Palsta tauko on yhdyssana.Mistä nyt kinataan? mikä on meininki? kuka yrittää ketä? ja missä me nyt mennään? Olisko täällä vai meniskö pois? pitäiskö palsta taukoa vai ei? ottais uuden vai ottaisko vanhan? vai ottaisko kummatkin?
Palsta tauko on yhdyssana.Mistä nyt kinataan? mikä on meininki? kuka yrittää ketä? ja missä me nyt mennään? Olisko täällä vai meniskö pois? pitäiskö palsta taukoa vai ei? ottais uuden vai ottaisko vanhan? vai ottaisko kummatkin?
taitaa muuten yhdys sanaki olla yhdyssanaPalsta tauko on yhdys sana.
O-ho hyvä, että olit tarkkanataitaa muuten yhdys sanaki olla yhdyssana
tark kana ku pork kanaO-ho hyvä, että olit tarkkana
Tossa biisissa on vaan niin tosi hyvat sanat...Musiikkiakin olen joskus ennenkin laittanut.
Säästän vaivaa muilta siis:
Musiikkia (taas). Mikä yllätys.
Tässäkin on hyvät sanatTossa biisissa on vaan niin tosi hyvat sanat...
Kohta sie oottelet jo pukkiavoihyvaapaivaa....
Nyt se sitten tuli. Ja alkoi. Tai jotain.
Ma oon tassa luimistellut ihan tietoisesti ja ollut ihan randomina ja hissukseen, lahes noobina...
En oo edes sammakona suustani paastanyt pihahustakaan.
Niin nyt sitten ja aivan selantakaa
"...aitiii!!! Missa on ne meijen.....j o u l u v a l o t??!!"
!!!!!!!!!
Syyskuussa!!!???
Ja mitapa mie en tekis...loytyhan ne. Tosin...pitaa hankkia uudet, valot ei toimi ollenkaan. Ja ne pitaa hankkia nopeesti. Huomenna, viimeistaan tanaan.
...ipanoitten puolesta toki toivonkin etta pukki toviksi piipahtaisi ja viihtyisikinKohta sie oottelet jo pukkia
Ystäväsi mömmö- setä voisi käydä vastaamassa tohon nikkien lukumäärää koskevaan ketjuun?Minä muuten olen palstan mukavin majuri
lucky youjes,mua taas nussittiin
Hmph,Tinkua taas nussittiin
good for u manMulla muuten on palstan mahtavimmat meijerit