The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
ei oo olleskaan paheksuttavaa jos se edistää työnsatoa eikä tarkoitus ole hypätä automobiilin rattiin
Sähän valehtelet!
Muutossa on suuri vastuu monestakin asiasta:
http://muuttoapu.com/muuttoohjeita.htm

Kanattaisi pakata ekana se läppäri, ettei ainakaan linssiin joudu:ninja::ninja::ninja::ninja::ninja:
Tuhatmäärin tyyppejä odottelee nyt, mitä seuraavaksi tapahtuu?
:geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek:
Onhan teidän systeemi jo nähty:devil:
Läppäri laatikkoon ekaksi ja höpinät pois! Mut eihän se mulle kuulu - piti vaan tuolle *neuvojalle* saada sanoa, kun tuli hyvä tilaisuus(y)
 
Kummeli olkoon a- ryhmää:), mä oon parasta b- ryhmää ihan kohta eli berberi sheikkaa roudarin roolissa, jotta pääsen valloittamaan maanteitä (y)

...vaan ihan heti en meinaa torpassa järjestellä tai siivota mitään:barefoot:...valjastan Uhkailun, Lahjonnan ja Kiristyksen hommiin :D
 
...paha mennä oikeestaan kenenkään ihastumis-/rakastumis-/yhteenmuuttamisvauhtiin mitään sanomaan, kun ne on niin henkilökohtaisia juttuja...jokainen tehköön omat siirtonsa ja kuvionsa kuten parhaaksi näkee :)

Tosin tarkkanäköiset ystävät ovat toisinaan hyväksikin :)

Mutta ihastuminen /rakastuminen/rakastaminen on vain elossa pelkkää suurta plussaa :love:
 
...paha mennä oikeestaan kenenkään ihastumis-/rakastumis-/yhteenmuuttamisvauhtiin mitään sanomaan, kun ne on niin henkilökohtaisia juttuja...jokainen tehköön omat siirtonsa ja kuvionsa kuten parhaaksi näkee :)

Tosin tarkkanäköiset ystävät ovat toisinaan hyväksikin :)

Mutta ihastuminen /rakastuminen/rakastaminen on vain elossa pelkkää suurta plussaa :love:
Tottapa töriset, mutta ei se lusikoiden laittaminen samaan laatikkoon sitä tarkoita, että pitäis olla innokas tärväämään oma omaisuutensa muutaman kuukauden tuntemisen perusteella.

Kait sitä yhdessäasumista voi kokeilla sillaikin, että laittaa vaikka oman kämppänsä vuokralle. Ehtii sen sit myydä myöhemminkin.
 
vierailija
Pyykkikone pyörii,tiskit tiskattu.pölyt pyyhitty,petivaatteet vaihettu..imurointi ja veski/kylppäri saa odottaa. Mun tuli mitta täyteen nyt.
Eihän toi ole oikeeta kieltä alkuunkaan? Missä noin sanotaan?
Mikä mitta? Äiti sanoi silloin, kun sitä suututti, noin, mutta sanat meni niin, et "nyt mulla tuli mitta täyteen". Ikinä ei sitä suomentanut, mutta yleensä sitä käytetään silloin, kun mitataan kärsivällisyyttä, eikä ahkeruutta. Olinko väärässä?
Taisin tuolla toisaalla saada jonku mitan piripintaan ihan äsken?
M.O.T.?
 
Kanattaisi pakata ekana se läppäri, ettei ainakaan linssiin joudu
Läppäri laatikkoon ekaksi ja höpinät pois! Mut eihän se mulle kuulu - piti vaan tuolle *neuvojalle* saada sanoa, kun tuli hyvä tilaisuus(y)
No toi ny on ehkäpä paskin mahdollinen muuttoa koskeva neuvo.
Läppäri muutetaan samaan tapaan kuin lompakko, puhelin ja käsilaukku. Ei ole mitään syytä pakata muuttokuormaan.
 
Tottapa töriset, mutta ei se lusikoiden laittaminen samaan laatikkoon sitä tarkoita, että pitäis olla innokas tärväämään oma omaisuutensa muutaman kuukauden tuntemisen perusteella.

Kait sitä yhdessäasumista voi kokeilla sillaikin, että laittaa vaikka oman kämppänsä vuokralle. Ehtii sen sit myydä myöhemminkin.
No ei tietenkään tarkota :), siksipä onkin hyvä olla niitä tarkkanäköisiä ystäviä hiukan ravistelemassa...mutta jokainen tehköön miten haluaa.

Onhan niitäkin joilla on salamarakastumiset yhteenmuuttamisineen onnistuneet :)
 
vierailija
Kummeli olkoon a- ryhmää:), mä oon parasta b- ryhmää ihan kohta eli berberi sheikkaa roudarin roolissa, jotta pääsen valloittamaan maanteitä (y)

...vaan ihan heti en meinaa torpassa järjestellä tai siivota mitään:barefoot:...valjastan Uhkailun, Lahjonnan ja Kiristyksen hommiin :D
Anna vaan olla torppa ennallaan. Kunnioita toisten oikeutta löytää omat tavaransa, niin ne tavarat löytää hissukseen paikkansa ihan itsestään. Olethan näyttänyt tämän elokuvan heille - tositapahtumiin perustuva on:
Tuli käskymuotoon tuo, mutta ihan siksi vaan, ettet sie kuitenkaan halua niiden vielä kaikkoavan "omilleen". Kaikki ei tietenkään ymmärrä viimeistä sanaa, mutta antaa olla:cool:
 
Mulla sama. Tää luukkuhan siivoutuis hetkessä jos yhtään huvituttais. Mut kun ei huvituta niin oma aikansa täs menee.
Olen jo melkein saanut siivouspäiväni käynnistettyä. Ensiksi täs ny vähän kahvia ja sit päivän uutistet ja sit... ja sit... ja jossain vaiheessa varmasti pääsen imuriin kiinni. Ihan varmasti. Uskooko joku?
Ei. :whistle:
Ja Poirottikin tulee sunmuuta tärkeempää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä