Tervetuloa! Minkälainen on kämppä?Jaahas, oon stadis kaikkine tavaroineni. Kovin epätodellinen olo.
Onks kiva kämppä ja naapuristo ?Jaahas, oon stadis kaikkine tavaroineni. Kovin epätodellinen olo.
Paljon kivempi ja tilavampi kuin odotin. Tääl on paljon kaappitilaa ja ihan lähivuosina tehty remonttia. Luhtitalo, ja tos ulko-oven edes on sellai levennyt toimittamassa terassin virkaa. Et ihan jees, ei kai valittamista. Tervetuloa tupatarkastukselle sitteko oon saanu nää romut purettuaTervetuloa! Minkälainen on kämppä?
Naapurusto on kaunista, idyllistä ja kaiken kuuleman mukaan rauhallista.Onks kiva kämppä ja naapuristo ?
Siis oliNaapurusto on kaunista, idyllistä ja kaiken kuuleman mukaan oli rauhallista.
voitki sitte paikallisena neuvoo mulle kivan ruokapaikan keksustassaJaahas, oon stadis kaikkine tavaroineni. Kovin epätodellinen olo.
Korphai, Kolmas linja 36 00540 Hkivoitki sitte paikallisena neuvoo mulle kivan ruokapaikan keksustassa
hirvee nälkä
Sinne kauas karkasit.Jaahas, oon stadis kaikkine tavaroineni. Kovin epätodellinen olo.
oli puhe keskustastaKorphai, Kolmas linja 36 00540 Hki
Niinpä tuota taisin Tarttisin kyl oikeesti jotain henkistä tukea tänne, kulttuurishokki ja tekemisen paljous ahdistaa.Sinne kauas karkasit.
Ihanku mää oisin ees käyny keskustassa kamppia enempääoli puhe keskustasta
Jonain päivänä tuut mun nurkkabaariin.Ihanku mää oisin ees käyny keskustassa kamppia enempää
No niin, nyt sä otit sen toisen askeleenLopetin ryyppäämisen tältä erää.
En käynyt pitkäripaisessa vaan hain ainoastaan lähikaupasta laatikon keskikuraa. Loivennukseen. Ryyppäämisen lopettaminen kuin seinään ei ole terveellistä.
Jos tää putki pysähtyy tähän niin tää on helppoa ja halpaa.
paheksunPikaset duunissa.
tarttis varmaan laittaa asentoauto tjtnSprintterin jousitus on niin metka, että koko auto heilusi jos tonne takakonttiin moisiin puuhiin satuttaisiin