa ja piirakkaa,oli tullut iso omppusato tänä vuonna. :)
Kiva kun sulla on siellä innokas apuri.
 
Plääh.

Jos multa ny jäi Routamisun peppu näkemättä, niin se oli oma mokani.
Milloin itte möhlään niin syyllinen siihen olen vain minä.
Mutta onneksi kuule ihan jokainen taalla mokailee ja komoilee ja virheilee(y)
Ja se on ihan torkeen hyvakin juttu etta on..erehtyvainen ja siten ihan vaan ihminen :)

Elamaa - ja itseansa - oppii elamalla ja virheita tekemalla. Tylsaa olis jos aina, ihan aina!, olisi se taydellinen. Jaisi monta hienoa hetkea, juurikin niista virheista poikinutta, kokematta. Sydankin vois olla vain puolikkaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä