jäätelöö olis, kelpaisko semmonen ?Vaniljasoossia kanssa?
tässä jouda mtn ohjekirjasia alkaa tavaamaan
joskus ehkä kannattaistässä jouda mtn ohjekirjasia alkaa tavaamaan
en usojoskus ehkä kannattais
mitä suotta silloinkaan, parempi kun nakkaa menemään mokoman - säilyypähän jännitysmomentit ylläOhjekirja kaivetaan esiin vasta savun hälvennettyä
Semmoinen "naisen ohjekirja" menee joka tapauksessa ihan hukkaan koska elämämkokemukseni sanoo, että naiset ei tykkää miehistä jotka naisasioissa turvautuvat naisoppaaseen.mitä suotta silloinkaan, parempi kun nakkaa menemään mokoman - säilyypähän jännitysmomentit yllä
..kuitenkin sen ois joku inssi kirjottanu eli ei siitä kukaan mitään ymmärtäis ...
Jep.Semmoinen "naisen ohjekirja" menee joka tapauksessa ihan hukkaan koska elämämkokemukseni sanoo, että naiset ei tykkää miehistä jotka naisasioissa turvautuvat naisoppaaseen.
"Pitäähän sun tästä tykätä kun kirja ja isoppojat niin sanoo".
Paskammarjat. Mielummin täysillä metsään kuin varovasti paskaan.
Siitä syntyy niin rokkenrolli kuin naissuhteetkin.
Silti olen sitä mieltä, että lukeminen kannattaa aina.
Nukkuaika rupee olee. mars mars.
onneks otin 4 tunnin päiväunet.Nukkuaika rupee olee. mars mars.
Semmoinen "naisen ohjekirja" menee joka tapauksessa ihan hukkaan koska elämämkokemukseni sanoo, että naiset ei tykkää miehistä jotka naisasioissa turvautuvat naisoppaaseen.
En o koskaan mieltäny "pokaavani" ketään.
Bile-Danista tuli suomen vihatuin tähti provosoimalla ja naisia haukkumalla – ja hän teki sen tahallaan - Televisio - Nyt
Bile-Danin monologi alkaa:
”Noniin kuolevaiset. Miten saa varmasti pesää? Se on se, että oot täysin – täysin – mulkku naisille. (…) Mä oon baarissa. Siellä on yksi OK:n näköinen, yksi helvetin hyvännäköinen ja yksi sellainen, joka kuuluu navettaan. Sun pitää antaa sille rumimman näköiselle lehmälle sitä huomiota, koska se parhaimman näköinen lehmä menee silloin ihan sekaisin. Se tulee siihen kiehnäämään: ’anna mullekin, anna mullekin”!’ (…) Pokaat ruminta, saat parhaimman, that’s it!”
"Naisen käyttöohje"??? Voinyvittujumalauta ja kaupan päälle perkele.Semmoinen "naisen ohjekirja" menee joka tapauksessa ihan hukkaan koska elämämkokemukseni sanoo, että naiset ei tykkää miehistä jotka naisasioissa turvautuvat naisoppaaseen.