The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D mitä suotta silloinkaan, parempi kun nakkaa menemään mokoman - säilyypähän jännitysmomentit yllä (y)


..kuitenkin sen ois joku inssi kirjottanu eli ei siitä kukaan mitään ymmärtäis :cautious:...
Semmoinen "naisen ohjekirja" menee joka tapauksessa ihan hukkaan koska elämämkokemukseni sanoo, että naiset ei tykkää miehistä jotka naisasioissa turvautuvat naisoppaaseen.
"Pitäähän sun tästä tykätä kun kirja ja isoppojat niin sanoo".

Paskammarjat. Mielummin täysillä metsään kuin varovasti paskaan.
Siitä syntyy niin rokkenrolli kuin naissuhteetkin.

Silti olen sitä mieltä, että lukeminen kannattaa aina.
 
Semmoinen "naisen ohjekirja" menee joka tapauksessa ihan hukkaan koska elämämkokemukseni sanoo, että naiset ei tykkää miehistä jotka naisasioissa turvautuvat naisoppaaseen.
"Pitäähän sun tästä tykätä kun kirja ja isoppojat niin sanoo".

Paskammarjat. Mielummin täysillä metsään kuin varovasti paskaan.
Siitä syntyy niin rokkenrolli kuin naissuhteetkin.

Silti olen sitä mieltä, että lukeminen kannattaa aina.
Jep.
Parempi on ottaa ihan ite selvää asioista, vaikka siinä sitten oiskin sitä savusukelluksen riskiäkin olemassa... sen verran pitää olla uskallusta ja mielenkiintoa ja seikkailunhalua ja sitä kutkuttavaa jännityksen hakuisuuttakin :)

Siitä tulee sitä kivaa kipinää :)

Ja - Donnerin lauseesta oon tykänny aina(y)
 
vierailija
Semmoinen "naisen ohjekirja" menee joka tapauksessa ihan hukkaan koska elämämkokemukseni sanoo, että naiset ei tykkää miehistä jotka naisasioissa turvautuvat naisoppaaseen.
"Pitäähän sun tästä tykätä kun kirja ja isoppojat niin sanoo".
Paskammarjat. Mielummin täysillä metsään kuin varovasti paskaan.
Siitä syntyy niin rokkenrolli kuin naissuhteetkin.
Silti olen sitä mieltä, että lukeminen kannattaa aina.
:)
Bile-Danista tuli suomen vihatuin tähti provosoimalla ja naisia haukkumalla – ja hän teki sen tahallaan - Televisio - Nyt
Bile-Danin monologi alkaa:

”Noniin kuolevaiset. Miten saa varmasti pesää? Se on se, että oot täysin – täysin – mulkku naisille. (…) Mä oon baarissa. Siellä on yksi OK:n näköinen, yksi helvetin hyvännäköinen ja yksi sellainen, joka kuuluu navettaan. Sun pitää antaa sille rumimman näköiselle lehmälle sitä huomiota, koska se parhaimman näköinen lehmä menee silloin ihan sekaisin. Se tulee siihen kiehnäämään: ’anna mullekin, anna mullekin”!’ (…) Pokaat ruminta, saat parhaimman, that’s it!”
 
:)
Bile-Danista tuli suomen vihatuin tähti provosoimalla ja naisia haukkumalla – ja hän teki sen tahallaan - Televisio - Nyt
Bile-Danin monologi alkaa:

”Noniin kuolevaiset. Miten saa varmasti pesää? Se on se, että oot täysin – täysin – mulkku naisille. (…) Mä oon baarissa. Siellä on yksi OK:n näköinen, yksi helvetin hyvännäköinen ja yksi sellainen, joka kuuluu navettaan. Sun pitää antaa sille rumimman näköiselle lehmälle sitä huomiota, koska se parhaimman näköinen lehmä menee silloin ihan sekaisin. Se tulee siihen kiehnäämään: ’anna mullekin, anna mullekin”!’ (…) Pokaat ruminta, saat parhaimman, that’s it!”
En o koskaan mieltäny "pokaavani" ketään.
BileDanit mä jätän ihan omaan arvoonsa.

Minun pienessä maailmassani ihmiset ovat ihmisiä ja suhteet ovat kestäviä.

BileDaneilla ei ole mun maailmassani edes huumorikäyttöä koska parempaakin huumoria on.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Bitch
Semmoinen "naisen ohjekirja" menee joka tapauksessa ihan hukkaan koska elämämkokemukseni sanoo, että naiset ei tykkää miehistä jotka naisasioissa turvautuvat naisoppaaseen.
"Pitäähän sun tästä tykätä kun kirja ja isoppojat niin sanoo".

Paskammarjat. Mielummin täysillä metsään kuin varovasti paskaan.
Siitä syntyy niin rokkenrolli kuin naissuhteetkin.

Silti olen sitä mieltä, että lukeminen kannattaa aina.
"Naisen käyttöohje"??? Voinyvittujumalauta ja kaupan päälle perkele.

Jos naapurin Liisa käynnistyy yhdestä napista, se ei tarkota että Narttunen toimii prikulleen samalla tavalla samaa nappia painamalla.

Pätee myös miehiin. Ihmiset ei tuppaa toimimaan kollektiivisesti saman käyttöohjeen mukaan
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä