The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mukavia omppuhommia sinne :)
Anoppikin oli jo tehnyt mehua ja hilloa ja piirakkaa,oli tullut iso omppusato tänä vuonna. :)
Kiva kun sulla on siellä innokas apuri.
Ma nyt oottelen tassa sita omaa karussa olevaa ryhtiliikettani :D:notworthy:

Ihan tuoremehua surautan, kun tuntuu maistuvan naille ipanoille hyvin ja kerran noita omppuja nyt on kunnon latingiksi asti. Ja on sita valilla herkuteltavakin, piirakan tekee kuitenkin nopeesti.

Joo, ma olen asiasta ihan tohkeissani kun poika on omalta osaltaan ottamassa kans keittiota haltuun. Koulussa on koksaa niin siellakin porukalla tekevat ja oppivat, kuulema kaikki ovat hyvia tekijoita - opettajakin ihan mielissaan ryhmasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Jaahas,kohta ruvettava ruuan tekoon. Teen nyhtökaurasta kastiketta ja keitän pastaa. Isänälle olis viellä lasagnea.
 
Nyt...sanokaas natisti heippa hei talle berberille :D...ma lahden valloittamaan keittiota ja lahettamaan savumerkkeja tuolle yhdelle ipanalle etta kotonakin sais nassuansa nayttaa :)

Eli taustahorhopiruilen :)*huiskutanvilkutan*
 
Mutta onneksi kuule ihan jokainen taalla mokailee ja komoilee ja virheilee(y)
Ja se on ihan torkeen hyvakin juttu etta on..erehtyvainen ja siten ihan vaan ihminen :)

Elamaa - ja itseansa - oppii elamalla ja virheita tekemalla. Tylsaa olis jos aina, ihan aina!, olisi se taydellinen. Jaisi monta hienoa hetkea, juurikin niista virheista poikinutta, kokematta. Sydankin vois olla vain puolikkaana.
Hankalaa. Himputin hankalaa.

Kun mä tiedän kaikesta kaiken, osaan kaikkea mahdollista ja mahdotonta ja etenkin olen aina oikeassa...

Niin missäs vaiheessa mä olemattomista virheistäni oppisin?

Taidan painua nurkkabaariin pohtimaan tätä problematiikkaa just nyt.
 
Hankalaa. Himputin hankalaa.

Kun mä tiedän kaikesta kaiken, osaan kaikkea mahdollista ja mahdotonta ja etenkin olen aina oikeassa...

Niin missäs vaiheessa mä olemattomista virheistäni oppisin?

Taidan painua nurkkabaariin pohtimaan tätä problematiikkaa just nyt.
No tuituisaisai sulle AaKoo :)....kevytta askelta nurkkikseen ja hattarallisia pohtimisia eika mitaan promatiikkoja ollenkaan!
 
Yinksu
Kiva kun sen kaatumisen jäljiltä toinen käsi on vielä kipee. Tai kipeempi kuin toinen. Polvetkin on vielä mut toi käsi. Pitää ensviikol varmaan käydä terkalla uudelleen. Eihän ne sille mitään voi mut...
 
Kiva kun sen kaatumisen jäljiltä toinen käsi on vielä kipee. Tai kipeempi kuin toinen. Polvetkin on vielä mut toi käsi. Pitää ensviikol varmaan käydä terkalla uudelleen. Eihän ne sille mitään voi mut...
Mies kaatui kesällä olkapää edellä. Käsi on kipuillut siitä asti. Nyt otettiin röntgen ja magneetti. Joku vaurio siellä oli tullut, jota sitten kortisonipiikillä hoidettiin. Eli pitkäaikainen homma hoitaa.
Mee näyttää uudestaan ja pyydä, että kuvataan.
 
Yinksu
Mies kaatui kesällä olkapää edellä. Käsi on kipuillut siitä asti. Nyt otettiin röntgen ja magneetti. Joku vaurio siellä oli tullut, jota sitten kortisonipiikillä hoidettiin. Eli pitkäaikainen homma hoitaa.
Mee näyttää uudestaan ja pyydä, että kuvataan.
Sit pitää men yksityiselle kun työterkasta ei kovin herkästi laiteta kuville...ja meil on vaihtunu työlääkäri niin en tiedä millanen juippi siel nykysin on.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä